Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun täti odottaa lasta!!! 43vee... Muut on jo teinejä.

Vierailija
23.03.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 40 vuotias on nainen parhaassa iässä. Nuori ja voimakas ja elämääkin nähnyt niin, ettei ole enää kovin kapeakatseinen.

Säälittää kyllä jos teidän elämänne loppuu 40 iässä.

t.43 vuotias, parhaassa iässä oleva nainen.

Vierailija
2/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyshys ap, ei täällä saa kritisoida kuin meitä nuoria, osaamattomia pummi-vanhempia joilla ei ole vielä miljoonaomaisuutta ja toimitusjohtajamiestä!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppinen mikään vanha vielä ole! Mutta kyllä se minustakin olisi hassua, jos minun TÄTI olisi yhtä aikaa raskaana kuin minäkin. Vaikea vaan kuvitella. Tai äiti sitten, huh!

Vierailija
4/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin silloin 18v ja nuorin siskoni 14v ja mikä ettei.

Vierailija
5/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan

Vierailija
6/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyshys ap, ei täällä saa kritisoida kuin meitä nuoria, osaamattomia pummi-vanhempia joilla ei ole vielä miljoonaomaisuutta ja toimitusjohtajamiestä!!!!!!!!!!

Vierailija
7/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainatakseni yhden laulun sanoja.

Oikeasti? Ihan oikeasti, kuka viitsii riehua tuollaisesta? --- syntyvyydensäännöstely on noin yleensäkin aika uusi asia ihmiskunnan historiassa.

Vierailija
8/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää " vasta" 37, isommat lapset jo teini-ikäisiä, eli miksipä ei. Mutta tuskin tulee hänelle enää lapsia. Mulla itselläni on kaksi lasta.

Vierailija
9/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa lapsi ja lapsenlapsi syntyivät samana vuonna.

Vierailija
10/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka siskoksilla on ikäeroa nuorimmasta vanhimpaan vain 8 vuotta, niin sisaruksista esikoisen ja kuopuksen ikäero oli 22 vuotta ja miniä odotti ensimmäistään samaan aikaan kuin isoäitini viimeistään.

Vierailija
11/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse olen " vasta" 41v.

ja viesti siis vastauksena nrolle 14:)

Vierailija
12/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen nuorin siskonsa sitten taas syntyi kun anopin äiti oli 49. Anopilla oli silloin jo kolme omaa lasta. Anopin nuorimmalla siskolla eli mieheni tädillä on samanikäiset lapset kuin meillä. Minulla taas on samanikäiset veljenpojat kuin itse olen, koska olen isäni toisesta avioliitosta.

Vierailija
13/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat akat kuoleman peloissaan koittaa habittaa elämäänsä kuin mitä tahansa kertakäyttöviihdykettä. Kun ei osata elää muuten kuin lasten kautta. Miksei voisi alkaa elää seuraavaa vaihetta elämässään eikä pykätä noita lapsia joka ahdistukseen. Ei ole luonnollista ihmisen elämänkaarta tuo.

Vierailija
14/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta mieleen, että kerran kaupassa oli kaksi naista, nuorempi ja vanhempi. Nuoremmalla oli pieni vauva ja vanhempi oli viimesillään raskaana. Vilkaisin kyllä uudestaan, kun nuorempi kutsui vanhempaa äidiksi. Eli melko samanikäiset vauvat heillä tulee olemaan.

Vierailija
15/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttuani ovat tehneet vielä lapsia päälle 40 vuotiana ja ei kai siinä sen kummallisempaa ole.

En ymmärrä, miksi ap:n pitää tulla asiaa tänne jessustelemaan. Vai onko syynä, että tädin myös odottaessa, pelkää jäävänsä suvun kaikesta huomiosta paitsi. Olisihan se ollut ihana olla ainoa odottaja suvussa niin olisi saanut kaiken huomion ja voinut paistatella ison mahansa kanssa yksin loisteessa. Nyt se vitun täti tuli paksuksi ja vie osan huomiosta.

Vierailija
16/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vanhat akat kuoleman peloissaan koittaa habittaa elämäänsä kuin mitä tahansa kertakäyttöviihdykettä. Kun ei osata elää muuten kuin lasten kautta. Miksei voisi alkaa elää seuraavaa vaihetta elämässään eikä pykätä noita lapsia joka ahdistukseen. Ei ole luonnollista ihmisen elämänkaarta tuo.

Vierailija
17/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nuorin lapsenlapsi. Niin ja ikäähän on lähempänä viittä- kuin neljääkymmentä.

Vierailija
18/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jo omissa elämissään, en haluaisi vielä olla ja elää yksin.

Eilen sen taas huomasin kun kuopus yökylässä niin olisipa tylsää olla möllöttää yksin.

Kunhan hän muuttaa pois kotoa jään suunnilleen eläkkeelle, sit pitää varmaan ottaa miesseuralainen tai sit ei.

Vierailija
19/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteen mummoikäisten lisääntymistä kohtaan, on hän ahdistunut ihminen. Minusta elämässä pitää olla jokin roti. Yksi asia on, että mummoikäiset olkoon mummoja, keskittyköön lastenlasten hoitoon, jos kaipuu vauvailuun on. Minun mielestäni yli nelikymppisen ei tarvitse pykätä lapsia enää tähän maailmaan. Juna meni jo.

Vierailija
20/22 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt nelikymppinen olen mitenkään vanha. Hyvä jos elämän puolessa välissä. ja suuret ovat riskit ihan teiniodottajillakin.

Olin minäkin ihan varma etten yli kolmekymppisenä vauvoja tee kun 28-vuotiaana oli 4 lasta. No nyt olen 36 aj lapsia 6 enkä pitäisi minään hirveänä ihmeänä jos vielä tulisin raskaaksi. En taida vaan enää jaksaa vauvaa.