Miten sais tietää biologisen isänsä??
Eli kyseessä olis minun isäni. Äiti ei ole koskaan kertonut kuka isäni on, jotain on kertonut esim. sen että on ollut oikeudessa(?) isän tunnistuksen takia! Nimeä en tiedä mutta saako sen selville??
Mahdotontako ottaa selville??
Kommentit (13)
Jos näin on, niin saat isäsi helposti selville virkatodistuksestasi ( saa väestörekisteriviranomaiselta ).
Jos ei niin ehkä sen oikeudenkäynnin paperit saisi kaivettua jostain
Helpointa tietysti kysyä äidiltä.
Viee kuulemma asian hautaansa.
Tietääkseni ei ole tunnistanut mut nimen on (äiti) antanut/sanonut mutta ei ole " virallisesti" tunnistanut.
Haluisin ihan uteliaisuuttani tietää kuka on tai en tidä miten toimisin jos tietäisin kuka on..
lapsellehan riittää hyvä koti. ei sitä kiinnosta biologiset juuret
Vierailija:
lapsellehan riittää hyvä koti. ei sitä kiinnosta biologiset juuret
tai luovutetuilla sukusoluilla aikaan saatu.....
oikeata isää ei korvaa mitkään miehenmallit vaikka naiset niin väittävätkin. Minusta jokaiselle pitäis taata tietää omat biologiset vanhempansa. Minulta puuttuu aina pala itsestäni. T. se jonka isä kuoli ennenkuin tapasimme
Sitten?? Ainakin mä tietäsin..
Eikä siis mitään valheita!!
ap
Vierailija:
tai luovutetuilla sukusoluilla aikaan saatu.....
Onko asiat niin kuin ne silloin oli ja mikä on asian laita ollu.
Mä en oo enää mikään teini joka hakee isä mallia vaan musta on nyt tullu tämmönen ja ihan aikuis iällä haluisin tietää asiat!!
ap
Vierailija:
oikeata isää ei korvaa mitkään miehenmallit vaikka naiset niin väittävätkin. Minusta jokaiselle pitäis taata tietää omat biologiset vanhempansa. Minulta puuttuu aina pala itsestäni. T. se jonka isä kuoli ennenkuin tapasimme
niin, tottakai se on luonnollista, että oma alkuperä kiinnostaa!!
Siksipä en ymmärräkään ollenkaan näitä, jotka vaativat, että naiset vois tehdä lapsia hoitojen avulla!! Kyllä lapsi tarvitsee sen isän!
Tee vaikka oma alotus kyseisestä asiasta..
Mut kiitos vastanneille ja koeta jos sais tietoo jotain..
ap
Vierailija:
Siksipä en ymmärräkään ollenkaan näitä, jotka vaativat, että naiset vois tehdä lapsia hoitojen avulla!! Kyllä lapsi tarvitsee sen isän!
Voit kysyä käräjäoikeuden kansliasta onko syntymäsi aikoihin käsitelty äitisi juttua.
Selvitä ihmeessä tai se jää vaivaamaan sinua. Minä sain tietää mut isä ehti kuolla ennenkuin ehdin häntä tavata, ikävä juttu. Tsemppiä etsimiseesi. Onko isä tunnustanut sinut. Ennen oli ihme juttu et joutui esim. maksaan elatusapua vaikka ei ollut tunnustanut. Mullakaan ei ollut perintöoikeutta isään kun mua ei missään näkynyt virallisesti.