Kuinka moni myöntää olevansa TOSIKKO? Siis sellainen, jonka mielestä hupsuttelu ja villeys on teinien puuhaa ja ajanhukkaa?
Kommentit (29)
Onkohan niitä ollut vain 2 rakentamassa? Kauan niillä on mahtanu mennä aikaa siivoukseen=)
Paskantärkeä ja ylimielinen.
Vierailija:
Haukottelen enemmän kuin nauran, mutta jos löydän jotain mikä minua huvittaa, räkätän sille niin että räkä roiskuu! :D Hyvät jutut kestävät vuodesta toiseen.
en voi sietää ihmisiä jotka aina toitottaa suureen ääneen olevansa positiivisia hulluja, joilla on muutama ruuvi löysällä. Tai sitten meillä vaan on erilainen huumorintaju, harvemmin sitä vaan naurattaa sellanen " vitsi vitsi" naurakaa nyt huumori. Tahaton ja sellanen aika mustahuumori on parasta.
Hääleikit ja mitä siellä nyt olikaan... Seiskan mittapuulla lienen tosikko.
Mielestäni oikea huumori ja hauskuus elämässä syntyy spontaanisti, kuten vaikka lumisota aikuisten kesken, höpsöttely lasten kanssa... Ei niitä printata hääohjelmaan... Tai kalenteriin (vappu).
Saas nähdä kuinka moni vastaa. Mun oman kokemuksen mukaan jokainen on omasta mielestään todella huumorintajuinen. Eikös kaikki treffi-ilmoituksetkin viittaisi siihen suuntaan?
olen vain luonteeltani konservatiivinen ja tosikko. Nauran kyllä ja osaan pitää hauskaakin, mutta silti olen tosikko.
Tosikot inhoavat mm. hääleikkejä, lumisotaa, karaokea, Facebookia, hupichatteja, tositv:tä, provoilua, naamiaisia ja aikuisten hyppimistä lastenkonsertissa. Vain muutamia inhokkeja mainitakseni.
mutta usein vain ajattelen asioita liian järkiperäisesti, tajuan mikä muita
naurattaa ja mikä on vitsin ydin, mutta saatan pitää sitä vain turhanpäiväisenä kohkaamisena.
Ehkä vähän ilottomalla lapsuudella on osansa asiassa.
Itse viljelen sarkasmia ja mustaa huumoriakin, mutta sellainen
tietynlainen paskanpuhuminen on vierasta
espoolaisessa K-marketissa pari työntekijää teki joistain tuotteista dominoketjun ja kuvasi sen Youtubeen.
olen tosi laiska enkä jaksa ollenkaan sellaisia sotkemispelleilyjä enkä hirveästi myöskään riehumispelleilyjä. mutta jos en pelleilyn seurauksena joudu tekemään ylimääräistä työtä niin sitten antaa mennä vapaasti vaan ja naureskelen itsekin mukana. osaan olla myös itseironinen.
En osaa mennä mukaan sellaiseen hullutteluun joka on luonteeni vastaista.
En ole muutenkaan kovin hyvä sanailemaan ja heittämään small talk tyylistä bullshit läppää. Joskus haluaisin osata koska tämä saa minut tuntemaan itseni muita tyhmemmäksi.
Mitä sanotte, onko huumorintaju ja sosiaalinen nopeus älykkyyden mittari?
Toisaalta seiskan mainitsemia tosikon luonteenpiirteitä en todellakaan allekirjoita.... RAKASTANleikkejä ja naamisaisia ja sen sellaisia. Kyse onkin sosiaalisesta tilennetajusta ja sen ilmaisemisesta...
Ja 15:lle, ei niillä älykkyyttä mitata, mutta toisaalta kysymykseesi kiteytyy eräs tosikkouden tunnuspiirre: tosikkojen mielestä nimenomaan älykkyys perinteisine määritelmineen on ihmisen ominaisuuksista tärkein. ;)
ap
vaan saattaa miettiä monta viikkoa mitäköhän se tarkoitti ja kysyä monen viikon päästä hei, X mitä sä sillä tarkoitit?
Mutta muuten minulla on hullu puoli, ja olen kaveripiirissäni se höpelö joka tirskuu kaikelle pöljälle. Omasta mielestäni mulla on hyvä huumorintaju, en tajua nipottajia, ja ajattelen aika liberaalisti. Minusta nauraminen on tärkeää, ja hassuttelu, ja vitsit, ja hauskoille tilanteille nauraminen, minusta elämä on aika absurdia noin yleensäkin. En taida olla tosikko sitten.
Tietäispä vaan missä ja miten niitä kallisarvoisia elintarvikkeita muutenkin käsitellään, puhumattakaan siitä että itse asiakkaat pesemättömillä (vessa-)käsillään hypistelevät tuotteita joita eivät osta.
Haukottelen enemmän kuin nauran, mutta jos löydän jotain mikä minua huvittaa, räkätän sille niin että räkä roiskuu! :D Hyvät jutut kestävät vuodesta toiseen.