Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele/kehu ihonhoitotuotetta/-sarjaa!

Vierailija
26.03.2008 |

Olen etsimässä uutta ihonhoitotuotesarjaa. Eniten kiinnostaa Clinique ja Biotherm, mutta toki muutkin on harkinnassa. Eli jotain keskihintaluokkaa, ei ihan niitä kalleimpia mutta saa toki jotain maksaakin..

Iho on varmaankin aika tyypillinen, pintakuiva mutta joskus joitain satunnaisia finnejäkin ilmaantuu. Joitain ikääntymisenkin merkkejäkin jo näkyy, ja ne on mielestäni kaikki just niitä " ennenaikaisia" ; )

Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa.

Vierailija
2/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai käyttääkö kaikki pelkkää Mäntysuopaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää on 40v ja en ole huomannut siinä mitään vikaa. En siis keksi, miksi laittaisin rahani kalliimpaan.

Vierailija
4/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 48. YR:n olen todennut parhaaksi, monien monien kalliittenkin kokeilujen jälkeen. Ja iho on mulla hyvä, rypytön ja kimmoisa.

Vierailija
5/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin Vichyn sitä " huonolle" iholle tarkoitettua rasvaa, mutta ei ollut tarpeeksi kosteuttavaa ja purkki oli heti loppu. Cliniquen tuotteetkin ovat aika kuivattavia, ainakin ne mitä olen itse kokeillut.

Vierailija
6/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene, sopii herkällekin iholle. Ei juuri tuoksu, tuotteet ovat riittoisia.

Vierailija
7/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ton merkkiset ihonhoitotuotteet:)Olen tykännyt kovasti,vaikka maksavat aika paljon!Kaverini kautta tilasin,kun se niitä myy/esittelee.

Vierailija
8/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettyäni tämän, ei ole ollut iho-ongelmia. Aiemmin lähinnä talviaikaan iho kutisi, kuivui ja punoitti.

Vierailija
9/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle iholle on ollut ihania Herbinan kosteuttavat kasvonaamiot, ei enää kiristä yhtä paljon ihoa kuin ennen talvisaikaan.

Vierailija
10/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

exviance tai sinne päin. Ihan edullinen, riittosa ja tosi hyvä sarja. Ainakin minun kuivalle iholleni

Vierailija
11/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lancomen tuotteita, jotka ovat ehdottomasti hintansa väärtejä!

Tiedän mistä puhun, koska olen kokeillut tuotteita laidasta laitaan.

ikä 33v.

Vierailija
12/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ihoa siloittava (toimii) kosteusvoide maksaa jotain vähän yli 30 euroa, mutta on riittoisa.

Hunajainen kasvojenpesugeeli joka on pumppupullossa ja joka kestää useamman kuukauden, maksoi muistaakseni 12 euroa ja on mun ihan kestosuosikki. Myös mies käyttää sitä.

kasvovesi oli n. 12 e myös. silmänympärysvoide n. 25 e. Hunajainen huulivoide n. 12 e, TODELLA HYVÄ ja riittoisa (mulla mennyt ainakin puoli vuotta).

kultaöljy on mulla haaveissa...

Vierailija
13/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia suosinut Cliniqueta. Siitä sarjasta löytyy spivat tuotteet sekä talveksi että kesäksi ja aivan ihania ja riittoisia ovatkin.

Lemppareita (mitä oltava aina kotona) kasvovedet, koseusvoide (dramatically differnt moisturizing) sekä pore minimizer (sipaise naamaan vaikka meikin päälle ja pitää kiillon poissa!)

Välillä olen kokeillut jotain muuta sarjaa eri hintaluokista ja saanut lajaksi erilaisia luksustuotteita, mutta aina palaan Cliniqueen.

Vierailija
14/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein lopulta niin, että marssin stockalle ja pyysin joka luukusta testereitä kotiin kokeiltavaksi...

alkoi niin pänniä, kun olin kuunnellut eri kosmetologeja ja satsannut paljon rahaa tuotteisiin, jotka eivät sitten toimineetkaan mulla.

tällä tavoin lopulta löytyi sitten ihonhoitosarja, joka ei ärsytä ihoa, joka on myös eettisesti mulle sopiva ja kukkarolle kohtuullinen. =)

13

Vierailija
15/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on Vichyn yövoide, Mary Kayn tehotipat, Lumenen päivävoide, Rocin toinen päivävoide, Eucerinin silmänympärysvoide, ja välillä laitan Vividan 24 tunnin voidetta.

Käytän paljon apteekin tuotteita, koska niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Mutta niin se vain on, että sitä pitää kokeilla ja etsiä. Tuo vividan voide on myös kiva, mutta ei sekään ole mikään sarja.

Vain yhdessä olen merkkitietoinen: Eucerinin silmänympärysvoide. Ilman sitä silmät ovat paljon ryppysemmät. Olen kokeillut montaa merkkiä, mutta tuo vie aina voiton.

Joskus ostin saman sarjan yövoidetta, mutta se oli niin rasvasta, että siitä tuli näppyjä.

Vierailija
16/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush myös käytössä.

Vierailija
17/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen itse kokeillut Dr. Hauschkan tuotteita, mutta iho tuntui todella kuivalta ja kiristävältä. Käytin niitä pari kuukautta eikä kuivuus helpottanut vaikka olin ymmärtävinäni että ihon olisi pitänyt tasaantua alun jälkeen. Ainoastaan silmänympärysvoide tuntui tarpeeksi kosteuttavalta.

Viimeksi kun kävin kosmetologilla, hän suositteli Yoncan (?) tuotteita, mutta niillä oli aika kovat hinnat ja jätin ostamatta..

Olen huono kyselemään näytteitä myymälän tiskeiltä kokeiltavaksi, mutta pitää varmaan rohkaistua ja vertailla tuotteita kunnolla.

Laittakaa vielä vinkkejä tulemaan.

-ap-

Vierailija
18/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavat tuotteet!!

Mulla on ollut aina paljon finnejä, kuiva iho ja mustapäitä nenässä. TOlla sarjalla kaikki on poissa!! Iho on tosi pehmeä ja kosteutetun tuntuinen, finnejä ei ole ollut... en edes muista millon viimeksi ja mustapäät on hävinneet nenästä.

Mä olen ihan täysin koukussa PROACTIVEEN!

:)

Vierailija
19/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

26

Vierailija
20/25 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän erisan-kosteusvoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä