Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas poika!!!

Vierailija
29.11.2008 |

Pienen pieni toive oli, että mahassa olisi ollut tyttö. Mutta ihanaa, että vauva oli TERVE!!! Paljastui siis, että taas tulee poika. Ainakin kokemusta poikain hoidosta löytyy.

Rv 14

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisi tyttöä,juuri mitä toivoimmekin :)

Poikia on varmasti talo täynnä muutaman vuoden kuluttua..

Vierailija
22/25 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kolme poikaa, tosin on ukolle käynyt hutikin ja yksi tyttökin löytyy=)

Täytyy myöntää, että esikoista toivottiin aikanaan pojaksi ja sitten pojalle pikkusiskoa ja olin onnellinen kun oli kumpaakin sorttia.

Pikkupojat kun on syntyneet niin jotenkin sitä on poikia toivonut ja tuntuu tosi hienolta ajatella, että olen saanut kolme poikaa. Mutta ihana on kun on yksi prinsessakin ei sillä. Mutta ei minua haittaisi jos meillä olisi neljä poikaa tai neljä tyttöä, rakkaita ne olisi silti varmasti kaikki.

Äidilläni on viisi isoaveljeä, äiti kun syntyi, mummu oli laitoksella kivenkovaan väittänyt, että vauva on vaihdettu, poikahan sieltä piti tulla=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tyttöä ja toki poikiaki olisi saanu tulla, mutta jos joskus vielä neljättä odotan niin varmaan salaa toivon senki olevan tyttö ;) Eihän tässä enää ees poikaa osais kasvattaa, hih.

Vierailija
24/25 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistani, kaikista viidestä.

Vierailija
25/25 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anteeksi, mistä tiedät että vauva on 100% terve.... siis toivottavasti on, mut niinhän ne suurin osa ultrista sanoo, mutta asia ei aina vaan mene niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi