Miehelle: Onko vaimosi synnyttänyt sektiolla? Miltä tuntuu seksi?
Kommentit (115)
Vierailija:
Mitä ajat takaa tällä kommentillasi?Siis miksi ihmeessä olet niin agressiivinen? Oletan että olet edelleen se samainen M30. Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tästä asiasta? Mikset voi hyväksyä että raskaus löysyttää paikkoja oli miten oli? Liikunta auttaa. Sinulla ei ole yhtään faktapohjaista, asiallista kommenttia aiheesta. Hormonaaliset muutokset palautuvat samalla tavalla sekä sektiolla synnyttäneillä että alateitsesynnyttäneillä; lantionpohjanlihaksia harjoittamalla sekä ajan myötä. Kaikkien synnyttäneiden, tavasta viis, alapää muuttuu synnytyksen jälkeen. Miksi sen pitäisi pysyä samanlaisena,ihmettelen minä? Ethän voi olettaa että puolisosi alapää on samannäköinen ja tuntuinen 30 vuotiaana kuin 18 vuotiaana, eihän naamakaan ole. Ihmiset muuttuvat, se on elämää, koita kestää!
Ensimmäinen lapsi syntyi sektiolla, toisen vaimo synnytti alakautta. Muutos tuli vasta toisen lapsen jälkeen. Siinä sinulle faktaa.
Vierailija:
Kaikkien synnyttäneiden, tavasta viis, alapää muuttuu synnytyksen jälkeen.
Pojat älkää mustamaalakko oikeita miehiä jutuillanne. Tottakai "väljistyminen"kuuluu
fysiikan lakeihin, toisekseen moisesta ei voi
olla haittaa. Jos on, mieti tumputtaessasi kireyttä.
t:3x isi(sitä sanotaan myös perhe onneksi)..
Tuli sen takia jonkinlainen hermovaurio lantionpohjaan, lihakset ei toimi ja tunnottomuutta, orgasmit muuttui huonommaksi yms. "kivaa". Joten en voi suositella sektiota kuin lapsen terveyden kannalta jos välttämätöntä. Eipä ole kukaan missään vaiheessa tällaisista hermovairioiden mahdollisuudesta puhunut. En edes tiennyt että tuollaisia hermoja kulkee vatsassa! Järkyttävää tämä toiminta "kehittyneessä" maassa!
Huonolta tuntuu, kun ei ne pillun lihakset toimi.
siittämiseen, joten aivan sama, missä kunnossa paikat on synnytyksen jäljiltä.
siittämiseen, joten aivan sama, missä kunnossa paikat on synnytyksen jäljiltä.
ensin on raskaana ja sitten synnyttää. Sen jälkeen alkaa hidas ja kivulias alapään parantuminen imetyksen lisäksi. Naiset uhraavat oman kroppansa, seksielämänsä ja muunkin elämänsä sen miehensä lapsen takia. Sitten äijä kehtaa valittaa, että pimppi on 5 milliä laajempi kuin ennen synnytystä ja vaimo ei enää näytä teiniltä. Jotain vitun rajaa nyt näihinkin juttuihin. Mitä vitun kusipäitä Suomi on nykyisin pullollaan.
istuu joka ilta tuolille pillu paljaana ja levittä revaa jotta voin mitata sitä. Olen mitannut suhteen alkuvaiheista selvittyämme joka ilta, eka kerta tosin oli järkytys. Nainen ei ymmärtänyt kommenttiani että jos kerran meihiä mitalla arvioidaan niin tehdään myös toisin päin. joka tapauksessa asiaan, eli siis reva levällään ja mittaan suuaukon kokoa pidän excel taulukkos kuvien kera revasta ja tällä hetkellä kehitys on ollut selkeästi rupsahtamiseen viittaavaa. Ekan synnytyksen jälkeen oli 8kk synnytyksen jälkeenkin vielä jumpasta huolimatta 5,87mm aukko auki koko ajan, nyt 36kk viimeisen synnytyksen jälkeen(4lapsi) on pysyväksi jäänyt aukko 12,678mm ja olen sanonut vaimolle että jos se siitä vielä aukeaa tai ei saa supistettua jumpilla niin viedään leikattavaksi on se sen verran helvetin hirveä näky.Yök. Seksiä en todellakaan edes harkitse tollasen jättivitun kanssa vaan käyn rakastajattareni luona useasti. Vaimolla ei ole paljoa aikaa kun hoitaa kotia yksinään ja lapsia, oma työni vaatii pitkiä päiviä. Eikä mielestäni minun pidä kärsiä jos akan reva ei elämää kestä.Onneksi nuorempia naisia saa niin helposti. ja ne on niin ihanan hölmöjä. M45
Yleensähän se on nainen itse, joka niitä lapsia kinuaa. Ja mikä 5 mm laajempi? Yhdyntä ei enää tunnu hyvältä niin turpa kiinni vaan ja ero jos ei kelpaa? Ei sinulla ole kokemusta siitä, miltä tuntuu kun ei enää tunne itseään mieheksi ja silti nimittelet meitä itsekkäiksi kusipäiksi. Jos et itse tarvi tyydyttävää seksielämään niin pidä pääs kiinni.
ensin on raskaana ja sitten synnyttää. Sen jälkeen alkaa hidas ja kivulias alapään parantuminen imetyksen lisäksi. Naiset uhraavat oman kroppansa, seksielämänsä ja muunkin elämänsä sen miehensä lapsen takia. Sitten äijä kehtaa valittaa, että pimppi on 5 milliä laajempi kuin ennen synnytystä ja vaimo ei enää näytä teiniltä. Jotain vitun rajaa nyt näihinkin juttuihin. Mitä vitun kusipäitä Suomi on nykyisin pullollaan.
Meille tuli miehen kanssa tästä ero. Synnytyksen jälkeen n kk mies mollasi minua asiasta. Sanoi, että haluaa sen tieni tytön takaisin, joka olin ennen synnytystä.
Tätä sattui ja olin ihan maassa. Menin sitten lääkärille kysymään pienennys leikkausta ja tämä MIES lääkäri sanoi, että en suomesta löydä lääkäriä joka leikkaisi sen koska se on niin tiukka. Olin ihan hulluna reenannut. Hänen mukaansa ei ikinä uskoisi että olen synnyttänyt.
Tästä vahvistuneena otin eron miehestäni en enää jaksanut kuulla vaatimuksia kuinka pitää olla niinkuin teini ja näyttää teiniltä. Aina haukkui ulkonäköäni yms. Myöhemmin vielä kerran päädyin eksäni kanssa sänkyyn ja hän ihmetteleli mitä ihmettä on tapahtunut kun olen niin tiukka. Sanoin vain että aika, mutta enää en siitä haukkuja kuuntele.
Reenasin lisää ja tulos on todella hyvä, nykyinen mies ei uskonut että olen synnyttänyt. Kun antoi aikaa palautumiseen ja reenasi,se teki ihmeitä.
Toivottavasti miehet voitte ymmärtää kuinka paljon se sattuu kun niin hyvän asian kun lapsi puolesta on joutunut maksamaan hintaa muutaman millin ja sitten mies valittaa kun ei kelpaa. Nainenkin varmasti haluaa teille kelvata. Haukutte kuinka muut olisivat parempia kun ei ole synnyttänyt. Eikö se lapsi oikeasti tuo sen verran iloa elämään, että muutata milli naisessa on sen arvoinen. Onko oikeasti niin että antaisitte lapsenne pois jotta vaimo olisi ikuinen teini? Te ette ansaitse lasta, miksi naisen pitää tuntea huonoa oloa ja alemmuutta koska hän on tehnyt sen johon luonto on tarkoittanut ja antanut teille lapsen?
Se on pieni hinta siitä. Ja muistakaa naiset, tehkää niinkuin minä jos oma mies valittaa on aina isomunaisempia jotka haluaa teitä tyydyttää! Se vasta on kivaa kun voi tuntea olonsa hyväksi, vaikka on lapsen tähän maailmaan antanutkin :)
Miehesi valehteli. Väitti väljäksi vaikket sitä ollut. Aina ei tilanne ole se, vaan kyse on ihan oikeasta väljyydestä. En antaisi lapsiani pois, en todellakaan. Lapset ovat elämäni valo ja heistä saan energiaa ja voimia jatkaa. Seksistä en sitä enää saa. En ole valittanut oikeastaan ikinä asiasta. Itse asiassa vaimoni valittaa minulle, koska seksiä on liian harvoin. Syy siihen on se, että en nauti yhdynnästä juurikaan.
Ja miten isomunaiset sinun tapaukseesi liittyy, tai mihin heitä tarvii? Olethan lääkärinkin mukaan niin tiukka kuin vain olla voi.
MIES lääkäri sanoi, että en suomesta löydä lääkäriä joka leikkaisi sen koska se on niin tiukka. Olin ihan hulluna reenannut. Hänen mukaansa ei ikinä uskoisi että olen synnyttänyt.
Onko oikeasti niin että antaisitte lapsenne pois jotta vaimo olisi ikuinen teini? Te ette ansaitse lasta, miksi naisen pitää tuntea huonoa oloa ja alemmuutta koska hän on tehnyt sen johon luonto on tarkoittanut ja antanut teille lapsen?
Se on pieni hinta siitä. Ja muistakaa naiset, tehkää niinkuin minä jos oma mies valittaa on aina isomunaisempia jotka haluaa teitä tyydyttää!
Minusta jos se asia tuo kuilua parisuhteen väliin niin miksei maksaisi muutamaa tonnia ja käy leikkauksessa. Kävin ja olin hemmetin tyytyväinen olen. Perhe voi paremmin. Saan tästä kommentista varmasti paljon kakkaa niskaa, mutta naiset harkitkaa sitä. Se ei ole pahasta
avata laatikkoa ja sielä kolahtaa minne keppi kopahtaa.
On se nyt ihan ihme et äijät kyl saa kuulla kaiken pilin koostaan ja pidetäänm itsestään selvänä että kyllä se sen pystyy käsittelee ja nyt tääl vähän revaa arvostellaan ni johan on akat kastraatiopuukot käsissään liikkeellä.
Hei se on elämää koittakaa kestää jättivitut.
N44
Meillä menee vaimon kanssa ihan hyvin yleensä. Siis muulloin kuin seksissä. Seksi ei kuitenkaan ole koko elämä ja iän karttuessa sitä alkaa ymmärtää omankin elämän rajallisuuden. Ei kannata haaskata hyvää perhe-elämää ainoastaan tyydyttävän seksielämän puutteen takia. Monta vuotta se kestää ennen kuin sen hyväksyy. Ihmisen onnellisuus lähtee ihmisestä itsestään eikä ympäristön luomista paineista. Ei tyydyttävä seksielämä voi olla kaikki kaikessa. Itse asiassa seksi kuuluu vain hedelmälliseen ikään ja yli 30 v naisten kanssa ollaan jo biologisesti ehtoopuolella. Miehestä itsestään on sitten kiinni miten parisuhde jatkuu. Naiselle on tässä tilanteessa etua, jos on kokemusta ja taitoa kodinhoidosta, ruuanlaitosta yms. Mies voi sitten keskittyä mielekkäisiin harrastuksiin. Harrastuksia onkin oltava monenlaisia ja usein ne ovat todella kalliita. Nuorena opiskelijana tyydyttävä seksielämä onkin eduksi, koska nuori opiskelija ei elämältään juuri muuta kaipaa kuin seksiä ja olutta. Näin ainakin omalla kohdalla oli. Kuihtuvan seksielämän tilalle tulee helvetin kalliita harrastuksia. Tämän tilanten varmaankin välttäisi vaihtamalla nuorempaan naiseen.
istuu joka ilta tuolille pillu paljaana ja levittä revaa jotta voin mitata sitä. Olen mitannut suhteen alkuvaiheista selvittyämme joka ilta, eka kerta tosin oli järkytys. Nainen ei ymmärtänyt kommenttiani että jos kerran meihiä mitalla arvioidaan niin tehdään myös toisin päin. joka tapauksessa asiaan, eli siis reva levällään ja mittaan suuaukon kokoa pidän excel taulukkos kuvien kera revasta ja tällä hetkellä kehitys on ollut selkeästi rupsahtamiseen viittaavaa. Ekan synnytyksen jälkeen oli 8kk synnytyksen jälkeenkin vielä jumpasta huolimatta 5,87mm aukko auki koko ajan, nyt 36kk viimeisen synnytyksen jälkeen(4lapsi) on pysyväksi jäänyt aukko 12,678mm ja olen sanonut vaimolle että jos se siitä vielä aukeaa tai ei saa supistettua jumpilla niin viedään leikattavaksi on se sen verran helvetin hirveä näky.Yök. Seksiä en todellakaan edes harkitse tollasen jättivitun kanssa vaan käyn rakastajattareni luona useasti. Vaimolla ei ole paljoa aikaa kun hoitaa kotia yksinään ja lapsia, oma työni vaatii pitkiä päiviä. Eikä mielestäni minun pidä kärsiä jos akan reva ei elämää kestä.Onneksi nuorempia naisia saa niin helposti. ja ne on niin ihanan hölmöjä. M45
En tosiaan saanut mitään pillujumppaohjeita sektion jälkeen, en ole kuullutkaan moisesta käytännöstä. Ihan sama pimppi ku ennenkin, en huomaa itse eroa, mies vielä vähemmän. Ihan perusfysiikkaa; ei se joustava kudos laajene, kun ei siitä mitään tarvinnut tulla läpikään, eli venyttää.
Ja kaikille neropattiämmille, joiden mielestä "sektion haluavien naisten ei pitäisi tehdä lapsia ollenkaan, koska synnytys on KUULUU tehdä alakautta":
Oletko huomannut, että elämme 2000-lukua? Et varmaan ottanut kipulääkitystäkään, koska naisen KUULUU synnyttää kivulla (eikös tämä mainita raamatussakin?)?
Et käytä kännykkää, autoa, julkista liikennettä, internettiä..? Relaa, ja ymmärrä, että helpompikin keino tiettyihin asioihin on keksitty. Mene sinä pillujumpalle, minä nautin lasin viiniä, ja sitten upean seksin vuoro :)
On myös ihan väärin korostaa omaa paremmuuttaan meidän edessämme jotka olemme synnyttäneet alakautta. Fakta on että kun sanot lääkärille, että tee sektio koska haluan, ettei alapääni veny niin lääkäri toteaa ettei niin tee. Eikö se kerro siitä että tälle naiselle vanhemmaksi tulemisen tärkein asia on että vittu ei leviä? hei oikeasti.
Älä jooko tule meille kertomaan kuinka saat hyvää seksiä, ja me emme. minä olen alakautta synnyttänyt ja hyvinkin kireä, ei ehkä niin hyvä kun sinulla, mutta seksi on todella hyvää. Myös mieheni siitä tykkää, siksi sitä koko ajan kinuaa, eikä hänen mielestään tiukkuus muuttunut. Yksi lapsi ja hullu treeni takana.
Toivottavasti joskus ymmärrät että lapsen saanti on muutakin kun pillun leveys.
ole ymmärtäneet niin näiden ihmisten, jotka täällä roikkuvat, tärkein asia elämässä on pippelin ja pillun mittaaminen. Ei ne seksiä harrasta ne vaan mittailee.
pillu edelleen ihan riittävän tiukka. Ei tietenkään enää kuin neitsyellä, mutta eipä se sellainen ole ennen lapsiakaan. Ajan kanssa pillu palautunee hyvin lähelle entisiä mittojaan jos ei jopa entiselleen. Kudokset uudistuvat ja kiinteytyvät pikkuhiljaa ja lihakset siirtyvät takaisin oikeille paikoilleen. Synnytyksen jälkeiseen palautumiseen menee keskimäärin 4 vuotta, joten ihan heti ei kannata heittää kirvestä kaivoon jos vuosi synnytyksen jälkeen vielä tuntuu väljältä. Jumpalla palautumista voi nopeuttaa, mutta ei se tietenkään niin nopeaa ole kuin sektiosta toipuvalla eli onhan se leikkaaminen alapään kannalta kivempi tapa. Ei esim. repeä immenkalvo, ei tule hematoomia, ei leikkausarpia, ei kystia eikä muitakaan näkyviä ruhjeita, jotka tekevät pillun ulkonäöstä vähemmän mairittelevan. Tosin noistakin suurin osa paranee niin, ettei myöhemmin sellaisia huomaa ellei suurennuslasilla tarkastele ja syynää. Hyvässä seksissä ollaan niin kiimaisia ettei syynille ja ulkonäkövirheiden etsinnälle pitäisi olla aikaa!
Ihan faktaa pillunsa tiukkuudesta huolehtiville naisille. Olen treenannut nyt puolisen vuotta melkein joka päivä (synnytyksestä 7,5 kk), alkuun 2 kk joka päivä heti kun kuulan kärsi laittaa sisään. Olen käyttänyt aquaflex-sarjaa. Alkuun käytetään isompaa kuulaa, jonka sisälle lisätään painoja sitä mukaa kun pillu kiristyy ja kuula pysyy sisällä itsestään. Alkuun seistään 20 min. paikoillaan ja koitetaan pitää kuula sisällä seisaallaan. Itse olen käynyt kaikki vaiheet läpi, siirtynyt kapeaan malliin ja lisännyt maksimipainot. Nykyään koitan joka päivä kävellä ympäri taloa ja hoitaa askareita puolen tunnin ajan tai pidempään. Sitten, kun kuula pysyy itsestään sisällä ilman jännittelyä myös kävellessä otan sen mukaan juoksulenkille hiukan pienemmillä painoilla.
Seksissä on tapahtunut sellainen dramaattinen muutos, että pillu ei enää hörpi ilmaa missään asennossa, kuten se teki n. 3-4 kk synnytyksen jälkeen, ja omat orgasmini ovat voimistuneet. Mies on sanonut, että ei ole huomannut muutosta entiseen. Mitä virkeämpi itse olen, sitä paremmin lihakset puristavat ja sitä parempaa seksi on meille molemmille. Eli kun nuorinkin lapsemme alkaa nukkua paremmin, seksielämämme paranee automaattisesti.
Myös seksi ja orgasmit auttavat palautumisessa. Sektiolla synnyttäneiden kannattaa myös treenata lihaksiaan, koska ne veltostuvat iän myötä kaikilla ja hyvä lantionpohjalihaksisto ehkäisee virtsankarkailua vanhuksena.
Fisting on varmaan vielä nautinnollisempaa, ja yleensähän synnytys herkistää paikkoja ja emätinorgasmit on helpompi saavuttaa.
Vierailija: