TRAVIAN
Tuleeko alun jälkeen enää mitään kehoituksia rakentaa sitä ja tätä ja siitä hyvästä sitten saa X- määrän resursseja?
Kommentit (11)
Mietin että kannattaako noita rakennuksia edes rakentaa, jos niihin tulee kehoitukset ja sitä kautta saa resursseja.
Maksaako se jotain, onko siellä joku tili?
Mies käy koneella yhtenään ja kieltää pelaavansa, mutta joskus sillä on auki travian-sivu ja olen kuullut sen puhelimessa puhuvan jotain tilistä. Tietokoneella pelaaminen on aiheuttanut miehelle joskus isoja ongelmia ja on sen takia sovittu ettei pelaa, mutta nyt siis tekee sitä ilmeisesti salaa :(
Teutoneilla pitää rakentaa viljapelto tasolle 3, roomalaisilla yksi jokaista kenttää ykköselle, gallialaisilla muistaakseni viljasiilo ja varasto.
Jokaisella heimolla tulee myös eri tavalla, teutonit saavat kaikki avustukset kerralla, galleilla tulee kolme pientä lähetystä, roomalaisilla kaksi.
Vierailija:
Maksaako se jotain, onko siellä joku tili?
Mies käy koneella yhtenään ja kieltää pelaavansa, mutta joskus sillä on auki travian-sivu ja olen kuullut sen puhelimessa puhuvan jotain tilistä. Tietokoneella pelaaminen on aiheuttanut miehelle joskus isoja ongelmia ja on sen takia sovittu ettei pelaa, mutta nyt siis tekee sitä ilmeisesti salaa :(
ei tee iltaisin enää mitään muuta kuin pelaa tuota.. meinasin jo heittää koko koneen pihalle.. sen verran v*tuttaa tuo ainainen ravaaminen.. pitää jopa yöllä nousta jotain näpyttelemään. Kun olisi vaimokin yhtä kiinnostava =)
koska tuo peli loppuu ihan kokonaan??? Voisin hirtää sen, joka tuon pelin on keksinyt.
Itse olen nainen siis.. pelaan kolmella serverillä eli kiirettä pitelee välillä. Travianista voi saada ystäviä jopa :D Ja onhan tuo parempi harrastus kuin esim. juominen ;)
Pistin vielä kiitokset perään ku viimesiä äijiä vietiin:D
Niin ja mun ei tarvinnut kultaa ostaa kertaakaan..
Uusimmalla serverillä olen top 50 ;)
S2 on nyt mielenkiintoisin, kun loppukahinat ovat meneillään. :) En enää aloittanut S1:stä, luulen, että jos joskus vielä alan jonkun uuden serverin pelaamisen, niin se on sitten speed...
Travian on vienyt kyllä hurjasti aikaa, nyt tuntuu oikein helpolta jo, kun on enää 2 serveriä jäljellä. Luulen, että vitosta en jatka loppuun asti, muutamat tyypit haluavat pyyhkäistä mut pois kartalta. :-S
travi on tylsä peli, vaihda johonkin mielenkiintoisempaan.