G: mikä kahviastiasto sinulla on?
Kommentit (74)
Pentikin Hallaa, kahdeksalle kaikkea,
sekä tusina muumimukeja.
Haluaisin jonkun juhlavan astiaston, ehkä V B:n mallistosta. En ole viitsinyt perehtyä asiaan enempää, koska ei ole varaa ostaa uutta, hyvää astiastoa.
My name is Sabrina and I'm new to this site.
Meillä on kuusi kappaletta sekalaisia teema-mukeja. Nillä pärjäämme, lapsi ja minä. Tosin meillä ei koskaan käy vieraitakaan.
My name is Sabrina and I'm new to this site.
Arcorocin astiasto sekä sininen kultakeramiikan astiasto ja vielä yks sininen, joissa kahvikupitkin lasia, merkkiä en tiedä. Enempää en haluais.
Tykkään näistä. Toisaalta haluaisin myös jotkut hieman sirommat kupit kuten esim. Lumi tai Illusia (valkoisena).
mulla on molempiin sarjoihin myös lautaset.
Teemaa myös mutta niistä käytetään pääasiassa vain isoja lautasia.
Toivoisin todella Paratiisia (mieluiten mustavalkoisena mutta sitä saatavana vain kausittain), mutta ensin on tarkoitus kerätä Savonia-aterinsarja, josko sen jälkeen pääsisi keräämään kahviastiastoa.
mukeja.
Astiastoa ei ole ollut eikä tule.
Teemaa eri väreissä, tykkään yhdistellä värejä (sin, valk, kelt)
Paratiisi värillinen ( sopii yhdisteltäväksi myös Teeman astioihin)
Vanilja, joka saatu häälahjaksi. Enimmäkseen juhlakäytössä eikä niinkään mun makuun.
- Pentikin mustaviinimarja 8 hlölle
- Arabian Arctica 6 hlölle
- Englantilainen "vanhanajan" posliiniastaisto 10 hlölle, kuitenkin ihan uusi. Olisko tämä sama kuin jollain aikaisemmalla koska kupeissa myös lemmikkejä eli "forget-me-not".
- Toinen vanhanajan astiasto 6 hlölle (miehen mummu ostanut miehelle hänen syntyessään eli tunnearvoa)
- Kultakeramiikka 6 hlölle
- Lisäksi vielä joku Anttilan halpiskahvikuppisarja, varmaan 4 hlölle
Tykkään yksinkertaiseta valkoisesta eli voisin täydentää Arcticaa (vaikka muotoilu hieman vanhanaikaista mutta on hyvän tuntuinen) tai sitten ihan uutta eli Teema tai Lumi. Toisaalta inhoan liikaa kulutusta eli tyhmää ostaa uutta sarjaa kun on niin monta -ehkä vähän vaillinaistakin- sarjaa jo kaapeissa.
Sillä on tosi suuri tunnearvo, ihme että unohdin.
Meillä on 18 hengelle mustaa (6) ja valkoista (12) Teemaa. (Kaikki lautaset yms.)
ja Arabian Lumi-sarjaa 6 hengelle, mutta siitä en kyllä tykkää :(
ja n 20 muumimukia sekä 5 kpl arabian primaveraa.
olen astiafriikki. Iittala,Arabia Hackman <3 seuraavaksi hankinnassa Hackmanin suola- ja pippurimylly, Sekä Teeman tarjoiluastioita <3
En halua uutta, tykkään kovasti näistä.
Astiasto on uniikki ja upea. Astiat maksoivat vähemmän kuin Pentikit ja Arabiat.
Vanilja ja Halla sekä W&B:n Foglia parempana kalustona.
sitten teemaa vajavaisena, jonkin verran illuusiaa ja paratiisia
sekä vielä ruokakalustokin.
Arctikaa löytyy ja Lumi-sarjaa myös. Lisäksi on englantilainen tee-kalusto, sini-luonnonvalkoinen.
Pentikin Vanilja 8:lle, kaikki tee ja kahvi kupit, ruokalautaset, tarjoiluastiat, kannut ym.
Arabian Teema sinisenä, kahvikupit ja ruoka lautaset + tarjoiluastioita
Pentikin Halla kahviastiasto (isommat tee kupit)
Muumimukeja muistaakseni 8 kpl
Arabian Arctica kahviastiasto