Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastuitteko mieheenne ensisilmäyksellä, vai

Vierailija
26.03.2008 |

kehittyikö tunteet pikkuhiljaa ?

Mulla kun on paha ongelma, en juurikaan koskaan ihastu kehenkään. 10 vuoden aikana ehkä 3 ihastumista :(

Olen tavannut ihan mukavia miehiä, mutta kun ei tule sitä ihastus-tunnetta niin ei. Hylkäänkin usein nämä ehdokkaat, kun en jaksa väkisin yrittää, ja olen sitten varmaan lopun ikääni yksin.

Vai onko muita tapauksia, jotka ovat ihastuneet mieheensä vasta pitkän ajan kuluessa ? Pitäisikö mun vain jatkaa tapailua ja odotella, jos sieltä jotain tunteita kuitenkin joskus tulisi...

Ei tämä yksin oleminenkaan ainakaan mukavaa ole !!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvät tunteet syntyy ajan kanssa. ei niitä heti huomaa. toki voi ulkomuodossa ja käyttäytymisessä olla hetikin sellaista jotakin miellyttävää mutta anna aikaa.

v: en ihastunut ensi silmäyksellä.

Vierailija
2/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin kaverilleni, että tuo on mun mies! ihastuin heti :) ja lähtihän se mies mun matkaan..

Nyt ollaan oltu yhdessä 7vuotta ja meillä on ihana pieni tytär :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tyytyä 2. parhaaseen, uso mua

Vierailija
4/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on 2 lasta ja 5 vuotta yhteiseloa takana

Vierailija
5/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista... Älä yritä väkisin, mutta anna kuitenkin aikaa....

Eipä tässä enää tiedä mitä tekisi. Mulla ei montaa vuotta enää ole aikaa, jos perheen haluaisin perustaa jne. ja muutenkin vihaan tätä yksinäistä elämää... aina vain yksin neljän seinän sisällä.

Haluan elämän !! Ja miehen ja perheen.

Mutta kun ei koskaan ihastu kehenkään, ja niihin joihin ihastuu niin niitä ei saa :(

Vierailija
6/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun ikää on jo kertynyt, ja sitä numero ykköstä ei vain tule. (tai kaksi " ykköstä" on osunut kohdalle, mutta valitettavasti mä en ole ollut se ykkönen heille =( )

Vierailija
7/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtiin ja siitä asti oltu yhdessä eli pian 5 vuotta. Nii ja baarissa nähtiin.

Vierailija
8/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIKKASEN hankalaa.. mä tavannu töissä parhaat miehet

ootko tsekannu naapurit " sillä silmällä" usein se on lähempänä kun uskoiskaan

mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten eli tiedän tunteen

Nyt ilonen että odotin ja jaksoin toivoa

tapasin työpaikalla upean 190 cm miehen, eronnut ja mä nappasin sen heti

Vierailija
9/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hirveästi yksinäisiä ihmisiä, deittipalstatkin pullollaan =/

mistä lie nykyajan kiireestä ja meiningistä johtuvaa?

Vierailija
10/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, työpaikalla pelkkiä naisia, joten aika hankalaa... kavereiden miesten tutut jo varattuja, eikä tuttavapiirissä muutenkaan ketään vapaata sopivan ikäistä miestä ole.

Harrastuksetkin on naispainotteisia, ja en kyllä olekaan edes sitä tyyppiä, että jossain uimahallissa tai kaupan kassalla osaisin tutustua ventovieraisiin ihmisiin.

Onhan tässä toivottu ja odotettu jo ikuisuus, mutta ei vain osu mun kohdalle ikinä :(

Vierailija
11/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihastunu suhun, mutta itse et tunne mitään

Vierailija
12/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oli 190cm!

Vierailija
13/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vain sitä " klik" kohtaamista, ja aina kun jonkun kanssa tämä klik tapahtuu, niin siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä.

Sitten taas ne mukavat ja kunnolliset tavalliset miehet, jollaisen haluaisin!! menevät ohi suun, kun ei vain heti tule sitä ihastusta ja kolahtamista ja ajattelen juuri niin, ettei väkisin voi yrittää :(

murehtiva ap

Vierailija
14/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme molemmat omilla tahoillamme.

Kun aika oli kypsä (kolme vuotta ensitapaamisesta) näimme uudestaan ja pam, se lävähti heti.

Tässä on minun elämän mieheni:)

Vierailija
15/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se vaikuttaa, turha sanoa. Sitten tulee luonne ja toisen tavat ym.

muistan mieheni hypnoottisen katseen. se ei jättäny mua rauhaan. ihana tunne

Vierailija
16/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain tietää heti että ei, toiset on sitten niin mitään sanomattomia että on pakko katsoa muutama kuukausi mitä tapahtuu... jos ei tunnu missään miltään niin jatka matkaa.

Mä olen ihastunut exmieheeni heti kun näin ja liitto kestikin 15-vuotta, mutta tiesin en ollut miehelle koskaan se ykkösvaihtoehto vaan se toisiksi paras. Kun hän sai mahdollisuuden saada sen ykkösensä hän lähti heti.

Vierailija
17/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joistain tietää heti että ei, toiset on sitten niin mitään sanomattomia että on pakko katsoa muutama kuukausi mitä tapahtuu... jos ei tunnu missään miltään niin jatka matkaa.

Mä olen ihastunut exmieheeni heti kun näin ja liitto kestikin 15-vuotta, mutta tiesin en ollut miehelle koskaan se ykkösvaihtoehto vaan se toisiksi paras. Kun hän sai mahdollisuuden saada sen ykkösensä hän lähti heti.

Vierailija
18/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi aloit suhteeseen miehen kanssa, jolle et ollut ykkös vaihtoehto? Minua vain ihmetyttää, koska itse en haluaisi sellaista.

Vierailija
19/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kuin viiden yhteisen vuoden jälkeen, silloin mies paljasti että on aina rakastanut erästä toista naista, mutta tykkää musta kovasti paljon. Ja mies todella kuvitteli että ei ikinä koskaan saa mahdollisuutta olla sen naisen kanssa jota rakasti, koska nainen oli vakaassa ja pysyvässä parisuhteessa. Mutta hänen miehensä kuoli ja niin exäni sai mahdollisuuden.

Eiköhän se olisi ollut miehen asia olla ryhtymättä suhteeseen mun kanssa.

Vierailija
20/23 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse ajattelee olevansa loppuelämänsä toisen kanssa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä