Walk-in-vaatehuone, pyh, kun olisi edes pieni tavallinen vaatehuone!
Välillä kateus vähän nostaa päätään, kun katsoo kauniiden ja rikkaiden mahdollisuuksia hulppeaan elämään. Meilläkin kun se vaatehuone olisi todella tarpeellinen, mutta eipä ole varaa isompaan asuntoon tällä hetkellä, ei :(.
Kommentit (2)
on vaatehuone yläkerrassa ja se on mun omassa käytössä. Muun perheen kamat muualla. On hieno juttu vaikka onkin sekaisin ja jossain vaiheessa haluan uusia sinne kivammat hyllystöt. Mulla esim päädyssä ompelupöytä ja silityslauta. Saan viedä omat pyykkikasani sinne ja laittaa ne pöydälle leveelleen eikä kuulu kelleen muulle. Eli ei mua kiinnosta kaapistot vaikka niitäkin meillä on. Jos nyt rakentaisin taloa uudestaan niin tekisin ehdottomasti kodinhoitohuoneen viereen ison vaatehuoneen jonne voisi suoraan roudata kaikki puhtaat pyykit. On meillä toinenkin vaatehuone, mutta se on puhtaasti tungettu täyteen roinaa eikä siis aktiivi käytössä.
Älä turhaan haaveile " tavallisesta" vaatehuoneesta!!! Aivan järjetön ja turha koppi. Mitä iloa on päästä seisomaan keskelle vaatekaappia, kun asiallisesti suunniteltu kaapisto vetäisi kamaa sisuksiinsa paljon enemmän ja fiksummin!!!!
Haluan purkaa vaatehuoneeni ja laittaa tilalle asiallisen kaapiston!!!