PAS huhtikuussa
Ei tarttenut ootella testipäivään asti, vaan menkat alkoi odotetusti tänään. Kyllä mä kroppani niin hyvin tunnen, et jo ma tiesin, et menkat alkaa pe menessä. Ei voi mitään.. Nyt siirryn näissä asioissa jo kesälaitumille ja yritän saada jotain ihan muuta ajateltavaa. 2. IVF hoito jatkuu sit kaiketi syksyllä.
Tsemppiä muille pinolaisille ja hienoa, että edes muutama plussa tuli!
t. Suzan
Kommentit (104)
tervetuloa plussajunan kyytiin:)
Kyllä jännittää tuleva ultra. Vielä viikko ja sitten näkee tilanteen. On tää kans...ensin odotetaan että odotetaan ja sitten kun viimein plussaa, pelottaa mahdollinen uusi tuulimuna. Ja heti kun oireet vähenee tai outoa vihlontaa, kummittelee kohdunulkoinen. Voisko sitä ihminen jostakin pystyä nauttimaan?? kaippa tämä on sitä itsesuojeluvaistoa.
Kyllä kuitenkin olen melko varma että kyydissä oikeesti joku/jotkut on. Tänäänkin ällöttänyt vähän väliä, vaikka syönyt. Vatsaa turvottaa, mielialat vaihtelee, väsyttää. Rinnat arat, mutta ei enää niin paljon kuin plussatessa...Kaikki noi oireet on ihania, sillon oma pää uskoo raskauteen paremmin. eli kaiken kestän kunhan saamme terveen pikkukakkosen!!!
Onnea WAW! Hieno homma!!
Perästä toivottavasti tullaan =)
-Pittiska pp4-
elikkäs mullahan oli sillon plussatessa ja vielä sen jälkeenkin tosi kipeät rinnat. kosketus, tärinä ym. sattui paljon. Nyt toinen rinta ei yhtään kipeänä ja toinen tosi tosi vähän. Huolestuttaa!!! onko muilla käynyt näin ja kaikki ollut hyvin? toisaalta ällötystä on. En tiedä ehkä tarkkailen itseäni liikaa...mutta sen tiedän että todella vissi ero viikko takaperin rinnat oli vielä kipeet. Ekassa raskaudessa en muista mitä oli kun silloin ei osannut kaikkea pelätä kun tuulimunaa ei ollut takana.....
Aivan tyylipuhdas nega... =0(
No, mä hyppään tonne toukokuun PASsailijoihin, ja sen jälkeen siirryn odottelemaan kesäsulkua ja kesälomaa...
Tsemppiä plussanneille ja meille muille kärsivällisyyttä tähän pitkään piinaan, eiköhän se meillekin vielä jonakin päivänä...
-Höntti-