Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita kilojen kertyminen hirvittää?

29.11.2008 |

Olen lueskellut noita pinoja ja tuntuu, että kenellekkään muulle ei kerry kiloja samaan tahtiin kuin mulle...Olen nyt rv16 ja lueskelin tuota toukokuisten pinoa, jossa moni ei ole vielä saanut kilon kiloa lisää.

Mulle kiloja tullut jo 6 lisää, alku bmi 24, eli en edes ole mitenkään laiha ollut.

Kilot on ihan rehellisellä kotiruoalla kerätty, mulla on koko ajan hirvittävä nälkä, etovasta olosta ei ole ollut tietoakaan, paitsi jos vatsa pääsee tyhjäksi niin saatan oksentaa ihan yhtäkkiä. Tästä johtuen syön yleensä myös yhden leivän yöllä...

Tämä on kolmas raskaus, molemmissa aiemmissa kertynyt 16kg lisää, ekasta imetys vei -26kg ja toisest -10kg ja loput sain ite taistella pois. Onhan tässä tärkeämpääkin ajateltavaa kuin kilot, mutta silti....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen siis toukokuinen, samaa olen minäkin ihmetellyt ettei meidän pinossa paljon vielä painoa ole ehditty murehtimaan. Mulla on toka raskaus nyt, ja ekasta raskaudesta jäänyt kiloja ja nyt jo kohta mennään siellä lukemissa mihin eka raskaus loppui. Että ihan hirvittää tämä meno. Neuolassa ei ainakaan viimeksi mitään sanomista tullut. Mulla kans ihan normaalilla ruoalla on nämä kilot tullut ja sitten kun liikunta on minimissään niin ymmärtäähän sen miten käy. Yöllä tosin en syö :) Tosiaanki ärsyttää kun ei vanhoja äitiysvaatteita voi enää päällensä laittaa, ja uusien ostaminen masentaa kun koko vaan kasvaa. Mutta, tämähän on toukokuussa sitten jo ohi koko juttu...Ei vain jollain lailla pysty hillitsemään syömistä :)

Vierailija
2/6 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne silti häviää imetyksellä ja liikunnalla, ainakin suurin osa. ei se oikeesti kauheesti vaivaa jos on pieni makkara alavatsalla.sitä on kummasti tärkeempääkin miettimistä ja tekemistä piisaa. on mulla tossa stepperi ja käytän sitä silloin kun huvittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiemmista tullut 20-25 kg molemmista ja nyt rv 26 menossa ja jotain 12kg tullut, alkuun tuli aika vähän mutta nyt on lähtenyt jotenkin käsistä koko homma. En juurikaan syö mitään ylimääräistä, juon kyllä liian vähän sen tiedän. Jos päivänkin muistan juoda riittävästi vettä niin kilo tippuu samontein nesteitä...mutta kun mulla ongelmana että ei tule janon tunnetta...

Mulla myös tuo että tulee todella huono olo jos ei syö ja ihan kotiruoka on niinku mielitekonakin nro ykkönen! Ruoka vaan maistuu nyt ihan pirun hyvälle.

Onneksi tiedän että saan kilot kyllä pois, kahden ekan välillä en paljoa ehtinyt tiputella kiloja kun pojilla ikäeroa vuosi ja neljä kuukautta ja siinä yksi km välissä...mutta kakkosen jälkeen tiputin 36 kg. On se vaan kuitenkin oma urakkansa vaikka melkein itsellään lähtikin, mutta mä olen ainakin sellainen painolla stressaaja että se oikein ahdistaa mua. Kaikki hokee että hei, sähän olet raskaana, painon kuuluukin nousta..! Joo ehkä niin mutta rajansa kaikella. Meidän maaliskuisten pinossa joku taisi mainita että ei ole vielä tullut yhtään lisää, päinvastoin kilon paino tippunut, ja me ollaan vähän vielä toukokuisia edellä...kyllä välillä tulee sellainen pikkiriikkinen kateudenpistos...mutta kaikkihan me ollaan erilaisia rakenteeltamme...

Oikein paljon onnea odotukseen ja lohdutuksen sanoja, että kyllä ne kilot täälläkin kummittelee!!! =)

Äiti1983 rv 25+5

Vierailija
4/6 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule vielä huoli, itsellä on nyt rv32+4 ja kiloja tullut JO 15kg lisää. :) Pelottaa, miten paljon niitä vielä tulee loppua kohden, kun pikkuinenkin vielä kasvaa..

Vierailija
5/6 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jonka sain sitten laihdutettua lähes kokonaan pois. Nyt toista odottaessa tuo 26 kiloa on tullut jo viikolla 33... Taitaa paukkua 30 kilon raja rikki...

Onhan se paljon mutta en stressaa liikaa - vauva on tärkein ja laihduttaa voi sitten joskus.

Kaikki arvot (verenpaineet, pissat yms.) on olleet molemmissa raskauksissa hyvät, joten ei se pelkkä painonnousu haittaa.

Vierailija
6/6 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jollain muullakin niitä kiloja kertyy reilusti! Ihanaa tietää ettei ole ainoa! Mukavaa loppuodotusta sulle Niinanii! Ja muillekin tietty!