mitä ette ottaisi ikinä kotinne sisustukseen?
siis mikä teitä hirvittää?
mua kaikki irtoroina eli avohyllyjä ei meille tule ikinä. Toinen kammotus on ne yhdistelmä kirjahylly/tv-tasot
Kommentit (56)
Ikea-tauluja meille ei ainakaan tule (ei siksi että ne olisivat niin rumia, vaan siksi että kyllästyttää nähdä niitä samoja kuvia ympäriinsä), eikä sohvapöytää (ei myöskään siksi että olisivat rumia, vaan siksi että meillä se olisi aina aivan törkyinen kun mies kasaisi siihen tavaroitaan) eikä sellaista sotka-henkistä " samansarjan" ruokapöytä+tuolit -settiä (näitä ihan siksi että näyttävät niin masentavan tusinoilta).
että minne kasaisi ylimääräisen roinansa??
hyvät ihmiset, älkää ainakaan kaatopaikalle,
viekää kierrätyskeskuksiin tai kirpputoreille esimerkiksi
enkä sellaista löylymittaria, jossa asteikkoa osoittaa miehen peenis. En ottaisi myöskään männynvärisiä huonekaluja enkä räsymattoja.
Mä en voi ymmärtää, miks niitä mattoja pitää olla niin, että lattiapintaa ei näy ollenkaan. Mummollani, joka asui yli satavuotiaassa vetoisassa hökkelissä, sen ymmärsin, mutta nykytalossa en.
- ryijyt
- silkkiverhoja
- puhviverhot
- pikkutavarat
- viuhkat
- naamiotaulut
- posliiniesineet
- itämaiset matot
- venäläiset nuket
- mariskoolit
- mustat huonekalut
- pikkutaulut
- koirapatsaat
- täytetyt eläimet
- hirvensarvet
ym.
listaa vois jatkaa loputtomiin.
Ja vaaleansinertävät laatat on vessassa. Mielestäni sinertävä on ihan hyvä väri sisustuksessa, jos se sininen on esim. siniharmaa. Sähkönsininen on mielestäni melko kauhea sisustusväri. Mutta siis siniharmaata meiltä löytyy.
Tai siis itse en ole ainakaan kenenkään kolmikymppisen kodissa nähnyt noita kirjahyllyjuttuja, joissa telkka, saatika sitten mitään viuhkoja tai täytettyjä eläimiä.
(luen kirjoja paljon, mutta kirjat säilytän kirjastossa)
muita hirvityksiä:
-nahkasohvat ja -nojatuolit
-viuhkat seinillä
-viinapullot (tyhjät tai täysinäiset) näkyvillä
-täytetyt eläimet ja eläinten sarvet
-voimakaskuvioiset tapetit
-puhviverhot
Olishan noita lisääkin, mutta tossa nyt jotain kamalimpia.
En ole eläessäni nähnyt kellään täytettyjä eläimiä tms. Jollain mummoilla vain on pikkukrääsää.
ps. Meillä on muuten hirvensarvet eteisessä. On mainio hattuteline.
Eli räsymattoja ja keinutuolia. Enkä penkkejä keittiönpöydän ympärille.
Kirjahylly
Mä en voi sietää sitä, että ylimääräistä roinaa kertyy siihen niin helposti.
Unikko-kuosi
Ei ikinä ikinä ikinä.
Ylipäätään mitään sinistä.