Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle: Onko vaimosi synnyttänyt sektiolla? Miltä tuntuu seksi?

Vierailija
25.03.2008 |

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu edelleen ihan riittävän tiukka. Ei tietenkään enää kuin neitsyellä, mutta eipä se sellainen ole ennen lapsiakaan.

perustelu, miksi ei ole. Kaikilla neitsyillä ei ole edes immenkalvoa.

Ajan kanssa pillu palautunee hyvin lähelle entisiä mittojaan jos ei jopa entiselleen. Synnytyksen jälkeiseen palautumiseen menee keskimäärin 4 vuotta

Lähde?

onhan se leikkaaminen alapään kannalta kivempi tapa.

ei se itse asiassa ole. Vaimolle tehtiin sektio josta seurasi hermovaurio ja lantionpohjan lihakset eivät enää toimi

Ei esim. repeä immenkalvo, ei tule hematoomia, ei leikkausarpia, ei kystia eikä muitakaan näkyviä ruhjeita, jotka tekevät pillun ulkonäöstä vähemmän mairittelevan. Tosin noistakin suurin osa paranee niin, ettei myöhemmin sellaisia huomaa ellei suurennuslasilla tarkastele ja syynää.

Lähde? Vai oletko gynekologi?

Seksissä on tapahtunut sellainen dramaattinen muutos, että pillu ei enää hörpi ilmaa missään asennossa, kuten se teki n. 3-4 kk synnytyksen jälkeen

eikös se ilman hörppiminen ja pöristely ollut tiukkojen "ongelma". Hassua, että yhdistät sen paikkojen väljyyteen. Tai ei se hassua ole vaan faktaahan se on.

Vierailija
82/115 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tietenkään sitä itse ymmärrä, koska elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Olet onnekas. Kuulut siihen ryhmään, joilla kaikki menee niinkuin strömsössä. Ehkä olet VÄHÄN väärä henkilö kertomaan siitä, että lapsen saaminen on muutakin kuin pillun leveys. Älä jooko tule meille kertomaan miten siitä jookosta? Mistä edes vedit herneen nenääsi?

On myös ihan väärin korostaa omaa paremmuuttaan meidän edessämme jotka olemme synnyttäneet alakautta. Fakta on että kun sanot lääkärille, että tee sektio koska haluan, ettei alapääni veny niin lääkäri toteaa ettei niin tee. Eikö se kerro siitä että tälle naiselle vanhemmaksi tulemisen tärkein asia on että vittu ei leviä? hei oikeasti.

Älä jooko tule meille kertomaan kuinka saat hyvää seksiä, ja me emme. minä olen alakautta synnyttänyt ja hyvinkin kireä, ei ehkä niin hyvä kun sinulla, mutta seksi on todella hyvää. Myös mieheni siitä tykkää, siksi sitä koko ajan kinuaa, eikä hänen mielestään tiukkuus muuttunut. Yksi lapsi ja hullu treeni takana.

Toivottavasti joskus ymmärrät että lapsen saanti on muutakin kun pillun leveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on että kun sanot lääkärille, että tee sektio koska haluan, ettei alapääni veny niin lääkäri toteaa ettei niin tee. Eikö se kerro siitä että tälle naiselle vanhemmaksi tulemisen tärkein asia on että vittu ei leviä?

Lääkäri: -Noniin hyvä rouva, miten haluatte että leikkaus suoritetaan, rintalastasta häpyluuhun saakka vai pieni 10 cm mittainen poikittainen haava bikinirajaan?

Rouva: - Ei mitään väliä. Vanhemmaksi tulemisessa minulle ei ole tärkeintä ulkonäkö tai vähiten häiritsevät arvet. Vetäkää kunnolla auki vaan ylhäältä alas, koko rahalla

Vierailija
84/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu edelleen ihan riittävän tiukka. Ei tietenkään enää kuin neitsyellä, mutta eipä se sellainen ole ennen lapsiakaan.

Ajan kanssa pillu palautunee hyvin lähelle entisiä mittojaan jos ei jopa entiselleen. Synnytyksen jälkeiseen palautumiseen menee keskimäärin 4 vuotta

Lähde?

onhan se leikkaaminen alapään kannalta kivempi tapa.

ei se itse asiassa ole. Vaimolle tehtiin sektio josta seurasi hermovaurio ja lantionpohjan lihakset eivät enää toimi

Ei esim. repeä immenkalvo, ei tule hematoomia, ei leikkausarpia, ei kystia eikä muitakaan näkyviä ruhjeita, jotka tekevät pillun ulkonäöstä vähemmän mairittelevan. Tosin noistakin suurin osa paranee niin, ettei myöhemmin sellaisia huomaa ellei suurennuslasilla tarkastele ja syynää.

Lähde? Vai oletko gynekologi?

Seksissä on tapahtunut sellainen dramaattinen muutos, että pillu ei enää hörpi ilmaa missään asennossa, kuten se teki n. 3-4 kk synnytyksen jälkeen

eikös se ilman hörppiminen ja pöristely ollut tiukkojen "ongelma". Hassua, että yhdistät sen paikkojen väljyyteen. Tai ei se hassua ole vaan faktaahan se on.

Kerroin tässä mitä olen kuullut esim. synnytyssairaalassa gyneiltä ja kätilöiltä sekä ystäviltäni (alatiesynnytyksiä ja sektioita), kokenut itse( 3 alatiesynnytystä) ja lukenut vuosien varrella aiheesta.

Laitahan itse lähteitä väitteeni kumoaviin faktoihisi. Vähintään sitten jotain lääketieteellisiä julkaisuja kiitos. ;)

Vierailija
85/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tietenkään sitä itse ymmärrä, koska elämäsi pyörii oman napasi ympärillä. Olet onnekas. Kuulut siihen ryhmään, joilla kaikki menee niinkuin strömsössä. Ehkä olet VÄHÄN väärä henkilö kertomaan siitä, että lapsen saaminen on muutakin kuin pillun leveys. Älä jooko tule meille kertomaan miten siitä jookosta? Mistä edes vedit herneen nenääsi?

On myös ihan väärin korostaa omaa paremmuuttaan meidän edessämme jotka olemme synnyttäneet alakautta. Fakta on että kun sanot lääkärille, että tee sektio koska haluan, ettei alapääni veny niin lääkäri toteaa ettei niin tee. Eikö se kerro siitä että tälle naiselle vanhemmaksi tulemisen tärkein asia on että vittu ei leviä? hei oikeasti.

Älä jooko tule meille kertomaan kuinka saat hyvää seksiä, ja me emme. minä olen alakautta synnyttänyt ja hyvinkin kireä, ei ehkä niin hyvä kun sinulla, mutta seksi on todella hyvää. Myös mieheni siitä tykkää, siksi sitä koko ajan kinuaa, eikä hänen mielestään tiukkuus muuttunut. Yksi lapsi ja hullu treeni takana.

Toivottavasti joskus ymmärrät että lapsen saanti on muutakin kun pillun leveys.

mutta sivullisena kommentoin, että varmaankin hernehtiminen tuli kommentista, jossa vittuiltiin väljäpilluille viininlitkimisellä ja hyvällä seksillä.

Vierailija
86/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tässä mitä olen kuullut esim. synnytyssairaalassa gyneiltä ja kätilöiltä sekä ystäviltäni (alatiesynnytyksiä ja sektioita), kokenut itse( 3 alatiesynnytystä) ja lukenut vuosien varrella aiheesta.

Laitahan itse lähteitä väitteeni kumoaviin faktoihisi. Vähintään sitten jotain lääketieteellisiä julkaisuja kiitos. ;)

En tarvitse mitään kuulopuheita ja mutu-juttuja. Oma kokemukseni kertoo aivan muuta. Turhaan virnuilet.

Vierailija
87/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään kuulopuheita ja mutu-juttuja. Oma kokemukseni kertoo aivan muuta. Turhaan virnuilet.

Eli siis Oma kokemukseni = kuulopuhe & mutua. Myös sinun kokemuksesi on silloin kuulopuhetta ja mutua. Vähän nyt logiikkaa mies.

Tässäpä tuohon vaginapieruasiaan muutama linkki:

http://www.myhealthyfeeling.com/vaginal-flatulence-vaginal-fart/

http://www.ask.com/questions-about/Vaginal-Flatulence

http://fi.wikipedia.org/wiki/Em%C3%A4tinpieru

http://en.wikipedia.org/wiki/Kegel_exercise

Vierailija
88/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko perustella tätä kohtaa enemmän? Ihan mielenkiinnolla odotan vastaustasi siitä miten esim. immenkalvon harvinainen puuttuminen liittyy asiaan. :DD

Vierailija
89/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikalla omakohtainen kokemus on tietenkin mutua ja kuulopuhetta. Kuinkas muutenkaan!

Nostan taas kerran kädet pystyyn ja häippäsen.

[/quote]

Eli siis Oma kokemukseni = kuulopuhe & mutua. Myös sinun kokemuksesi on silloin kuulopuhetta ja mutua. Vähän nyt logiikkaa mies.

[/quote]

Vierailija
90/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alakautta synnyttäneillä pimppi joutuu suurempaan riepotukseen. HElposti niistä tulee sellainen tilanne, että rakastelu on kuin veisi patongin messuhalliin. Ei siinä munankoko auta ellei ole juuri ole sen kokoinen muna, joka on 5%:lla.

Vierailija
91/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko perustella tätä kohtaa enemmän? Ihan mielenkiinnolla odotan vastaustasi siitä miten esim. immenkalvon harvinainen puuttuminen liittyy asiaan. :DD

Penis ei ole niin paksu, että se riittäisi venyttämään emätintä siinä määrin, että se ei palautuisi yhdynnästä hyvinkin nopeasti. Immenkalvo liittyy asiaan siten, että useimmiten neitsyellä sellainen on, mutta ei aina ja kokemuksesta voin sanoa, että vuosia munaa saaneella ja neitsyellä ei välttämättä ole mitään eroja "siellä".

Vierailija
92/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ei ole niin paksu, että se riittäisi venyttämään emätintä siinä määrin, että se ei palautuisi yhdynnästä hyvinkin nopeasti. Immenkalvo liittyy asiaan siten, että useimmiten neitsyellä sellainen on, mutta ei aina ja kokemuksesta voin sanoa, että vuosia munaa saaneella ja neitsyellä ei välttämättä ole mitään eroja "siellä".

ja taas lisää omia kokemuksiasi, vaikka itse peräänkuulutit niitä lähteitä. Missä vaiheessa muuten olen väittänyt jotain muuta? Neitsyt on tiukka siksi, että saa sitä munaa ensimmäistä kertaa. Pillu on sellainen joustava kudos joka mukautuu kulloisenkin partnerin peniksen koon mukaiseksi ja ensimmäisellä kerralla mitään mukautumista ei ole vielä tapahtunut. Synnytyksestä palauduttuaan se toimii kuten ennen lapsiakin. Siinä vain vierähtää muutama vuosi pahimmillaan. Yksittäistapauksissa voi myös käydä niin ettei se palaudu. Mitä oikein yrität tässä viestittää siis? Luehan tuolta jos et usko tai pirauta jollekin gynekologille ja kysy. http://fi.wikipedia.org/wiki/Em%C3%A4tin

http://www.ksshp.fi/public/default.aspx?contentid=2466&nodeid=24935

http://www.poliklinikka.fi/?page=7816740&id=7165480

http://www.poliklinikka.fi/?page=7816740&id=1594587

Tässä vielä sellaisesta mitä ei tapahtu sektiolla synnyttäville:

http://www.poliklinikka.fi/?page=7816740&id=9824739

Eli siis yhteenvetona. Kyllä se pimppi palautuu, mutta hitaammin kuin niillä, joille on tehty sektio. Raskaus itsessään turvottaa ja pehmentää paikkoja, mutta elimistö palautuu kyllä ennalleen. Luulisi, että ainakaan miesten ei kannattaisi levittää tällaista propagandaa, että lantionpohjalihasjumppa on turhaa ja, että väljä on väljä on väljä. Hehän siitä eniten hyötyvät... mutta kukin tietysti tyylillään.

Vierailija
93/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpsis vielä päälle. Sehän tarkoittaisi sitä, että eka kerta on neitsyelle aina kivulias.

Neitsyt on tiukka siksi, että saa sitä munaa ensimmäistä kertaa. Pillu on sellainen joustava kudos joka mukautuu kulloisenkin partnerin peniksen koon mukaiseksi ja ensimmäisellä kerralla mitään mukautumista ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
94/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpsis vielä päälle. Sehän tarkoittaisi sitä, että eka kerta on neitsyelle aina kivulias.

Neitsyt on tiukka siksi, että saa sitä munaa ensimmäistä kertaa. Pillu on sellainen joustava kudos joka mukautuu kulloisenkin partnerin peniksen koon mukaiseksi ja ensimmäisellä kerralla mitään mukautumista ei ole vielä tapahtunut.

aina on varmasti poikkeuksia. Ei kukaan absoluuttisista totuuksista ole puhunut.

Vierailija
95/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aavistustakaan siitä, mistä se johtuu? Voin kertoa: sähläyksestä, itsekkyydestä, tietämättömyydestä, kokemattomuudesta. kuivasta pillusta, lämmittelyn puutteesta, jännityksestä yms yms. Siis asioista, joilla ei ole mitään tekemistä emättimen koon kanssa. Emättimessä ei tapahdu mitään erikoista, kun penis työnnetään ekaa kertaa sisään. Neitsyen tiukkuus on vain myytti.

Niin se suurimmalle osalle onkin

aina on varmasti poikkeuksia. Ei kukaan absoluuttisista totuuksista ole puhunut.

Vierailija
96/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aavistustakaan siitä, mistä se johtuu? Voin kertoa: sähläyksestä, itsekkyydestä, tietämättömyydestä, kokemattomuudesta. kuivasta pillusta, lämmittelyn puutteesta, jännityksestä yms yms. Siis asioista, joilla ei ole mitään tekemistä emättimen koon kanssa. Emättimessä ei tapahdu mitään erikoista, kun penis työnnetään ekaa kertaa sisään. Neitsyen tiukkuus on vain myytti.

se pimppi ei ole vielä tottunut penikseen ja voi siksi tuntua tiukalta. Nämä jännittämiset yms. voivat jopa estää yhdynnän, tiedän ihan omasta kokemuksestä, olen ollut myös aikoinani neitsyt toisin kuin esim. sinä. Lisäksi nuorilla naisilla lantionpohjalihakset ovat vielä melko timmit ja alkavat veltostua jos niitä ei harjoita. Kuten sanoin, pimppi on kuin joustava kuminauha ja sopeutuu kulloiseenkin partneriin/synnytykseen jne. ja palautuu itsekseen venytyksen määrästä riippuen hiljalleen omaan kokoonsa kun venytys loppuu.

Vierailija
97/115 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää yhä pimpistä

Vierailija
98/115 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen ei sitten ole seksielämää ollutkaan, joten se siitä...

Vierailija
99/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan omasta kokemuksesta, että pimppi ei vuosienkaan "rassaamisella" muutu yhtään väljemmäksi kuin ekalla kerralla. Väität siis, että neitsyellä on tiukka ekalla kerralla ja sitten toisella kerralla jo ihan eri tuntuinen. Ei ole asia näin ainakaan niiden kahden naisen tapauksessa, mitä minulla on ollut. Neitsyen tiukkuus on myytti ellei ole todella vahva immenkalvo. Lienee harvinaista sekin.

se pimppi ei ole vielä tottunut penikseen ja voi siksi tuntua tiukalta.tiedän ihan omasta kokemuksestä, olen ollut myös aikoinani neitsyt toisin kuin esim. sinä

Vierailija
100/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan omasta kokemuksesta, että pimppi ei vuosienkaan "rassaamisella" muutu yhtään väljemmäksi kuin ekalla kerralla. Väität siis, että neitsyellä on tiukka ekalla kerralla ja sitten toisella kerralla jo ihan eri tuntuinen. Ei ole asia näin ainakaan niiden kahden naisen tapauksessa, mitä minulla on ollut. Neitsyen tiukkuus on myytti ellei ole todella vahva immenkalvo. Lienee harvinaista sekin.

No ihan omasta kokemuksesta kerron, että ekan kerran jälkeen 18-vuotiaana istuminen sattui vielä seuraavana päivänä, mutta jo kolmas yhdyntä oli miellyttävää ja neljännellä sain elämäni ensimmäisen orgasmin pojan kanssa. Joka kerralla olin hyvin kiihottunut ja märkä eli ei ainakaan siitä ollut kyse, että liian kuivaan reikään olisi yritetty tökkiä. Pikkuhiljaa totuin yhdyntöihin ja pystyimme harrastamaan paljon rentoutuneemmin seksiä. En ole väittänyt, että emättimen koko muuttuu vaan se joustaa ja sopeutuu. Naiset oppivat kokemuksen kautta rentouttamaan ja hallitsemaan lantionpohjalihaksiaan. Lähinnä olen ajatellut, että miehen penis tuskin edes kykenee tuntemaan niin pientä eroa mitä ekan kerran ja sitä seuraavien kertojen välillä on. Naiselle se kuitenkin on iso asia, koska eka kerta usein sattuu todella paljon ja sen jälkeen ei enää lainkaan niin paljon. Milleissä on eroa. Sama juttu on myös anaaliseksissä. Sulkijalihasta pitää oppia rentouttamaan, mutta ei se varsinaisesti löysty jos anaalia harjoittaa oikein. Muistutan, että naisiakin on monta eri kokoa ja peniksiä myös. Ihmettelen suuresti miksi tartuit tähän aiheeseen? Alkuperäisessä viestissäni lause 'en tietenkään ole enää mikään neitsytpimppa' oli tarkoitettu sarkasmiksi. Oletko siis eri mieltä siitä, että pillu palautuu alastieynnytyksistä, koska siitähän tässä ketjussa on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan