Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lyhyt kierto ja PAS??

22.03.2008 |

Hei!

Osaako kukaan neuvoa...juuri sattui nää pääsiäisen pyhät tähän, etten voi klinikallekaan soittaa...

Eli IVF:n jälkeinen vuoto oli ja meni, ja uudessa kierrossa piti aloittaa lääkkeellinen PAS, eli lääkkeet piti aloittaa vuodon 1. päivänä.

No, pari päivää on tässä ollut jotain ruskeaa pikku vuotoa ja arvelin sen vaan välivuodoksi (minulla on ollut tällaisia aikaisemmin..) mutta nyt alkoikin menkat....ja kierronpäivä 22. vaihtui 1.ksi. SIIIIIIS???? kun kierto oli noin lyhyt niin kannattaako mun nyt aloittaa lääkkeet PAS:siin?? ja olisiko ne pitänyt jo aloittaa silloin kun tuli vähän ruskeaa vuotoa?

IVF hoitoja meillä on useita takana, muttei PAS:ja, joten olen ihan pihalla...

Osaako kukaan neuvoa vai onko kaikki pääsiäisen vietossa?

hämmentynyt savoska

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mullakaan PAS:ista kokemusta (oltiinkin samassa helmikuun IVF-pinossa..), mut uskoisin, että lääkkeiden aloittaminen vielä nyt on ihan ok. Itsellä ainakin on aina hirveän vaikea sanoa mikä on kierron eka päivä kun vuoto alkaa aina epämääräisesti tiputtelemalla. Lääkärit on vaan sanonut, et laske kierron ekaksi päiväksi vasta se kun tulee kirkasta verta.

Tsemppiä PAS:iin! Toivottavasti asiat etenee toivotulla tavalla!

Itsellä PAS tähän tietoon vasta huhtikuun puolella. No, eihän siihenkään mene enää kauan kun tää kevät etenee näin vauhdilla!

t. Suzan

Vierailija
2/2 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Suzan! Helpotti!

Mä tosiaan aloitin sitten eilen illalla lääkkeet...HUI ku tää tuli PAS niin äkkiä. Pitää soitella sit klinikalle tiistaina. Toivottavasti kaikki on kunnossa tuolla alapäässä kun tuli näin lyhyt kierto...

Mukavaa pääsiäisen jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla