Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt käytännön vinkkejä eron välttämiseen! Olen se, joka kirjoitti eilen, että ero on tulossa.

Vierailija
25.03.2008 |

Riitelemme siis usein ja raivoisasti, olemme molemmat todella pahoja mulkkudiktaattoreita. Myöntyminen ja joustaminen tuntuu nöyryyttävältä ym muuta yhtä tervettä ja aikuismaista. Mies on kuulemma nyt open väsynyt pelkästään ainaisiin negatiivisiin tunteisiin ja niiden pahenemiseen. Haluaa eron. Minä haluaisin vielä jatkaa, koska emme monista, lukuisista, miljoonista puheista ja neuvotteluista huolimatta ole tehneet mitään konkreettista. Jospa nyt. Mulla on masennus, jota mies ei oikein ymmärrä eikä jaksa (kun kuulemma mökötän aina). Nyt aloitin lääkityksen. Miten saisin hänet käätämään päänsä ja ennenkaikkea, miten saan muutettua itseni nöyremmäksi ja joustavammaksi?????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, joten suosittelen sitä teillekin. Meidän ongelmana ei ole tosin riitely, vaan ihan muut asiat.

Vierailija
2/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaampi tekee aloitteen eli älä odota, että miehesi ottaa sen ensi askeleen, vaan ala kohdella miestäsi siten kuin haluat hänen kohtelevan sinua, sillä niin metsä vastaa kuin sinne huutaa... ei se mikään turha sananlasku ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on pakko yrittää luonteen muuttamista vähän, ei varmaan tekis pahhaa...

Vierailija
4/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuitenkaan haluaisi antaa periksi. En osaa tehdä täällä kotona mitään, kun en tiedä varmasti missä mennään. Mies lähti äsken kylille enkä tiedä milloin palaa. En oikein usko, että kannattaa väkisin yrittää saada sitä puhumaan, mutta kun en jaksaisi odottaakaan, varsinkaan kun tällä välin en tosiaankaan osaa tehdä oikein mitään! Voi perskele. Ero olisi kyllä helppo, olemme riidelleet niin paljon ja verisesti, että olisi todellakin helpompaa erota...

Vierailija
5/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syyttely tulee myös minimoida

- eikä uhkailla toisiaan tai lapsia

- arvostaminen= iso juttu, mutta mahdollinen, kehut tas puolisoasi

- toinen toisensa tukeminen pitää saada kuntoon taas= vuosien moitteiden jälkeen harvoin pari saa ilman ulkopuolista apua suhteensa kuntoon, kokeile tarjota toiselle apua jossakin siis kuitenkin

- kunnoittaminen= iso juttu myös, kehu puolisoasi ilman teeskentelyä, vaikka saunan lämmityksestä, kaupassa käynnistä

Vierailija
6/6 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta tuntuu myös siltä, että erota pitäisi. Mies ei halua, koska hän ei halua olla yksi. Minä en taas halua olla yhdessä vain tuon takia.

Ihmissuhteet ovat vaikeita ja olen huomannut, että olen pelkuri ja annan helposti periksi: Kuvittelen, että on helpompaa erota, kuin käsitellä jatkuvasti samoja tunteita, varsinkin kuin toinen ei puhu, mikä mättää ja sitten vain räjähtää.

En ole hyvä neuvomaan, mutta samassa tilanteessa, missä et saa kontaktia mieheen, niin anna olla, vaikka kuinka ahdistaisi. Rupea vaikka leipomaan tai lähde kävelylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi