Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ 2009 vauvatoiveet - vko 12 ♥

24.03.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=SpringGreen]Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

[color=orange]kolmas-09, lapset -00 ja -02, ya 03/08, minä 31 ja mies 33

[color=Magenta]@lise, esikoinen -98, kakkosen ya 05/08, minä ja mies molemmat 32 v.

[color=darkorchid]bambiino, tyttö 04/05, ensimmäisen yhteisen ya 04/08, minä 27 ja mies 25

[color=IndianRed1]kaarna@laiva, lapset -00 & -02, kolmosen ya alkusyksystä -08, minä ja mies 33v

[color=OliveDark]basilika5, tyttö -03, tyttö & poika -05, nelosen ya 03/08, minä 32 ja mies 34

[color=lightblue]emilia-79, kaksi lasta ennestään, kolmannen ya 04-06/08, minä 28 ja mies 31

[color=saddlebrown]kaakaokirahvi, lapset -01, -02 ja -06, nelosen ya ~06/08, minä ja mies molemmat kolmekymppisiä

[color=limegreen]humu82, esikoisen ya 04/08, minä 25 & mies 28

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27, PLUSSASI 20.3.2008

hhansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36, PLUSSASI 23.3.2008

J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v, PLUSSASI 23.3.2008

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä aloitin opiskelut ja suunnitteilla ei ollut enempää lapsia tähän hätään..nyt mieli kuitenkin on heittänyt härän pyllyä ja tullut ajatus, että entä jos vielä kuitenkin...välillä sit iskee paniikki, että jaksaako taas aloittaa kaiken alusta ja voiko kaikki mennä hyvin...

Vierailija
22/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vapaapäivä, me meinataan lähteä miehen kanssa pilkille :D.

Heti omaa napaa! Testasin sitten eilen malttamattomana: negatiivinen, mutta olin siihen varautunutkin, eli ei kirpassu ees pahasti:)

Kp33 menossa ja missä ihmeessä se täti viipyy silloin, kun sitä kaivataan!!

Oireilua ois siihen suuntaan, että ens viikolla alkaa, hirvee nälkä koko ajan, rinnat hiukkasen kipeät ja ah niin ihana turvotus.

Ai niin, tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Plussasäteitä kaikille hirmuisesti!

Nyt täytyy rientää postilaatikolle katsomaan, josko olis tullut hullujen päivien kuvasto, meinataan ostaa kesäksi lentolioput johonkin kivaan paikkaan :D

Pitäkäähän tytöt lippu korkealla!

K kp33/? yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitteni, pidän peukkuja sulle, toivottavasti saat vielä plussan :)

Mitenkäs ne meidän odottavat mammat voi? :) J4nni, hhansen ja jaffa, kertokaapa kuulumisia! (sori jos taas unohdin jonkun tuosta.. mulla on huono muisti..)

Onneksi aurinko paistaa taas ja tuntuu keväältä. Omakin olo on huomattavasti mukavampi ku arska paistaa.

ON: huono olo, johtuu varmaan viime aikaisista vastoinkäymisistä, odotan innolla, että tää fyysinen olotila tasoittuu ja pääsee bongaileen ovista :)

Halit kaikille!

Rhanna

Vierailija
24/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli komas odotus taisi loppua ennen kuin kunnolla alkoikaan.

Oireet hävisi, vuoto ja vatsakivut alkoi. Testiin ei enää tullut toista viivaa...

Tulen takas tänne kunhan tästä tokenen.

Mut voi poistaa plussanneista siis,

Olo on tyhjä

Jaffa surullisena

Vierailija
25/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jaffa miten surullinen uutinen!!!! :( :( Mä oon ihan kauhean pahoillani sun puolesta, sanat ei läheskään riitä! Miten epäreilua!!! :( Täältä saapuu aivan hirvittävä määrä virtuaalisia halauksia ja lohdutusta. Koitahan pärjäillä siellä, mä olen aivan sanaton. ♥

.:Narsku:.

Vierailija
26/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänne kurkkinnu aina välillä. Kun ei tuonne odotuspuolellekkaan vielä oikein osaa mitään kirjoittaa. Jotenkin nautiskelen tästä meidän pikku salaisuudesta:) Täällä kaikki on mennyt ihan hyvin. Samanlaisia raskausoireita kun esikoistakin odottaessa. Tänään etoi kyllä enemmän kuin aikasemmin. Heti aamusta tuntu, mieskin sano, että sähän oot ihan kalpee.. Paha olo tulee aina aaltona ja taas menee välillä pois kokonaan. En oo mitenkään oksentelevaa tyyppiä muutenkaan, joten uskon että aika vähillä ällötyksillä nytkin päästään. Iltaisin puolestaan alavatsaa jomottelee, kohtu varmaan kasvaa. Oikeastaan mikään muu ei vaivaa kuin tää älytön väsymys. Koitan nukkua päivälläkin kun poika ottaa päikkäreitä. No oireista ei väliä, kunhan kaikki sujuu hyvin. Jaa, nyt täytyy lopettaa ettei mies taas tuu kurkkimaan et mitä romaaneja täällä kirjotellaan. Toivotaan plussia lisää, jooko;) Mä jotenkin uskon, että kun ei asialla stressaa niin johan niitä plussia alkaa tuleenkin...

Vierailija
27/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ihan vaan minua itseäni, pahoittelut siitä. Alkaa vaan olemaan sellaiset kp:t käsillä, että pitää purkaa hermoilua tänne " kotipinoon" :)

Aanulla testasin taas.. Ei voi malttaa, kun kaapissa lojuu testejö:) Nega tuli. Aiemmin päivällä jo joulukuisiin kirjotin, mutta nyt pakko taas kirjottaa..... Siis kun tätihän ei ole viel tullut, vaikka olenkin ollut (ja olen) varma että tulee. Pahemmin ei ole menkkaoireita. Rinnat on kipeät yleensäkin (paitsi että mies sanoi et hänestä oon valitellut niitä menkkojen AIKANA, en ennen.. itse en muista), nyt ihan kosketusarat ja aamulla omasta mielestä hiukan turvonneetkin. Ehkä.

Sit tajusin että posket helottaa kuin mitkäkin, ja mittasin lämmön. 37,1' , mun normit on sellaista 36,5 luokkaa. En siis mitenkään aktiivisesti oo mittaillut.

Näiden lisäksi on valtavat ilmavaivat, mahtava tuvotus varsinkin iltaisin, valkkaria tulee koko ajan ja melko paljon (nytkin koko ajan pelkään et täti tuli, mut olikin valkkaria), ja masuun koskee välillä.

Kaikki nää vois olla kyllä menkkaoireita, ja niin uskon niiden olevankin. Luultavasti olen vaan psyykannut itelleni että olisivat raskausoireita:) Mutta on se vaan niin jännittävää..... Ei malttais olla mitenkään päin, en ainakaan rennosti niinkun hhansen kehotteli:DD Niin että vaikka tässä on surtu jo etukäteen ja odotellaan menkkoja saapuvaksi, niin totuus on että kun täti tulee, niin putoan kyllä kovaa ja korkealta.

Kaikille mukavaa perjantai-iltaa! Mun oli nyt vaan aivan pakko purkaa oloani teille, etten aivan hypi seinille:)

tikru. kp28/27-30 dpo13 yk1

Vierailija
28/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulin vielä pikaisesti tänne tänään sanomaan, että noi sun oireet vaikuttaa ihan hirvittävän kovasti RASKAUSoireilta, eikä niinkään tädin saapumiselta... :) Mutta kai sekin on yksilöllistä... Silti. Mulla on toiveet todellakin korkealla sun suhteen, tyttönen ;) Ja suuri kiitos vertaistuesta, jota mulle annoit tuolla joulukuisten puolella, on tää olo todellakin vain kummallinen. Kai se on jonkinlaista ittensä suojelua, ettei sitten muka tippuis niin korkeelta, jos täti porhaltaa paikalle... En tiä. Mut IHANAAAA kuulla, etten todellakaan ole ainoa näine epäuskon tunteineni :)

Kauniita unia kaikille haaveilijoille <3

.:Narnar:.

Vierailija
29/37 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mitä sanoisi tai päässään ajattelisi, niin silti sitä tippuu korkealta. Ei itseään voi narrata, sen verran näistä unelmista on jo hehkutettukin. Tsemppiä kaikenlaisiin rankkoihin, piinaaviin, ristiriitaisiin, epätietoisiin, kaikenlaisiin hetkiin niin Naranjalle kuin muillekin siskoille! :)

Hyvän yön toivotuksin

tikru.

(edelleen ilman tätiä, joka 5. minuutti vessassa pikkuhousuihin kurkkimassa:D)

Vierailija
30/37 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi suuren suuret onnittelut plussanneille ja halaukset osanoton kera plussan menettäneille!

Käsittämätöntä, miten paljon on ehtinyt tapahtua reilussa viikossa, kun en ole kuulumisia käynyt lukemassa kun oltiin reissussa. Aivan uskomatonta... Käykää tosiaan plussanneetkin täällä kertoilemassa kuulumisianne, ollaan kuitenkin täällä niin innokkaina kuulemassa teistä ja masun kasvatuksesta =)

Tuntuu niin pitkältä tuo aika tuohon omaan kesäiseen yrityksen aloittamiseen, kun useimmilla tuntuu jo olevan se aika käsillä. No täytyy vaan yrittää saada aika jotenkin kulumaan nopsaan ja kyllähän tuo kevät jo tekee paljon kun aurinko paistaa ja päivät on niin valoisia.

Oon nähnyt taas viikon sisällä kaks kertaa unta vauvoista, mieskin nauroi mulle että kyllä sä oot sekaisin... Toisessa unessa mulla oli iso maha ja toisessa taas imetin. Hassua on se, että kummassakin tapauksessa tiesin vauvan sukupuolen ja poikahan se oli. Jostain kumman syystä aina kun oon nähnyt unta vauvoista niin ne on poikia ja jotenkin vaan on sellainen olo että meille siunaantuisi vaan poikia. Tietysti varsin tervetullut meille ois pieni prinsessakin tuo esikoispojan jälkeen =)

Leppoisaa lauantaipäivän jatkoa,

Onnellinen

Vierailija
31/37 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut sinulle, jolla vuoto alkoi plussan jälkeen. Varmaan todella pettynyt ja surullinen olo! Voimia!

Meillä on nyt ruvettu lipsumaan ehkäisyn käytössä, eli kumit on jääneet useimmiten kaappiin.. :D Siis vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta varsinaista yritystä ei ole vielä aloitettu. Nyt kutkuttelee mukavasti vatsan pohjassa, vauvakuume vain yltyy! Aurinkokin paistaa joten taidan tytsyjen kanssa lähteä ulkoilemaan. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
32/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin tuolta, mitä kirjoitin joulukuisiin:

Pahin fyysinen kipu alkaa vissiin pikkuhiljaa helpottaa, pari päivää mennyt särkylääkkeiden voimalla ja aikalailla on vuotanut ja pyörryttänyt. En ole käynyt lääkärissä, soitin kyllä ja viikon verran käskettiin seurata tilannetta ja jos vointi huononee niin sitten näytille.

Henkisellä puolella alkaa hyväksyä tapahtuneen. Osaan ajatella nyt niin, että parempi että meni sitten heti alkuun kesken jos kerran oli mennäkseen, kuin vasta esim. kahden kuukauden päästä.

Ja onneksi meillä nuo kaksi lasta tosiaan on suotu ja raskaudet alkaneet helposti. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Onneksi on tää palsta, mistä saa lohtua. Kun ei tuota plussaa vielä kerennyt kenellekkään edes kertoa, saati sitten tätä kovin varhaista keskenmenoa. Miehen kanssa ollaan puhuttu kyllä, mutta eihän mies sitä ihan yhtä voimakkaasti koe. Itse kropassa kuitenkin kaikki muutokset heti tuntee. Mies oli kyllä ihana ja toi kukkiakin...

Kyllä kun katselen kahta lastamme, niin ajattelen että alkuun hekin olivat vain viiva raskaustestissä... tietysti on suru tästä, vaikka niin tosi alussa olikin. En ole keskenmenoa aikaisemmin kokenut, olen sitä kyllä pelännyt kaikissa raskauksissa. Kun sitä vaan heti plussattuaan ehtii mielessään käydä niin paljon asioita läpi pitkälle tulevaisuuteen... henkinen romahdus on aika kova, kun raskaus loppuukin näin lyhyeen. Saati sitten tietysti, jos olisi edennyt vielä pidemmälle tämä odotus.

Kai se oli tarkoitettu näin, seuraava yritys alkaa sitten seuraavien oikeitten menkkojen jälkeen eli toukokuussa. Toivottavasti paremmalla onnella.

T. Jaffa

Vierailija
33/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri tuonne joulukuisiin kirjottelemassa. Eli testasin juuri negan. Jotenki arvasinkin sen. Toki vielä olis mahdollista saada se plussa, mutta oma usko alkaa olla TODELLA vähissä. Selkäjomotus alkoi juuri, ja mulal se on vahva merkki tädin saapumisesta. Joten, taitaapi vuodelle 2009 käydä tieni. Niinhän se tosin alun perin pitikin olla, mutta silti olo on juuri nyt tosi kurja. Kauan yrittäneistä tää kuulostaa varmaan kauhealta ruikutukselta, mutta niin se vaan näköjään pahalle tuntuu se nega oli sitten yritys kuinka alussa tahansa:' (

Älkää nyt antako mun harmaan mielialan saada teitäkin pahalle mielelle. Sitä en halua:) Pakko vaan purkaa.

Onko muuten (pitää kai sitä jotenkin vielä yrittää olla toiveika kun tätiä ei VIELÄ näy) teillä, joilla on jo lapsi/lapsia, koskaan käyny näin, että testi olis näyttänyt ihan puhdasta negaa kun menkkojen olis pitänyt alkaa, mut sit pian olis tullut plussa? Kävi mulla mielessä että jos vaan noi hormonipitoisuudet olis mulla vielä niin alhaiset, että sen takia tuli nega. Ei ollu edes herkkä testi, vaan se 25jotain yksikköä.

Toivoa siis vielä on, pienen ripauksen verran:) Yritän vielä jaksaa hymyillä. Ne, joilla yritys pian myöskin alkaa - kiva nähdä teidät sitten tuolla tammikuisissa!! :) Ja odottelijoille vielä tsempityksiä... Yrityksen alun odottaminen on hermoille käyvää hommaa, voimia teille siihen:)

Halauksia kaikille lähettäen

tikru. kp30/27-30 dpo15 yk1

Vierailija
34/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo aikasemmin ilmottamassa itseni 2009 lapsen haaveileviin, tais olla joskus syksyllä. Nytten en oo hetkeen käynytkää. tuntuu oudolta palata sivuille kun kuumeilin täällä vuonna 2005.

Elikkäs toinen lapsi ois haaveissa toki yritys alkais vasta 2009 alussa, syy tähän on et luvassa ois ehkä vakipaikka töissä vuoden 2008 lopussa. Kauheeta tää odottaminen. meinattiin jo aikasemmi alkaa yrittää toista, ennen kun päätökseen päästiin, ilmoitti esimies et paikka vois olla sulle. Huom! vois. Mitään ei toki voinut luvata. Noh siirreettiin sit vauvahaaveita 1, 5 vuodella eteenpäin. Harmitti toki, mut oishan se tulevaisuuskin valoisampi jos ois työpaikka mihin mennä äippäloman ja hoitovapaan jälkeen.

Esikoinen on nytten 2,5 v ja ois kyll jo valmis isoveikaksi et ois leikkikaveri, mut minkäs teet. Harmittaa et elämä pitää aina suunnitella valmiiksi. vauvakuume on ihan hirvee ja mietin et koskahan sitä vois alkaa yritteleen niin ettei esimies saa tietää ennen kun on vakinaistanut mut...kait siinä jokin koeaikakin on olikohan 3kk. eli vois alkaa yrittää siin tammikuus. mitäs jos en paikkaa saa...sitten revin pelihousut.

mut näin onhan tää aikasta ku katoin et kaikki alkaa täl listal yrittään kesän jälkeen viimeistään.

mä 26 mies 25 ja poika 2½

Vierailija
35/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarvii tulla henk. koht. tänne kotipinoonkin raportoimaan. Eli kaikeksi surukseni täti tuli :' ( Teidän mukana siis ensi vuodelle.

Vierailija
36/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tännekin välillä kirjoitella ja heti huomasin surullisia uutisia..:( Eli Jaffalle suuret pahoitteluni, kun kävi niinkuin kävi!!<3 Yritä jaksaa ja lopulta se elämä taas voittaa, vaikkei varmasti nyt siltä tunnu. Voin niin hyvin kuvitella miltä sinusta tuntuu.

Pahoittelut myös Tikrulle tädistä ja onnea seuraavaan kiertoon!

Itsellä ainakin vielä menee hyvin, kovasti vaan on väsymystä.. Vielä kun pitää jaksaa tehdä remonttia meidän tulevaan asuntoon, mutta kyllä se siitä.

J4nni rv 5+4

Vierailija
37/37 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffalle heti aluksi suuri rutistus km.n vuoksi! Toivotaan, että raskaudut pian uudestaan.

tikrulle pahoittleut tädistä:( ja tsemppiä ens kiertoon!

Kylläpä on tullut ikäviä uutisia, toivotaan, että se aurinko paistaa meidän (risu)kasaan plussien muodossa.

ON: Ei näy tätiä vieläkään, tosin viime yönä vihlas enteilevästi mahassa, jospa huomenna...pitää käydä ostamassa valmiiksi greippimehua.

Hullup päivät-kuvastossa oli aivan ihania Bogin bodyja ja paitoja tarjouksessa, mulla niin tekis mieli ostaa, mutta toisaalta en tiedä uskallanko! Oon niin taikauskonen, että jos ostan jonku vauvatavaran, en varmasti tuu raskaaksi, kuulostaa ihan hullulta :S.

Oliko täällä jollaki töistä stressiä? Muistelisin, että joku joskus valittanut työpaikasta. Mulla on nimittäin aikamoinen työstressi päällä, mietin, että vaikuttaakohan se raskautumiseen, toivottavasti ei hirveesti :( En oikein voi tälle mitään, tietty jotain stressinhallintatekniikoita vois kysellä, jos se vähän auttas.

Täytyy jatkaa hommia, iltavuorossa huhkin ja vielä ois muutama tunti jäljellä, yhteensä 11 tunnin vuoro! Voitte kuvitella, että pinna on kireällä välillä!

Kitteni kp35/? yk1