Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
24.03.2008 |

Olen iskenyt silmäni erään oppilaani isään! Olen koulunkäyntiavustaja, ja erään pojan isä on varsinainen namupala! Hän on 36 - vuotias jolla on oma firmakin. Tiedän taustoistaan sen verran että lapsen äiti viettää joskus viikkojakin pois kotoaan, mies hoitaa lapsen, kodin ja duuninsa moitteettomasti.

Juttelemme tosi paljon aina kun hän tulee hakemaan poikaansa kotiin, nyt tiedän että hänen vaimonsa palaa Espanjasta vasta syyskuun alkupäivinä, ja mies tuskaili hieman kiireitään ja yksinäisyyttään.

Usein kun mies tulee alan pukea hänen poikaansa, kumartelen avoinaisessa puserossa niin että rinnat hieman pulpahtavat esiin, joskus pyllistän miehen suuntaan ja tiedän hänen vilkuilevan stringejäni jotka tulevat esille.

Olen myös tosi " empaattinen" hänen puheilleen, tyyliin: " No voi sua, nostan sulle hattua, olet mies jolla on suuri sydän..." yms.

Tahtoisin pokata tuon miehen, mennä yllätyskylään kun vaimo ei ole paikalla, ajattelen häntä taukoamatta, niitä ruskeita nappisilmiä ja kauniita käsiään ja leveitä hartioita. En tiedä - olen ihan rakastunut tuohon mieheen, ja tiedän että päihitän hänen lähes nelikymppisen akkansa ihan koska tahansa, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.

T: Aikuinen Nainen 19v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sokeasti. On mahdollista, että olet miehen mielestä vastustamaton pano, mutta saattaa pitää sua yhtä mahdollisesti myös jonninjoutavana hupakkona.

Äläkä tunkeudu toisten ihmisten elämään. Mieti, jos se luokkalaisesi on kotona. Pitää sun lasten kanssa työskentelevänä tajuta, että heillä on ydinperhe ja perhekuvio on lapselle tärkeä. Ei sitä sovi koulunkäyntiavustajan mennä sotkemaan.

Kasva aikuiseksi, " nainen" .

Vierailija
2/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lasta ja lapsen perhettä enemmän kuin itseäsi. Minä rakastuin perheelliseen mieheen vaikka olen itsekin perheellinen. Molemmat olimme eron partaalla tosin. Ajauduimme suhteeseen ja suunnittelimme eroja, että saisimme olla yhdessä. Sitten huomasin, että mies ei halunnut rikkoa perhettään, koska olisi joutunut etäisäksi kolmelle lapselleen eikä hänestä olisi ollut siihen vaikka minua rakastikin kovasti. Lapset ovat kuitenkin tärkeintä ja niin sen kuuluukin olla. Niinpä luovuin miehestä vaikka se otti tosi koville. Rakastin häntä niin paljon, että halusin hänelle vain parasta ja hänen parhaansa on se, että hän saa elää samassa kodissa lastensa kanssa vaikkei vaimoa rakastakaan.

Vierailija
4/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan oikeesti, onko sulta kovinkaan järkevää kirjoittaa näin tunnistettavasti tänne palstalle? Sut ja tuon miehen (+ perheensä) tunnistaa heti kirjoituksestasi.

Vierailija
5/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen iskenyt silmäni erään oppilaani isään! Olen koulunkäyntiavustaja, ja erään pojan isä on varsinainen namupala! Hän on 36 - vuotias jolla on oma firmakin. Tiedän taustoistaan sen verran että lapsen äiti viettää joskus viikkojakin pois kotoaan, mies hoitaa lapsen, kodin ja duuninsa moitteettomasti.

Juttelemme tosi paljon aina kun hän tulee hakemaan poikaansa kotiin, nyt tiedän että hänen vaimonsa palaa Espanjasta vasta syyskuun alkupäivinä, ja mies tuskaili hieman kiireitään ja yksinäisyyttään.

Usein kun mies tulee alan pukea hänen poikaansa, kumartelen avoinaisessa puserossa niin että rinnat hieman pulpahtavat esiin, joskus pyllistän miehen suuntaan ja tiedän hänen vilkuilevan stringejäni jotka tulevat esille.

Olen myös tosi " empaattinen" hänen puheilleen, tyyliin: " No voi sua, nostan sulle hattua, olet mies jolla on suuri sydän..." yms.

Tahtoisin pokata tuon miehen, mennä yllätyskylään kun vaimo ei ole paikalla, ajattelen häntä taukoamatta, niitä ruskeita nappisilmiä ja kauniita käsiään ja leveitä hartioita. En tiedä - olen ihan rakastunut tuohon mieheen, ja tiedän että päihitän hänen lähes nelikymppisen akkansa ihan koska tahansa, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.

T: Aikuinen Nainen 19v.

Vierailija
6/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen esittelemällä tissivakoaan. Anteeksi nyt vain, mutta jospa aloittaisit sieltä pääkopasta vaikka ihan ensteksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi