/// 3- kuumeilijat viikko 13 \\\
Uusi viikko ja uusi pino
Kaunis aurinkoinen maanantai joka ei tunnu maanantailta!
Kommentit (13)
Meidän 3-kuumeilijoiden porukoissa pyörimisen aikana alkuun saama tytsy täyttää nyt jo 10kk!
Tsemppiä tänne kaikille kuumeilijoille ja yrittäjillä. Voimia erityisesti teille, joilla on jo monta yrityskertaa takana. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!
Meille tuli sitten jo neljäs plussa;)
Terkuin AIHA ja 3 tyttöä ja tähtönen rv 7+0
Arki ja aherrus alkaa! Ihan kiva mennä töihin pyhien jälkeen. Pakkasta on vaan vähän liikaa -17 näyttää mittari, hrrr.
2poj@anäiti: Toivotaan että tuhrut häipyy ja plussaksi vahvistuu! Tulehan kertomaan, mitä gynellä sanottiin.
Aiha: Onnea!!!!! Vautsi kun aika menee tosi nopeesti! Minä vaan roikun täällä edelleen =( Käväsin jo kyllä kotiloissa, mutta takas piti tulla kun sain km:n rv 5+4.... no yritys jatkuu.
On: Juu eipä ihmeitä. Piinaviikko taas alkaa pikkuhiljaa (jos kierto on normi km:sta) Ovistuntemuksia oli kyllä viime viikolla ja peittoja on heiluteltu kyllä kiitettävästi! Jotenkin vaan on sellanen olo että ei tärppää nyt... Jäänpä odottelemaan.
mp73, yk 17, kp 23/n.30
Paitsi mun miehellä se lähti pilkille, onnellinen, viettää viimein viime vuoden vikat vuosilomapäivät. No muista vapaista ei sitten olekaan kummallakaan tietoa.
Tulin kurkkaamaan, vaikka pitäisi laskuja maksaa, ei huvita moinen!
Täällä on Clomit syöty ja nyt odotellaan, viime yö oli kyllä todella tuskainen hikoilun kanssa, edelliset meni vähän helpomin, mutta nyt ne kuumat aallot taas taitaa alkaa. Mutta miksi hitolla niiden pitää olla yöllä?
Eipä siis mitään ihmeitä hiljaista odotusta vain.
Rilla-ma-rilla *Nyt kai kp 10 tai jotain*
Mä en enää jaksa edes laskea, plääh! Yrityskertoja en edes tiedä...
Kiitos tsempeistä, mutta täti saapui jo kp 27!! :O Tänään siis. Kierto vähän sekaisin??
Kävin aamulla siellä gynellä ja ei suuresti epäillyt sitä endoa. Sanoi, että mahdollisuus on, mutta ei ainakaan mitään suurempaa. Syksyyn täytyy odottaa. Siis jos en ole raskautunut syksyyn mennessä ja kivut jatkuu, niin syksyllä sitten kunnolla tutkimuksiin. Ja sanoi tosiaan, että vuoden voi rauhassa yrittää raskautua (syksyyn asti siis). Se lämmitti mieltä kun sanoi, että voi tärpätäkin nyt keväällä paremmin, kun aurinko paistaa ja on valoisaa. :) Mutta sitä ihmetteli, että aika myöhään mulla on ovis kun olen välillä sen bongannut kp 16. Ja antoi vinkin, että kannattaa aloittaa puuhailu jo kp 10 ja jatkaa kp 16 asti (kun kierto ei ole yli 30 päivää). Ja sanoi, että mulla näyttää ovis tulevan, kun oon testaillutkin, että voin jättää huoletta ovistestit pois. No, kyllähän se onkin aika stressaavaa testata ja rahaakin kuluu aika lailla.
Kirjoitti vielä lähetteen verikokeeseen: hb (kun olin niin väsyneen näköinen) ja prolaktiiniarvot (kun on tullut rinnoista vielä muutama tippa maitoa). Ja sitten vielä virtsakoe (että jos on tulehdus). Mutta sitä ihmettelin ettei noita kokeita otettu jo paikan päällä... ??? Siinä tuli kiire, kun olin kuulemma yliaikaa ja sanoi vaan,että minun pitää käydä terkkarissa ensin omalla lääkärillä tai jotain. Tosi epäselvää... Siis kun tuo oli yksityinen lääkäri, niin lähete ei käy terkkarissa.
Mutta la pysyy edelleen joulukuussa, kun menkat tuli niin aikaisin. Eli la nyt 30.12.
Palataan! =)
kp 1/27-30, yk 8, *räkätaudissa* :/
...tammikussa kun se toinen lääkäri ultrasin, niin kohdun limakalvon paksuus oli kp 11 jo 9 mm! :) (lääkäri sanoi sen tänään). olin silloin juonut sitä greippimehua kai jo pari kiertoa. Eli se kai istten kannattaa. :) Kun lääkäri siis sanoi, että oviksen aikoihin olisi vasta noin paksu limakalvo. sitä kyllä tänään kysyin gyneltä, että onko limakalvo liina pksu noihin aikoihin(kp 11), että jos alkio ei sitten kiinnity, niin sanoi ei.
En nyt ole ihan satavarma johtuiko limakalvon paksuus greippimehun juomisesta, mutta luulen niin.
Mukavaa päivän jatkoa! =)
En ole vähään aikaan täällä jaksanut käydä kirjottelemassa, kun sain sen aikaisen keskenmenon ja kohtutulehduksen ja sen jälkeen maha oli antibioottikuurista niin sekaisin pitkään ettei vauvan teko ole ollut päälimmäisenä mielessä.
Nyt taas kun vaivat ohi (sain jopa pitkään jatkuneen virtsis kierteen loppumaan vyöhyketerapialla!) ja kevätkin tulossa niin mieli on paljon parempi.
Varmaan viikon päästä odottelen kuukautisia (kierto ollut sekaisin, varmaan noi antibiootit vaikuttaa). Nyt mieli kehittelee kaikenlaisia oireita: palelee, kädet ja jalat jäässä, vatsassa kaikenmoisia tuntemuksia... väsyttää... Luultavasti ovat vaan mielikuvituksen tuotetta. lapset olleet flunssassa, joten ehkä se palelu on sitä että iskee flunssa minuunkin. Tiedä häntä.
Pupuilua tuli harrastettua vaan yksi kerta otollisena aikana, joten tuskimpa se siitä tärppää.
Meillä siis ennestään tyttö ja poika ja puolisen vuotta ilman ehkäisyä oltu.
Hyvää kevättä ja plussatuulia kaikille!
Pahoittelut 2poj@näiti tädistä!
Ja onnea AIHALLE! Neljäs jo tulossa..vautsi! Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Laskeskelin, et jos meillä olis tärpännyt ekalla syksyllä 2006, meillä olis ollut samanikäinen lapsi. No, ehkäpä tässä perässä tullaan.
Täällä ollaan sairasteltu, tai siis lapset ovat. Esikoinen oli kuumeessa viikon. Viime yönä kuopus ökäs sängyn viereen ja yö meni valvoessa ja vahtiessa. Nyt sitten kauhea käsienpesurumba, ettei vaan muut saatais sitä..
Meille syntyy tuttavapiiriin tänä vuonna todella paljon vauvoja, voisi puhua jo buumista. Kohtalon ivaa.. Onhan se vielä mahdollista, että meillekin syntyisi, mutta en taida enää uskoa tohon itsekään. Näillä yrityskerroilla on jo todennäköisempää, että ei synny. Odotankin tätiä saapuvaksi huomenna.
Plussatuulia..+++
vuma
Pikaisesti tulin piipahtamaan ja toivottelemaan mukavaa viikonloppua kaikille!!! Jokohan kohta saadaan pinoon plussa-uutisia!!!
On: Ei oireen oiretta =(
Taitaapa täti tulla sit ku tulee. Eilen oli oikealta alhaalta vatsa kipeä, melkein lantion kohdalta, mutta vähän alempaa. No, ei kai auta muuta ku ihmetellä ja odotella. Tänään meillä on saunailta työporukan kanssa ja ajattelin kyllä ottaa parit oluset.
mp73, yk 17, kp 26/n.30
joku sen esittelypinon? Muistelen, että joku lupaili sellaisen väsätä... Se olis kyllä kiva jos sellainen olis (itse en osaa tehdä sitä)
Kiva olo... Flunssan kynsissä siis olen edelleen. :( Ensin 2 viikkoa kurkku kipeä ja viikon kohta flunssassa. Ei kiva. :/ Kierto on ihan alsusa ja näyttää menneen sekaisin tästä sairastelusta (?). Eilen illalla vuoto loppui (kp3) ja tänään aamulla taas jatkui. :(( Tiputtelua ilmeisesti? Voihan... Näin en kyllä raskaudu tässä kierrossa. :/ Tai siis vaikeuttaa raskautumista. Aurinkokin paistaa ulkona, eikä ulos voi nyt mennä. No, ei voi muuta kun nyt yrittää parannella itseään.
mp73: toivotaan, että täti pysyy poissa. :))
Hyvää viikonloppua myös täältäkin! =)
Ihanan keväinen ilma! Rakenneettiin lasten kanssa lumilinna takapihalle. Tosi lämmin siinä auringon paisteessa.
Kädet ja jalat on ihan jäässä vieläkin, tosin omaan huonon verenkierron muutenkin joten ei välttämättä merkkaa mitään. Vihlonut on alamahaa myös. Tuntuu vaan että kuvittelen kaikki oireet. Ehkä ne on vaan merkki kohta alkavista menkoista. Kierto on ollut vähän sekaisin antibioottien takia että en nyt tiedä tarkkaan koska alkaa. Noin 27/28-30? menossa.
Mä pitkään yritin olla tulematta tänne palstailemaan jos tää kuume hieman hellittäisi, mutta ei.....meillä on kaksi tyttöä -99 ja -01, minä olen kuumeillut konta vuotta kolmannesta mutta mies ei vaan lämpene ajatukselle...nyt koitan odottaa, kunnes meidän rakentaminen loppuu, niin josko sitten ottaisin asian taas puheeksi.
Tosin tossa syksyllä jouduin ottamaan kierukan pois ja mies tiesi ettei ole mitään ehkäisyä, mutta silti heiluteltiin peittoja...mietin vaan, että jos sattuisi " vahinko" , niin tuskin hänellä mitään vauvan tuloa tosissaan vastaa n ole,koska otti silloinkin tollaisen riskin. Nyt onkin rakentamisen vuoksi ollut todella pitkä selibaatti, joten mitään toiveita siitä vahingostakaan ei todellakaan ole. Vanhempi tyttö totesi tossa torstaina kaupassa että hän haluaisi vielä yhden pikkusiskon :)
Unelma08
Kirjoitin tuonne viime viikon pinoon, mutta laitetaan nyt uudestaan.
Kirjoitin, että olisin nähnyt roskishaamun r.testissä, mutta taisi olla " väärä hälytys" , koska iltapäivällä alkoi vaal. pun vuoto ja kp vasta 26! En tajua... Tai siis voi olla, että viimeksi menkat oli möyhässä, niin nyt tulevat sitten aikaisemmin, kai... Kivasti tuli vielä herpes huuleen. :( Ja huomenna se gyneaika ja menkat alkaa.. kiva homma. :/
Mutta yk 8 alkaa toden näköisesti ja la siirtyy tammikuun alkuun. Seuraavan kierron otan vähän iisimmin. Jos tulee puuhailtua, niin sitten tulee. Olen aika kyllästynyt tähän hommaan. Katsotaan.