Minkä leffan suosiota et ole koskaan käsittänyt?
Itse ihmettelen American Beautyn suosiota. Mä en ole koskaan tajunnut tuota leffaa.
Kommentit (71)
sekä Amelie. Ai niin, ja Uuno Turhapurot, en voi sietää!
En pidä Uunoista, American Beautysta, Gladiaattorista en mistään, missä on yliampuvaa räiskettä (die hard 4.0)
Mutta tämä on kyllä eka kerta kun kuulen, että joku muukin, ku mä ei käsitä tota Amelieta, se on niin tekotaiteellista shittiä (kuten joku taisi jo sanoakin), ja mä en tajua miksei se muita ärsytä.
- kill bill, molemmat
- matrixit
- eyes wide shut
- hannibal
- taru sormusten herrasta leffat
- harry potterit
- alienit
- star trekit
Ja tätä leffaa äänestetään vuosikausia kaikkien aikojen leffana. Jotenkin tuntuu, että ihmiset ei vaan uskalla äänestää/sanoa muuta, kun tämä on sellainen millä ei nolaa itseään :) Mutta siis äärettömän tylsä leffa ja tämän jälkeen on tullut niiiiin paljon parempiakin leffoja, että en ymmärrä tämän suosiota.
Se on minusta hieno leffa.
Mutta ne mitkä ovat yliarvostettuja, minun listani:
- Titanic
- Sormusten herra -trilogia
- Pirates of the Caribean -trilogia
- Amelie (TYLSÄÄÄÄ!)
Siinä nyt ensihätään. :) Vaikka kovin samankaltaisia meillä näyttää nämä listat olevan
Sitä hehkutettiin aikoinaan niin hyväksi, että pettymyskin oli sitä suurempi kun kävimme sen katsomassa. Hyvin mitäänsanomaton elokuva.
Piano, Eyes wide shut, Magnolia, Mullholland drive
...ei tajunnut ei...
Voisiko joku selittää?
Mainettaan huonompina pidin myös Rakkautta ennen auringonlaskua -elokuvia (vai auringonnousuako se oli... no molemmat osat kuitenkin).
Suokrataan makuunista kaikkiIHQUT romanttiset komediat, kun ne on niin IHANIA ja LAADUKKAITA ELOKUVIA....
Vittu mitä dorkia...
kuten Ameliesta tai Kieslowskin elokuvista. Mikä sitten on laadukasta katseltavaa?
Tuulen viemää-elokuvasta en välittänyt, lähinnä kai sen takia etten kerta kaikkiaan hiffannut, minkä vuoksi sen Rhettin perään olisi pitänyt kuolata. Ikävä mies.
titanic, american beauty (ei tässä listassa niistä syistä joita on tässä ketjussa puitu vaan elokuvallisista), magnolia, linnut.
citizen kanen suosiota en minäkään täysin ymmärrä, vaikka pidänkin sitä ihan ok elokuvana.
Varsinkin Breaking the Waves - niin ahdistava kokemus, että katsojalta happi loppuu.
blair witch project ,pelottavako täh?
Samoin Pretty Woman. Casablanca ja Citizen Kane ovat kuolettavan tylsiä...
ensi minuuttien jälkeen. Olenpas minä tylsä. :)