Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela eli vapaaehtoisesti lapseton eksyi palstalle.

Vierailija
24.03.2008 |

Haluatko kysyä anonyymisti jotain?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös sen. En silti tiedä millaista on olla lapsi hiekkalaatikossa tänään.

Kuten joku eilen kirjoitti; Jos olen ollut joskus sairas, en tiedä millaista on olla sairas 10 vuotta.

Ei sinun ole pakko tässä ketjussa keskustella, Jotkut silti ilmeisesti haluavat. Oli se sitten kysyntää tai mitä tahansa.

Edelliselle (olikohan 26) jatketaan vaan! Hetki on vielä aikaa.

Vierailija
22/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse innoissani raskaustestin plussan jälkeen eksyin tänne ja ensimmäiseten viiden lukemani aloituksen jälkeen rupesin jo pelkäämään mihin olin päääni pistämässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskaltavat pysyä päätöksessään. Minä mietin toista lasta (jota en koe hurjasti haluavani - pikkuisen vain) ja mahdollista katumista myöhemmin, jos emme yritä...Olisinpa yhtä varma ja selväpäinen ;) kuin sinä ap.

Vierailija
24/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VapaaEhtoisesti LApseton. Aika hölmö lyhenne, mutta sillä meidät pahalaiset tunnetaan.

31. Ei se heilauta puoleen eikä toiseen;) Omassa ystäväpiirissä on sekä äitejä (suurin osa), vapaahtoisesti- että vastentahtoisesti lapsettomia.

Joka ryhmään mahtuu mukavia ja ei-niin-mukavia tyyppejä. Ja ainahan täällä netissä jutut vähän värittyy ja kärjistyy, niille ei kannata elämäänsä perustaa.

Vierailija
25/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai varma ja selväpäinen!? Ellei sävysi kertoisi muuta, luulisin sun kettuilevan? Ethän tee niin -ethän? Kiitos kaunis kuitenkin=)

Kuten sanottu, olen huono katumaan ja mitä se auttaisikaan? Katson eteenpäin ja luotan siihen että elämä kantaa. Jos ei, niin sitten mennään käsipohjaa hetken matkaa.

Vaistojaan kannattaa kuunnella, sen olen oppinut. Mikä tänään on epäselvää, voi huomenna jo muuttua kirkkaaksi.

Vierailija
26/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä.

-ap-

Vierailija
27/27 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vauvapalstalle kertomaan, että ei halua saada lapsia. Huoh. Tikusta asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi