Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko/pystyisitkö tekemään itsemurhan?

Vierailija
25.03.2008 |

jostain syystä? Minä en. Periaate. Itsemurha luovuttamista. Vaikeeta se on joskus jokaisella, ei silti oikeutta tappaa itseään.

Ja taas kaikille paasaajille tiedokoksi,olen läpikäynyt masennuksen, menettänyt 2 läheistä ihmistä, ollut vakavasti sairas. Tältä pohjalta puhun

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuin psykoosiin ja vakavaan masennukseen. Lapsen syntymän jälkeen minulle on iskenyt kauhea kuolemanpelko ja pelkään kuolevani ennenkuin lapseni on aikuinen. Psyykelääkkeiden syömisen aikana olen lisäksi lihonut 45kg, että ei ihme jos sydäri tai aivoinfarkti iskee.

Vierailija
22/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs teet. Ja jo tilastotkin osoittaa että jos lähipiirissä tai suvussa itsemurhan tehneitä, itsellä suurempi riski päätyä myös siihen ratkaisuun.

No meidän lähipiirissä ja suvussa niitä on ihmeen paljon, mutta en koskaan tekeisi sitä itse. miehestäni en tiedä, riskiryhmää

Kamalaa se on ja aina yhtä suuri järkytys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt myös siellä pohjilla ja harkinnut pakkomielteeksi asti ja melkein tehnytkin tyyliin kävelenpä vahingossa auton alle. Sieltä on selvitty. Se olisi liian itsekästä ja paha juttu läheisimmilleni, he tarvitsevat minua.

Vierailija
24/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit, anteeksi vaan.

Vierailija:

olen lukenut tapauksesta, jossa 18v tyttö tappoi itsensä kun sai 7 kokeesta! ! Aina saanut 9 ja 10. Pistää miettimään....

Toisille vaikeudet haasteita. Toiset näkee ne ylitsepääsemättöminä esteinä

KUKAAN ei tapa itseään seiskan takia jollei elämässä ole jotain todella pahasti pielessä. Todella pahasti. Ja mites se asennekysymyskin loppujen lopuksi oikein mahtaa olla? Jos toisessa perheessä kokeesta saatu seiska saa aikaan ymmärrystä ja kannustusta vanhempien taholta ja toisessa perheessä suurin piirtein maailma loppuu ja vanhempien elämä ja suuret tulevaisuudentoiveet on pilalla, niin onko asia niin että ekassa perheessä ko. lapsi osaa nähdä tilanteen haastena ja tokassa perheessä lapsi näkee pikkujutut ylitsepääsemättöminä esteinä. Voisko jälkimmäisessä tapauksessa olla vähän muitakin asioita pielessä kuin lapsiparan HUONO ASENNE.

Vierailija
25/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hänet löydettiin kun oli ottanut unilääkkeitä. Jalka jouduttiin amputoimaan polvesta alaspäin ja näkö meni melkein kokonaan

Vierailija
26/26 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatusvirheettä että pelkkä asenne tekee onnelliseksi, mutta ei se oikein mene perille. Viimeksi iltalehden liitteessä: " Vaikka usein korostetaan, että positiivinen asenne ja ajattelu tekevät onnelliseksi, Markku Ojasen mukaan ihmissuhteilla on suurempi vaikutus ihmisen onnellisuuteen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän