Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla puolisosi kanssa sama leffamaku?

Vierailija
25.03.2008 |

Ja jos ei ole, miten suoritatte valinnat kun katsotte leffoja? Katsotteko yhdessä vai erikseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallandereista tykätään molemmat, mutta mies tykkäis toimintaleffoista ja fantasialeffoista, joista minä taas en. Saa katsoa ne yksinään. Minä tykkään taas trillereistä, joita mies välillä katsoo mun kanssa. Tyttöjen leffat saan katsoa yksinäni.

Vierailija
2/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään enemmän trillereistä/jännityksestä, mies enemmän komedioista. Näistä valitaan yleensä vuorotellen. Rakkaushömpästä ei kumpikaan välitetä eikä mistään yliluonnollisista " alien" -jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös tykkää sellaisista CSI tyyppisistä.. mäkin oikeestaan tykkään niistä jos on joku hyvä juoni, mutta joudun aina peittämään silmät kun on joku räiskintätappelu, joku murhataan tai näkyy kuolleita ihmisiä, verta tms ikävää.

Vierailija
4/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pidämme kuitenkin komedioista, romantiikasta ja draamasta, joten niitä katsomme sitten yhdessä. :)

Vierailija
5/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolta. Kumpikaan ei kylläkään tykätä mistään rakkaushömpistä, eikä juuri komedioitakaan katsella.

Vierailija
6/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas tykkään aika harvoista elokuvista, enemmän kuitenkin draamasta-.

Vierailija
7/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään toimintaelokuvista, jännäreistä, fantasiasta, hyvästä draamasta, ja inhotaan romanttisia komedioita ja hömppäkomedioita, kuten joitain Poliisiopiston tyyppisiä juttuja. Länkkäreistä en niinkään tykkää, mutta mies tykkää. Musiikkimaku meillä taas on ihan erilainen ja siitä asiasta kinastellaan varsinkin automatkoilla.

Vierailija
8/8 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan siinä menee ristiin, että mies tykkää kauhuleffoista, joita en suostu katsomaan ja ei se kyllä hömppäromantiikkaa katso, jota mä joskus innostun katsomaan.

Yleensä yhteistä: toimintaleffat, scifi ja fantasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan