ihastuitteko mieheenne ensisilmäyksellä, vai
kehittyikö tunteet pikkuhiljaa ?
Mulla kun on paha ongelma, en juurikaan koskaan ihastu kehenkään. 10 vuoden aikana ehkä 3 ihastumista :(
Olen tavannut ihan mukavia miehiä, mutta kun ei tule sitä ihastus-tunnetta niin ei. Hylkäänkin usein nämä ehdokkaat, kun en jaksa väkisin yrittää, ja olen sitten varmaan lopun ikääni yksin.
Vai onko muita tapauksia, jotka ovat ihastuneet mieheensä vasta pitkän ajan kuluessa ? Pitäisikö mun vain jatkaa tapailua ja odotella, jos sieltä jotain tunteita kuitenkin joskus tulisi...
Ei tämä yksin oleminenkaan ainakaan mukavaa ole !!
Kommentit (23)
mutta nyt tiedän itse en halua toiseksi parasta koska se paras voi olla jossain ja en halua että kukaan kokee saman minkä minä koin.
olin työkkärissä, just ilmottautumassa työttömäkx, no tapasin siel upeen 158cm miehen ja mä pongasin sen heti et wau mikä taskumatti. Yhdessä on oltu siitä asti ja ollaan edelleenki.
rakkauden tunnetta. VUosia kuitenkin yhdessä jumitettiin...Oli niinkun se alkuhuuman tunne niin voimakas, ja pettymys hirveä, kun ei mies loppujen lopuksi ollut sellanen, kun alkuun luulin.
Nykyiseen mieheeni en ihastunut samalla volyymilla. Hän tuntui tosi mukavalta ja asialliselta, ihan ok näkönen jne, mutta ei mitään maata mullistavaa tunnetta tullut. Pikkuhiljaa kuitenkin alkoi tosiaan tuntua siltä, että tää on mun elämäni mies. Vasta kun oikeasti ne tavat ja elämän arvot selvisi. Ja nyt rakastan miestäni ihan täysillä.
Se on kyllä varmaan ihmisestäkin kiinni. Toiset ihastuu helpommin, toiset varovaisemmin. Siis eihän sitä tunnetta tietenkään pysty valita tai hallita, mutta mullakin pari ystävää, jotka ovat heti aina ihastuneita korviaan myöden suunnilleen joka ikiseen joita tapaavat. Itse olen kyllä useinmiten ollut sillä " no, tapaillaan nyt sitten" - linjalla ilman suurempia tunteita.