Oletteko ulkoilleet muksujenne kanssa tänään?
me olemme puuhailleet sisätiloissa - ei haluta mennä tuiskuun ja tuiverrukseen flunssaa hakemaan.
Kommentit (38)
Ei huvita mennä ulos kun tuulee niin kovaa ja vielä pyryttääkin. Tekis mieli mennä saunaan, mutta kun on kylpyhuoneremontti. :(
kolmevuotias leikki hienosti ulkona, mutta yksivuotias huusi koko ajan, joten ei oltu kauaa
Ulkoilla voi säällä kuin säällä, kun on oikeanlaiset varusteet. Eikä todellakaan tartte olla mitään Reima teciä....
Ja toisenkin kerran viel illemmalla ennen kuin ukko kotiutuu, saa autonsa pihaan!!!
Ja nyt uni sit maistuu!!
Minä ainakin olen sen verran kaukana täydellisestä av-mammasta, etten tosiaankaan jaksa palloilla ulkona, kun lunta tulee vaakasuoraan ja tuuli lennättää risuja niskaan. Tulimme kerhosta ja isommat lapset olisivat kyllä mieluusti halunneet jäädä tapansa mukaan pihaleikkeihin hetkeksi, mutta minä en viitsinyt jäädä vauvan kanssa tuonne, joten sisään tultiin marinan kanssa.
Meillä siis tällainen epäreipas äiti, jolla reippaat lapset. :-)
Muksut hajois sisällä koko päivän. Oltiin pulkkailemassa ja puistossa (ei oltu muuten ainoita..) ja sitten tein makaroonilatikon ja nyt muksut päikkäreillä. Sai niin hienon punaiset posket, että nukkuvat hyvin.
Ja ei siellä Suomen talvessa flunssaa saa, kun on lämmintä päällä! Eri asia, jos olisi -20 c pakkasta tai jotain...
Miten jaksatte olla koko päivän sisällä?
me ollaan aina kaksi kertaa päivässä ulkona, mutta tänään ei mennä iltapäivällä, jos sää sama. Päivän pari tuntia ulkoilua riittää.
parisen tuntia. Täällä poutasää, oikein hyvä ulkoilukeli ;)
(ja samalla yritin käynnistellä synnytystä - tuloksetta).
t. rv39+5
4v inhoaa tuulta ja tuisketta joten helppo päätös oli ;) Onneksi meidän lapset on sen verran normaaleja etteivät hypi seinille jos yhden päivän joutuvat sisällä kykkimään :)
Kuopus 3v ja hoitolapsi 1v vielä mukana menossa ja mukavaa on!
Eri juttu jossain Etelä-Italiassa, jossa koulut suljetaan pienen lumisateen takia....Lapset tykkäävät ulkoilla laiskimukset ;)
että ulkoilisitte....Ainakin minä toivoisin.
Täällä Oulun alapuolella on pari astetta pakkasta ja ihan tyyntä.
Vierailija:
kun lunta tulee vaakasuoraan ja tuuli lennättää risuja niskaan
Jos joku lapsista ei pidä tuiskeesta niin en todellakaan ketään tuonne väkisin vie. Hoitolapseni viihtyy aivan mainiosti meillä sisälläkin, kiitos vain huolenpidostasi. Ulkoilemme normaalisti joka päivä, älä huoli.
t: 13 (jolla muuten hoitolapsi ilmaiseksi ma-pe klo 6-17, onko sinulla?)
Ihana tuolla oli olla. Ei täälläpäin enää tuullutkaan kovaa aamupäivästä.
Olin hetken ulkona, aivan oikeanlaisissa varusteissa oli lapset, mutta yksivuotias ei vaan ymmärtänyt sitä tuisketta ja lunta naamallaan. Ja kun ei pysynyt edes pystyssä, kun lunta oli yli polvien hänellä. Enkä minä ehtinyt tehdä lumitöitä tarpeeksi niin, että piha olisi saatu viihtyisämmäksi, kun nostelin koko ajan tätä pienempää, jolla jatkuvasti naama lumihangessa. Itse olisin nauttinut ja toinen lapsi olisi nauttinut ulkoilusta kyllä.
- se joka tuli huutavan yksivuotiaan vuoksi sisälle takaisin
vaikka reimatekit onki ;)
parempia ilmoja odotellessa...
Se on sinun päätös ja valinta. Mutta pitäisikö ilmaisen hoitolapsen saada huonompaa hoitoa kuin maksullisen?
No, eipä enempää asiasta. Mutta lapsista tulee laiskoja, jos pikkulumisateen takia ei mennä ulos ja ihan kuin lapsi saisi päätää, että mennäänkö ulos vai ei..Lapsen mieli äkkiä muuttuu ulkona temmeltäessä. Ei meillä lapsi aina halua edes syödä, mutta eihän taaperon ikäinen lapsi tiedä mikä on hänelle parhaaksi
En edes ole mikään himoulkoilija, mutta nyt oli kivaa kun sai touhuta lumessa. Vauvan jätimme vaunuihin nukkumaan kylmälle verannalle (hälytin taskussani) ja touhusimme pihassa lasten kanssa. Ei tullut kylmä, huput oli päässä ensimmäisen kerran tänä talvena.
Ja menee usein kavereiden kans ulos eskarin jälkeen,tänään tuskin..