Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua noita huutiksen vaatepaketteja.

Vierailija
29.11.2008 |

Sinne on ympätty älyttömät määrät roinaa ja ihan kamalaa rytkyä ja ihmiset maksaa hurjia hintoja. Paketissa on yleensä pari parempaa vaatetta, mutta se muu on täyttä skeidaa. Yritän tässä katsella 5 v tytölleni vaatetta, mutta ei tod. huvita maksaa mistään roinasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta perustuu vain niihin kunnon tuotteisiin. itse ainakin lasken vain niille arvon ja loput tulee kotivaatteeksi kaupan päälle. samoilla postikuluilla kun tulee niin hyvä se on laittaa kaikki vaatteet kiertämään, ei kai niitä roskiin kannata heittää? rytkyt tosi hyviä esim. kotona kun opetellaan syömistä.

Vierailija
2/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poika syntynyt huhtikuussa (osa vaatteista siis kesäisiä tämän takia), myynnissä olisi kohta 0-2 v pojan vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa nyt ihmeessä huuto.netistä niitä merkittömiäkin vaatteita ihmiset! :) Minulla on vaikka kuinka paljon muodikkaita ja siistejä vaatteita myynnissä (yksitellen), mutta ainoastaan ns. merkkivaatteet menevät kaupaksi. Ja ei - hintaa ei ole liikaa. Miksi ihmeessä ostaisit jotkut perus h&m-pöksyt tarhakäyttöön uusina, kun samanlaiset saat huutiksesta puoleen hintaan, ja samalla säästät luontoa.

Vierailija
4/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietää keneltä katsoo! Nuo 0-2v pojan vaatteet kiinnostais, kesävaatteita voisin myös jo ostaa pojalle... hän on ensi kesänä 1,5v.

Minä kyllä yleensä ostan hyväkuntoisia tai uusia perusvaatteita, "merkkeinä" H&M, Lindex tms. Näitä kalliita merkkivaatteita en viitsi lapsille ostaa, koska käyttöikä ei ole pitkä ja minusta on hölmöä maksaa käytetystä merkkivaatteesta hurjia summia!

Vierailija
5/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsikö laittaa meiliäsi, niin voisin sulle meilata tarkemmin. Myyn edullisesti, mielelläni laittaisin vaatteet jo eteen päin!!

3

Vierailija
6/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kokoa (mallia), kankaan laatua yms ei tiedä kovin hyvin. On helpompi huutaa tuttua merkkiä. Mutta sitä en ymmärrä, miksi joistain tuotteista huudetaan enemmän kuin uusista.

Vierailija
7/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita käytetty vain yhdellä lapsella. Suurin osa vaatteista H&M:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän