Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kuinka monta raskaustestiä olet tehnyt? montako raskautta, lasta?

Vierailija
25.03.2008 |

Eli miten on, naiset, kuulutteko siihen ryhmään, joka testaa heti varmuuden vuoksi heti kun kuukautiset on myöhässä vai odotatko suosiolla useita päiviä ennen testiä?

oletko tehnyt useita testejä varmistaaksesi raskauden vai luotitko jo ekaan?

eli montako raskaustestiä (voi arvioida, jos ei tiedä tarkkaa määrää) olet tehnyt koko elämäsi aikana? montako kertaa olet ollut raskaana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kerrat ovat olleet tuleksettomia lapsettomuushoitoja. Testannut olen vasta lääkärin määräämänä päivänä ja yksi testi on aina riittänyt kertomaan onko hoito onnistunut vai ei.

Vierailija
2/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtyjä testejä noin 30

raskauksia 6

synnytyksiä 3

lapsia 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 testiä, yksi raskaus ja 1 lapsi. 1 testi tehty aikanaan, 3 tuosta vauvasta kun en uskonut olevani vihdoin ja viimein raskaana.

Vierailija
4/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta on ollut plussaa, kun on yritettykin. Nuo kaksi negaa, jos oisivat olleet plussia, niin sitten oisi järjestetty elämäntilanne uuden ihmisen mukaan uusiksi.

Vierailija
5/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta

2 keskeytystä

1 keskenmeno

Vierailija
6/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aina niin varma tunne et oon raskaana et en tarvinnut testejä

Vierailija
7/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 raskautta ja 5 lasta.

Vierailija
8/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikkiaan varmaan lähes 15 testiä.

pari kertaa testailin nuorena, kun kuukautiset oli myöhässä, vaikka ehkäisyä olikin käytetty. Lapsen saaminen olisi silloin tuntunut ainakin aluksi katastrofilta.

Esikoista yrittäessä kolmessa kierrossa kerran, ja sitten plussakierrossa tuli tehtyä hmmm... useampikin testi, ennen kuin uskoin, että plussa on varma. Tää tosin johtui siitä, että mulla plussa näkyi tosi haaleana eikä loppujen lopuksi ollut kovin voimakas laisinkaan.

Nyt odotan kakkosta ja tämän uskoin tokasta testistä. Ekasta, kp 29/27 tehdyssä testissä ei näkynyt mitään, mutta viikkoa myöhemmin tuli haalea plussa.

Vierailija
9/9 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tiedän, että minulla on ollut 4 raskautta, 4 synnytystä ja 4 lasta

mutta, että raskaustestejä? :D kuulun ehdottomasti siihen iiihhhhiiikkkihanaaonkotämätottajeehiiihhihhih ryhmään, jonka on pakko tehdä ainakin 15 raskaustestiä, että ymmärtää todellakin olevansa ihanasti raskaana eikä raskaustestin tulos johdu vaan jostain piilokamerasta..