Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi tulee vielä tuhoutumaan, esim. opiskelijoita vihataan käsittämättömän paljon

Vierailija
24.09.2023 |

Jos maan sivistyneisyyden "taso" on tämä, ei ole toivoakaan paremmasta. Muutan pois heti kun voin.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lähde huomenna.

Vierailija
2/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lähde huomenna.

Ensimmäinen impivaaralainen ilmoittautunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaviha on käsittämätöntä. Se joukko pyörittää tätä maata. En tiedä yhtään opiskelijaa, joka ei opintojen lisäksi paina töitä. Työttömiä ei saa syyllistää, jos eivät saa töitä. Sen sijaan töitä tekemätön opiskelija on pohjasakkaa.

Vierailija
4/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin jo. Seuraan mielenkiinnolla täällä ulkomailla Suomen alasajoa

Vierailija
5/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ennen muuttoa tarkistamaan miten edullista ja tuettua opiskeleminen monessa muussa maassa on. Saatat muuttaa mielesi.

Vierailija
6/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo yli 20 vuotta kuullut netin keskustelupalstoilla tuon saman uhoamisen "minä muutan pois heti kun voin". Yksikään uhoaja ei ole muuttanut mihinkään.

Vierailija
7/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihataan kauheasti kun tarjotaan edullisia solukämppiä eikä omaa kolmiota ilmaiseksi.

Vihataan kun annetaan rahaa mutta vain tietyn aikaa. Miksi sitä ei saa vaikka kolmeen tutkintoon 15 vuoden ajan???

Vihataan kun koulutus on ilmaista. Tai siis opiskelijalle ilmaista, aikuiset veronmaksajat sen leikin kustantaa, oli oppiaine mikä hyvänsä.

Vierailija
8/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ennen muuttoa tarkistamaan miten edullista ja tuettua opiskeleminen monessa muussa maassa on. Saatat muuttaa mielesi.

Turpa kiinni, mä haluan nähdä kun tuo lähtee britteihin yliopistoon.

Vierailija
9/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?

Ap

No nyt lipsahti lusikallinen jo housuun. Auttakaa äkkiä ettei tule seuraavaksi kauhallinen! Jos ette auta niin muutan pois maasta!

Ap

Tässä nippu 500€ seteleitä! Pyyhi niihin pahimmat.

Vierailija
10/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo yli 20 vuotta kuullut netin keskustelupalstoilla tuon saman uhoamisen "minä muutan pois heti kun voin". Yksikään uhoaja ei ole muuttanut mihinkään.

Suuri osa pikkulasten vanhemmista lienee ollut samassa tilanteessa kun Jimi 4 vee halua karata kotoa. Mutta ei karkaa.

Vierailija
11/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihataan kauheasti kun tarjotaan edullisia solukämppiä eikä omaa kolmiota ilmaiseksi.

Vihataan kun annetaan rahaa mutta vain tietyn aikaa. Miksi sitä ei saa vaikka kolmeen tutkintoon 15 vuoden ajan???

Vihataan kun koulutus on ilmaista. Tai siis opiskelijalle ilmaista, aikuiset veronmaksajat sen leikin kustantaa, oli oppiaine mikä hyvänsä.

No tässä tulikin loistava esimerkki 🙄

Vierailija
12/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vallan saatanallista tämä suomalaisten viha opiskelijoita kohtaan kun täällä ei joudu erikseen maksamaan opiskelusta ja tukiakin löytyy paljon enemmän kuin valtaosassa länsimaista. Kyllä kannattaa muuttaa heti pois kun vain voi.

Vierailija
13/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, kuinka paljon sinua vihataan, jahka pääset eläkkeelle.

Vierailija
14/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
15/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vihaa?

Vierailija
16/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. En ymmärrä miten SDP voi toimia niin kuin teki.

Vierailija
17/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tulikin loistava esimerkki 🙄

Eli kun valtio rahapulassaan ottaa vähän pois ylenpalttisista tuistaan niin heti ollaan riistäjiä? Voi jeesus. Parempi kun tosiaan muutat helvetinkuuseen ja äkkiä.

Vierailija
18/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, kristallipalloimpivaaralainen. 

Vierailija
19/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on kyllä kumma, miten pystytään ajattelemaan, että opiskelijat on jotenkin erityisen onnekas ryhmä. He jo syövät velaksi! Kukaan muu köyhä ei joudu ottamaan velkaa pärjätäkseen ihan vain perusarjessa.

Sanotaan, että opiskelija on jo onnekas koska on saanut sen opiskelupaikan. Tavallaan toki. Mutta eikö nähdä, että opiskellessaan jokainen opiskelija kasvattaa tämän yhteiskunnan pääomaa? Jokainen opiskelija on paljon paremmilla kantimilla kerryttää veroeuroja, millä tämän maan köyhät ja muu julkinen talous pidetään pyörimässä.

Pöyristyttävä ajatuskin, että hän joka menestyksekkäästi opiskelee, saisi siitä vielä extra-kärsiä... eikö siellä tämänkään hallituksen päättäjissä ja pohtijoissa ole ketään edustamassa "tervettä järkeä"????

Ja itse en enää opiskele ja viimeisin lapsistanikin on jo aivan loppusuoralla, eli opiskelijoiden tukeminen ei hyödytä minua suoranaisesti PAITSI kun Suomessa on riittävästi osaajia, jotka tuovat yhteiskuntaan lisäarvoa ja veroeuroja, minäkin voin ehkä saada kohtuullista hoitoa aikanaan.

Nuoret ovat tulevaisuus, nuoret tarvitsevat hyvän tuen mistä ponnistaa, meidän keski-ikäisten pitää jo kyetä tuottamaan yhteiskuntaan niin paljon euroja, ettei nuorten elämää enää kurjisteta yhtään!!!

Vierailija
20/95 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, kristallipalloimpivaaralainen. 

Ei siihen mitään kristallipalloa tarvita. Tämä palsta on ainoa anonyymi nettipalsta missä olen keskustellut. Niissä aikaisemmissa oli nimimerkit ja samat tyypit edelleen vuosienkin jälkeen vielä suomessa olivat rutisemassa kuinka kamalaa täällä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan