Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen isän uusi vaimo vastaa hetken kysymyksiin.

Vierailija
26.03.2008 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä on hyvät välit. Itse en välitä sen enempää olla miehen exän kanssa tekemisissä mutta olen minä ollut joskus terassilla siiderillä hänen kanssaan, ja hänen kotonaan kylässä. Mies ja lapset olivat mukana. Ja nämä molemmat lasten äidin aloitteesta.

Vierailija
22/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo vaan ihan rehellisesti vastailen :) .

Minäkin luulen tietäväni ihmistyypin, joka osaa laukoa aiheesta totuuksia. Hän ei TODELLAKAAN olisi edes puheväleissä miehensä exän tai ex-miehensä uuden kanssa. Ei edes lasten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja on lähettänyt vain yksi ja moni muu positiivisia :) .

Vierailija
24/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani erosivat kun olin 5v ja isä löysi pian uuden naisystävän. Tulivat hyvin juttuun äitinikin kanssa. Paljon tuli vietettyä aikaa äitipuolen kanssa, ja pelkästään hyviä muistoja hänestä. Yhteydenpito harmillisesti väheni sen jälkeen kun isä ja tämä uusi äitipuoli erosivat. Siskopuoleeni olen pitänyt myöhemmin yhteyttä, vaikka näemmekin harvoin.

Toinen äitipuoli ei ihan niin kiva sitten ollutkaan, mutta siitä liitosta syntyneen siskopuolen kanssa tulen ihan kivasti juttuun, vaikka meillä on melkein 15v ikäeroa.

Vierailija
25/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla kokemuksistasi :) . Luulenpa, että äitipuolesi ilahtuisi yhteydenotostasi. Hänen asemansa ei ole varmaankaan ollut kovin selkeä sen suhteen, miten paljon voi pitää sinuun yhteyttä. Hänellähän ei ole ollut sinuun mitään oikeuksia, vaikka on varmaan pitänyt sinusta huolta kuin omastaan, kun olet ollut hänen kotonaan.

ap

Vierailija
26/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten emme ole paljon tekemisissä.

Vierailija
27/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuimme niin paljon kaikesta, myös erosta ja entisistä suhteistamme. Tiesin tarkkaan, mitä mies ajattelee ja missä vaiheessa hän menee erotyössään. Olin 150-prosenttisen varma siitä, että hän on jo pääsemässä yli erosta eikä kaipaa enää vanhaa suhdettaan.

Vierailija
28/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeroituisitko?

Vierailija
29/29 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautumiseni miehen lapsiin en usko muuttuvan. Itse asiassa olen vähän itsekin pelännyt sitä välillä, kun nyt olemme yrittäneet pitkään yhteistä lasta, jota ei kuulu. Olen kuitenkin pystynyt suhtautumaan lapsiin ihan samalla tavalla kuin aiemminkin. Rankalta tuntuu lähinnä silloin, kun lapset eivät ole meillä ja toisinaan, jos lasten ja isän kesken tulee puhetta esim. lasten äidiltä periytyneistä ulkonäön piirteistä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän