Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää olevansa TOSIKKO? Siis sellainen, jonka mielestä hupsuttelu ja villeys on teinien puuhaa ja ajanhukkaa?

Vierailija
22.03.2008 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo seiskan luettelema lista pätee muhun. Eli turhaa vouhottamista. Kaupan domino oli turhanpäiväistä ajanhukkaa. Tuotteiden likaamista. Eikö jollain oo hyödyllisempää tekemistä. Toivoisin olevani vähemmän tosikko. Ja olen liian nipo, ja ylihygieeninen ja ja ja. Syyllistä itseäni ja toisia usein tällä Eli en pidä siitä että olen liian tosikko.

Vierailija
22/29 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen todella huumorintajuinen, jopa täys pöhkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta video oli hauska, on poijjaat tehnyt melkoisen työn. Ja kyse oli joulupyhistä, luulen että, lattiat on pesty kuitenkin.

Vierailija
24/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein parhaimpana. Joskus tuntuu, että minua naurattaisi aivan valtavasti, mutta muut eivät huomaa asiassa mitään erityistä. Mietin aina päässäni, miten joku " juttu kehittyy" ja yritän ehkä selittääkin sitä, mutta en osaa olla verbaalisesti lahjakas ja hauska. Työssä tietyllä porukalla tämä onnistuu.

Vierailija
25/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten he ovat vain kokemattomia av-laisia.

Vierailija
26/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
27/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 työntekijää, ja voin taata että meillä myös huumori kukkii; ja se on parasta

Vierailija
28/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parhaat naurut ikinä sain tehdessäni kaverini kanssa yhteen illanviettoon karikatyyriset esitykset kaikista paikalla olleista - siis myös toisistamme. Oli huippua, kun kaveri teki pilaa minusta! :)

Vierailija
29/29 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mutsi ihan hirvee tiukkapipo,ei yhtään ymmärrä mua tai mun isää.. Ja huumorinkukka kukkii vielä enemmän kun sain lapsen;pakko lyödä leikiksi vähän väliä tai hermot menee :)

Mulla on ollu yks sellainen " konservatiivinen" mies,aika tosikko ja se juttu loppui tosi äkkiä.. Ei meillä ollu oikein mitään puhuttavaa.

Nykyisen avomiehen kans ollaan tänäkin talvena oltu esim. lumisotaa(ollaan kolmikymppisiä);meillä oli hemmetin hauskaa mutta kyllä joku varmaan katteli ikkunoista ja ajatteli et ollaan hulluja.. So what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme