Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etuovi kohde 109509

Vierailija
26.03.2008 |

laadukkaita materiaaleja just joo, tossa olisi ainekset ihan mihin tahansa, ja mitä on tehty?? ruma synkkä ja kamala, tohon en muuttais....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liiankin hieno mun makuun, ei ehkä kovin kodikas..

Vierailija
2/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä olikin sitten karu, ei yhtään kodikas.

Yhdestäkään laatavalinnasta en pitänyt, enkä seinäpinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean persoonallinen talo. Itse en ehkä syty juuri tuohon, mutta toisaalta olisi ihanaa olla noin rohkea oman sisustuksen kanssa! Ei kaikkien talojen tarvi olla sitä samaa Avotakka-tyyliä, jossa kaikki on valkoista ja sitten sievästi asetellut turkoosit tyynyt valkoisella sohvalla ja beessi-huopa aseteltuna selkänojalle. Lattiassa tietysti vaalea karvamatto ja takaseinässä joku tehosteväri. Tylsää ja persoonatonta, ja valitettavasti itsekin sorrun siihen, kunnen uskalla enempää!

Vierailija
4/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala, yliällö.... OMG mikä maku sisustajalla.

Tårta på tårta

Yök

Tulikohan mielipide selväksi?

Vierailija
5/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaat ja kalliit materiaalit. Mutta rahalla ei saa kyllä kodikkuutta ja kauneutta.

Mun mielestä tosta paistaa se, että rahaa on laitettu palamaan kunnolla, mutta lopputulos ei ole kyllä tyylikäs.

Useinmiten hienon ja laadukkaan lopputuloksen saa, kun rahat on käytetty silleen piiltetusti. Eli ei oteta sitä prameinta ja kalleinta vaan tyylikäs valinta, mutta siitä voi sitten ottaa sen laadukkaimmat/suomalaisen/merkkituotteen eikä K-raudan tarjousversiota.

Vierailija
6/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi pelottavan oloinen asunto.

Vierailija
7/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Upean persoonallinen talo. Itse en ehkä syty juuri tuohon, mutta toisaalta olisi ihanaa olla noin rohkea oman sisustuksen kanssa! Ei kaikkien talojen tarvi olla sitä samaa Avotakka-tyyliä, jossa kaikki on valkoista ja sitten sievästi asetellut turkoosit tyynyt valkoisella sohvalla ja beessi-huopa aseteltuna selkänojalle. Lattiassa tietysti vaalea karvamatto ja takaseinässä joku tehosteväri. Tylsää ja persoonatonta, ja valitettavasti itsekin sorrun siihen, kunnen uskalla enempää!

MAteriaalit on törkeen kalliit, kun lukee kuvausta kohteesta. Pohja on upee, ja ulospäin talo on hieno. MUTTA oikeesti, tolla rahalla olisi saanut kodikkaankin, eikä mitään synkkää kummallisuutta. Ja, mielessäni olen muuten useasti miettinyt, että miksi kaikki asunnot on aina valkosia, itse maalaan pian kaikki seinät, pidän väreistä, enkä kannata avotakkasisustusta, josta puhuit.

Persoonallisuus on ok, mutta tuo ei ole edes persoonallienen,vain sanalla sanoen kamala. RAhaa on käytetty vain siksi, että voisi käyttää rahaa, uskoisin että samoilta valmistajilta olisi löytynyt kauniitakin materiaaleja;)

Makunsa kullakin, toivottavasti tuokin löytää omistajan, joka siinä viihtyy, minä en olisi sellainen:)

Vierailija
8/8 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaisin vielä. Jos on tummat lattiat niin kuin tuossa, niin ei näytä kivalta, jos seinäkin on tumma, pienentää kauhessti, itse korostaisin sitä ikkunasyvennystä, enkä pienentäisi sitä, materiaalit eivät mielestäni sovi yhteen, suihkun siniset laatat (onks mosaiikkilaatta oikee termi) kaatuu niskaan, epäonnistunut sisustus, täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi