Miksi vihaat lastensuojelua?
Katselin tuossa muutaman youtube-videon lastenhuostaanottoon liittyvistä asioista ja jäin kyllä pohtimaan näiden videoiden kommentteja.
Kommenteissa esiintyi suoria tappouhkauksia videoissa esiintyneisiin lastensuojeluviranomaisiin kohdistuen. Oli myös huorittelua ja jopa vainoharhaista settiä lapsikaupasta.
Täällä palstalla myös tuntuu olevan trendi, että lastensuojelu on suuri peikko, joka vaan tulee ja vie lapset ilman mitään syytä. Myös jos yksityishenkilö tekee lastensuojeluilmoituksen, on se palstalla tulkittavissa heti "kateelliseksi kiusanteoksi".
Mikä lastensuojelussa herättää näin raivon tunteita? Etenkin nämä tappouhkaukset ovat selkeästi tulleet ihmisiltä, joilla ei ole mielenterveys kunnossa ja toivottavasti heistä on tehty tutkintapyyntö poliisille. Lasu-henkilöstö on kuitenkin ihmisiä siinä missä sinäkin, eli saako sinutkin tappaa tai hakata jos joku ei pidä siitä mitä teet työksesi? Lasu-henkilöstöllä on useimmilla myös oma perhe kotona, ja nämäkin sitten saavat osansa näistä uhkauksista. Mitetipä vaan omalle kohdalle, että perhettäsi uhattaisiin koska ei pidä työstäsi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuva, että lastensuojelu usein käyttää diktaattorimaista mielivaltaa, josta ei voi valittaa!
Täälläkin usein joku huolestunut kyselee, että uskaltaako tehdä sitä tai tätä, että lastensuojelu ei vie.
Lisätään vielä, että feministit käyttävät diktaattorimaista valtaa.
Lienee ihan yleistä tietoa, että naisia suositaan, mutta mietitäämpä hetki kenen oikeusturvaa loukataan tuossa naisten suosimisessa. Noh. Lasten oikeusturvaa tuossa poljetaan.
Meillä tehtiin valheellisin perustein laiton huostaanotto,olen näyttänyt paperit suvulle ja ystäville. Kaikki näkevät mitä valhetta. Sen takia en enää kunnioita tätä yhteiskuntaa,en pidä ihmisistä paitsi omaisista. Olen vihainen ja epäluuloinen ja ymmärrän muita jotka vihaa lastensuojelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuva, että lastensuojelu usein käyttää diktaattorimaista mielivaltaa, josta ei voi valittaa!
Täälläkin usein joku huolestunut kyselee, että uskaltaako tehdä sitä tai tätä, että lastensuojelu ei vie.
Lisätään vielä, että feministit käyttävät diktaattorimaista valtaa.
Lienee ihan yleistä tietoa, että naisia suositaan, mutta mietitäämpä hetki kenen oikeusturvaa loukataan tuossa naisten suosimisessa. Noh. Lasten oikeusturvaa tuossa poljetaan.
Kuopiossa lastensuojelun työntekijät on näitä dominoiva, katkeria vihaisia naisia. Kostavat omaa pahaa oloa toisten lapsiin.
Pelkkiä valheita ja manipulaatiota koko roskakori täynnä.
Olikohan vaan huumoria jota et ymmärrä. Alalle vaaditaan soveltuvuutta. Kovin empaattinen ihminen ei tuolla alalla selviä. Päätöksenteko on päivittäistä, eikä näillä asioilla voi omaa henkilökohtaista elämää pilata pohtimalla miten se oma päätös vaikuttaa eri osapuoliin.