PAS huhtikuussa
Ei tarttenut ootella testipäivään asti, vaan menkat alkoi odotetusti tänään. Kyllä mä kroppani niin hyvin tunnen, et jo ma tiesin, et menkat alkaa pe menessä. Ei voi mitään.. Nyt siirryn näissä asioissa jo kesälaitumille ja yritän saada jotain ihan muuta ajateltavaa. 2. IVF hoito jatkuu sit kaiketi syksyllä.
Tsemppiä muille pinolaisille ja hienoa, että edes muutama plussa tuli!
t. Suzan
Kommentit (104)
HönTTi04: olen epähuomiossa tiputtanut sinut pois listoiltamme, sorry! Tsemppiä oviksen tikutteluun!
Täällä kans jännätään tuleeko ovis ja milloin... Tänään oli ultra ja ihan liian aikaisin minun pitkään kiertoon nähden (nyt kp 12). Muniksia näkyvissä, mut vasta 10 mm kokoisia. Ovis varmaan vastaan viikon päästä kun on yleensä kp18-20 paikkeilla. Pe aloitan tikuttelun, joten katotaan sit miten tää homma etenee ja eteneekö...
Tsemppiä kaikille muillekin pinolaisille! Kohtahan alkaa jo testejä tulemaan... Toivottavasti plussiakin!!++++++++
Kärsimätön Suzan
Siirtoon ei päästy, itseasiassa kaikki neljä alkiota kuoli eikä pakkaseen jäänyt yhtäkään.
Kaikki on aloitettava alusta ja äsken kun soitin klinikalle, hoitaja sanoi, että heillä on ollut sellainen käytäntö, että yksi IVF per puolivuosikas eli uusi yritys menisi syksyyn =((
Hoitaja sanoi kuitenkin jättävänsä mun paperit lääkärille, jos se kohdallani tekis poikkeuksen ja päästäis tekemään uusi IVF vielä ennen kesää. Perjantaina saan tietää.
Harmittaa, itkettää ja vituttaa ihan helvetisti!!!!!
Tsemppiä teille muille, vetäydyn tästä pinosta taka- alalle.
olen niin pahoillani puolestasi... ;( iso hali!
Tämä pino alkoi kyllä taas " hienosti" .... huoh...
savoska pp8
Pittiselle aluksi pahoittelut! Olisihan tosiaan tämäkin ketju voinut paremmin alkaa...
Minä olin eilen ultrassa ja siirto on suunnitteilla tiistaiksi (22.4.). Ultrassa näkyi useita nestekertymiä, mutta lääkäri meinasi, että ne eivät haittaisi siirtosuunnitelmia. Kaksi alkiota otetaan jo maanantaina sulamaan (aikaisemmin olen ollut siinä käsityksessä, että siirrettävä(t) alkio(t) on sulatettu siirtopäivän aamuna) ja tiistaiaamuna sitten soittavat, että onko siirrettävää. Yhden siirto on suunnitteilla ja jos kaksi alkiota selviää sulatuksesta, niin sitten toinen pakastetaan uudelleen. Kysyin myös sitä, että jos ensimmäinen pari ei selviä sulatuksesta, että ehditäänkö vielä sulattaa lisää, niin vastaus oli ei. No, on meillä aina passeissa aikaisemmin päästy siirtoon asti eli toivon mukaan nytkin.
Tsemppiä vielä piinailijoille!
WAW kp 14
Pittinen: Voi kurjuus, jos se nyt meni näin. Toivottavasti vielä ois mahiksia päästä kuitenkin ennen kesää uuteen IVF:ään. Tiedän kyllä tunteen, miten ottaa päähän kun joutuu aina vain odottamaan - jo hoitoihin pääsyä. Ihan niin kuin ei tässä ois odottanut jo ihan tarpeeksi!! Tsemppiä!!
Pittinen - Pahoittelut((((P))))))Mullakin jännät paikat tiistaina onko siirrettävää vai ei....
WAW- Meillä sitten samana päivänä siirto bdbdbdbd tai toivottavasti on kun näissä PAS_seissa kun kaikki on mahdollista mutta toivotaan parasta. Meille lääkäri sanoi, että ehtivät sitten ottamaan toisen satsin sulamaan...jos nämä kolme kuukahtavat..mikä olisi sitten meidän viimeiset alkiot.
ON - Ultrassa käyty, limis 9,2 ja siirto tiistaina kuten WAW:lle kirjoitinkin . Meidänkin alkiot otetaan sulamaan maanantaina eli tehdään päivän pidempi viljely . Sama on tehty kahdessa aikaisemmassakin PAS_sissa ja silloin molemmista tuli plussa MUTTA...eipä siitä sitten vauvaa kuitenkaan tullut.
Meillä on tällä kertaa suunnitteilla kahden siirto Sain kuin sainkin miehen siihen myöntymään*hyvä minä* Mulla on hyvä suostuttelu taito:)
mutta voihan olla niin että ei siirtoon päästä vaikka lääkäri sanoi, että hän näkee niin että päästään kun ollaan joka kerta päästy ja tämä on jo 6:des passi meillä. No, mutta sen näkee sitten maanantaina soittavatko.
Ihanat progepallerot alkaa lauantai-aamuna kolme kappaletta päivittään.Jiihaa ne on vallan kivoja puikkoja:)
Nyt pakko mennä rauhoittumaan sohvalle.Olen KOKO päivän juossut. Kävin pesemässä matot, pesin olohuoneen ja keittiön ikkunat , lattiat jne..jne..niin ja saunankin..Nyt olen lopullisesti puhkipoikki..Taidan ottaa lasin punaviiniä jotta tää mun touhuaminen loppuisi..
Hyvää yötä kaikille ja
ja toivotaan tähän pinoon PLUSSIA ropisemalla !
Väsynyt HH
Kyllä tää elämä on sitten omituista... Yhtä ylä- ja alamäkeä vuorotellen ollut tää hoitokierto... Ei näyttänyt ovisplussaa tulevan,ei sitten millään, soitin sairaalaan ja sovittiin jo sitten niin että tänään pistän Pregnylin irrottamaan, et maanantaina päästään siirtoon kuitenkin. Ja, mitä, mitä, tänään ihan selkeä ovisplussa!!!! Mun elämän ensimmäinen ilman hormoneja... Kp on kyllä jo 21, et tosi myöhään kyllä tulee, voihan se olla et en oo koskaan jaksanu odottaa tarpeeks kauaa, mullahan on pitkät kierrot, siinä 33-35 päivää...
Mutta, päästään siis sittenkin (toivottavasti) siirtämään huuruturpa kyytiin maanantaina!
Viikonloppuja!!!
Höntti
argh...terveiset oksennustautiselta... ;(
olo on ollut aika kamala... ei onneks oo tarvinnut vahtia raskausoireita kun on niin paljon muita oireita....nooh.. maanantaina veritesti ja viikonloppuna aion testata kotona. ihan vaan huvin vuoksi viimeistä kertaa elämässäni. haikeaa.. ja plussaan en usko en sitten millään.. se olisi niin ihme...
mites muut? mitä oireita?
savoska pp10
Savoska, oliko sun siirtopäivä 9.4? mulla oli 8.4. Koitan jaksaa tiistaille testaamisen kanssa. Menkkojen pitäis nyt viikonloppuna alkaa, mutta nehän ei ala, eihän!!!!kääk! pelottaa.
Mielestäni mahassa pientä särkyä tai semmosta jotain ja tisseissä myös, mutta voi johtua tulevista menkoista tai lugeista....mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma. Nyt siivoomaan jotta ei tarvi miettiä. Mukavaa viikonloppua kaikillle!!!
Nega pätkähti.
Arvasinkin sen kyllä--- huoh.
Nyt en jaksa pidempiä puheita.
Häntä varmaan taas nousee pystyyn uutaman päivän päästä mutta nyt aika matalaa.
Ellu
Pahoittelut Pittiselle, sulla oli kyllä tosi huono tuuri, yritä jaksaa!
Savoskan oireet kuulostaa siltä että saattaisi plussa paukahtaa kohtapuoliin :)
Ellu, voi itku, kävi sitten sullekin sama kuin mullekin, testasin keskiviikkona negaa eli pp14. Nyt pp16 ja menkkoja tässä odotellaan alkavaksi..ei auta muutakun ottaa tuikku murheeseen, jospa sitä taas tästä noustaa...
Ja kaikille muillekin mukavaa viikonloppua!
HönTTi: onnittelut ovisplussasta!
Elina: pahoittelut negasta...
Savoska: sulla hyvät oireet, paljon plussasäteitä!
ON: tänään aloitin ovista testaileen ja vielä negaa. Veikkaisin, et aikaisintaan maantaina saattais olla oikea hetki. Toivotaan, et se ovis sieltä edes tulis... Hitaasti menee tämä kuu...
Ketäs testailee seuraavaksi??
On tää ainaista vuoristorataa...! Mutta varsinkin Savoskalle toivon nyt oikein sydämeni pohjasta plussaa!!!
Klinikalta hyviä uutisia! Soittivat tänään ja suostuivat tekemään heti perään uuden IVF: n lyhyellä kaavalla!! JEEEE!! Eli kp 2 pitäisi alkaa Puregonit.
Mutta aina täytyy olla ongelmia jossain, tällä kertaa siinä, että nyt täytyy todella laittaa sormet ja varpaat ristiin ettei vuoto ala ennen sunnuntaita, saan nimittäin apteekista Puregonia vasta maanantaina. Jos vuoto alkaa nyt huomenna (pieniä tuntemuksia on), aion ajaa Helsinkiin yliopiston apteekkiin ja hakea lääkkeestä korvauksen kelasta myöhemmin.
Huoh, kaikkea sitä ihminen on valmis tekemään.
Jatkan tämän pinon seurailua aktiivisetsi, joten toivotaan että plussia ropisee!
-Pittinen- (uutta toivoa täynnä)
milloinka ajattelit testata?:) pidän peukkuja. ite en uskalla vielä.....
jännitys tiivistyy. menkat ei vielä alkaneet. jos siirtopäivä on pp0 niin nyt on menossa pp12. rinnat kipeät ja kipeytyneet viikonloppuna enemmän. Ällötystä tai semmosta " hiukovaa" oloa. Tuoresiirrossa pp11 alkoi tiputteluvuotoa....mutta katotaanpa vielä huominen. Plussatuulia kaikille!!!
unohdin mainita kaameen väsymyksen. Nytkin voisin mennä päikkäreille:) Savoska joko olet testaillu? pidän peukkuja!
negaa apteekin omalla... tietty. kaikki mahdolliset oireet kyllä on mutta näin taas...
aamulla vielä veritesti, mutta se ei kyllä mitään muuta... ;(
savoska pp12
mutta vuoto ei ilmeisesti ole vielä alkanut? Toivotaan nyt vielä...
nyt kyllä pelottaa itseä entistä enemmän, kun sullakin niitä oireita oli. Koitahan jaksaa!
Kiirettä pitää, en ole ehtinyt käydän rustaamassa tänne kun pitää pakata ja hoidella kaikenlaisia asioita ennen matkalle lähtöä...
Pittiselle pahoittelut ja samalloa myös onnittelut jos niin voi sanoa, pääsette siis heti uuteeen IVF:ään! ;) Pidähän lippu korkealla!
Ellulle ja Hipukalle pahoittelut negasta! :(
Ja HönTTillä sittenkin siirto tänään, kyllä se elämä sittenkin välillä yllättää!! Hyvä hyvä, tulehan kertoilemaan kuulumiset!!
WAW ja HH:lla myös jännät paikat siirto edessä, peukutukset sinne siis! ;)
Suzan: joko ovistesti näytti plussaa???
Savoska: mitä veritesti sanoi??? Tule heti kertoilemaan... Vielä en siis pahoittele...
Sinitaivas: Joko oot testannut???
ON: Väsymystä edelleen, mutta se ei ole mitään uutta, alkoi kun aloitin noi Progynovat. Jotain nippailuja mielestäni on ollut ja viime torstaina japerjantaina oli aika huono-olo. Myös rinnat olleet jotenkin oudon tuntuiset. Mutta noi kaikki voi laittaa lugejen syyksi joten en kovin positiivisesti jaksa ajatella...
bicci pp7
Hermot menee tähän oviksen tikutteluun...
Aconilla eilen " melkein plussa" , samanlainen tänään. Ultrassa eilen 16-17mm rakkula... Pelottaa, et ovis menee ohi mun huomaamatta, mitään tuntemuksia kun mulla ei ole yleensäkään...