Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä leffan suosiota et ole koskaan käsittänyt?

Vierailija
24.03.2008 |

Itse ihmettelen American Beautyn suosiota. Mä en ole koskaan tajunnut tuota leffaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kieslowski sikäli, että en ole koskaan ymmärtänyt sen leffoja, vaikka ne hienoja ovatkin. Siis aina on jäänyt tunne, että oliko tässä nyt jotain mikä meni multa ohi. (olen muuten ihan älykäs ihminen :)

Vierailija
62/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson kuvausta, tunnelmaa, värimaailmaa, puvustusta, lavasteita ja puitteita sekä pidän tunteita herättävistä ja puhuttelevista elokuvista. Lisäksi yksityiskohdat ovat mielestäni kivoja seurata...

Itse en ymmärrä lainkaan aivottomia komedioita... kuten scary movie, spy hard jne jne... Niille näyttää olevan kohdeyleisö mutta minulle kyseiset leffat kuvastavat ajan järjetöntä tuhlausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

titanic mullekintulii ekana mieleen. Leonardo ei osaa näytellä.

Vierailija
64/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa muhun vaikka tätäkin jotkut kehuvat..

Vierailija
65/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut että kuka idiootti menee katsomaan näitä Levottomia, Vareksia, Pahoja Poikia jne. mutta ilmeisesti kaikki muut paitsi minä. Sen verran hyvin myyvät, aivan kuten Salkkaritkin...yööök.

Vierailija
66/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herralle riittää rahoitusta paskoille filmeilleen ainoastaan siitä syystä, että hän tekee niitä nimenomaan suurhenkilöistä. Pilaa sitten samantien ison ja laajan merkkihenkilöpellon koko maassa. Noh, jos ei kukaan muu tee, niin...

Joku haukkui spy hardit yms. crazy -komediat, mutta samalla kehui mm. lavastusten, puvustusten ja muiden yksityiskohtien tärkeyttä. No nimenomaan muita parodioivissa " alaston ase yms" -leffoissa juuri kaikki nuo yksityiskohdat ovat loputtomat. Jokainen pieni yksityiskohta viittaa johonkin. :) Mutta jos ei tykkää genrestä, niin on paha yrittääkään tykätä.

Vierailija
67/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin perusteettomasti, ja vain isänsä takia.

Vierailija
68/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän huono!

Vierailija
69/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosin johtua siitä että katsoin leffan rajatilan silmin.

Vierailija
70/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteen, johon elokuvakin lasketaan, yksi tarkoitus on herättää tunteita. Siksi Amelie on mielestäni hyvä, mutta myös esim. Requiem for a Dream.

Pidän myös Scary Movie- ym. crazyhuumorielokuvista. Joskus on vaan hyvä saada nauraa aivonsa pellolle. Parodia on vaikea laji, eikä se aina näissäkään onnistu, mutta silti ne naurattavat minua enemmän, kuin mikään muu komedia.

Kellopeliappelsiini jne. väkivallan kuvaukset eivät minuun iske. Nekin täyttävät kuitenkin tarkoituksensa, herättävät tietynlaisia tunteita katsojassaan. Minä en niitä tunteita halua kokea, joten en niitä katso.

Ainoat elokuvat joiden suosiota en kovin ymmärrä, ovat Kummisetä yms. gangsteri/mafiosoelokuvat. Tai no ymmärrän että joku pitää, mutta en sitä, miten kaikki muut paitsi minä.

Vierailija
71/71 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bridget jones.... Tykkäsin myös Titanicista, kuten myös esim. Pearl harbourista ym. " olevinaan suurista" leffoista. Sitten nämä ns. " taideleffat" , kuten just joku Amelie tai Piano, on sellaisia että en kyllä tajua en. Kuten en myöskään näitä parodioita, kuten scary moviet ym. Puhumattakaan sellaisista kamalan synkistä leffoista kuten esim. Seven, joissa vaan sataa koko ajan ja on kamalan pimeää ja synkkää. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi