Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottuminen pienempään isomman peniksen jälkeen - rehellisiä mielipiteitä kiitos!

Vierailija
13.10.2014 |

Kaipaisin nyt asiallisia kommentteja naisilta ongelmaani. Selostan sen tässä lyhyesti: olen ollut aviomieheni kanssa lukioikäisestä alkaen ja olemme olleet naimisissakin jo kohta 10 vuotta. Rakastan miestäni suunnattomasti ja koen, että hän on minulle täydellinen kumppani. Myös seksielämä on ja on aina ollut todella hyvää.

Meillä oli tuossa vuosi sitten sitten hyvin raskasta aikaa lasten ollessa pieniä ja työhuolien painaessa päälle. Ajauduimme tuossa tilanteessa ensimmäisen ja ainoan kerran tilanteeseen, jossa meillä molemmilla oli muutaman kuukauden ajan suhde toisen ihmisen kanssa.

Tiesimme suhteista molemmat ja tavallaan niistä on nyt päästy yli, kun rehellisesti asioista olemme keskustelleet. Ainoa ongelma, joka vielä seuraa on se, että tällä rinnakkaissuhteellani oli huomattavasti isompi penis kuin omalla miehelläni ja minun on ollut vaikea tottua takaisin siihen, miltä oma mieheni tuntuu. Vaikka olenkin vahvasti sitä mieltä, että seksi on paljon muutakin kuin vain senttejä niin olen yllättynyt siitä, miten erilaiselta seksi ihan fyysisenä tuntemuksena eroaa sellaisella peniksellä, joka on paksu. Jos sen yksikertaistaen yrittää sanoa niin siinä nautinto tulee ikäänkuin pakottamatta ja helpommin ilman yrittämistä.

Mikäli tämän nyt lukee joku nainen, jolla on kokemusta samanalaisesta tilanteesta, olisin aidosti kiitollinen kommenteista. Oletteko te tottuneet isomman jälkeen taas pienempään ja aidosti nauttineet sen jälkeen? Haluaisin kovasti päästä eroon siitä tunteesta, että ikäänkuin mielessäni vertaan miestäni rinnakkaissuhteeseeni ja mietin miten hän tuntuu erilaiselta.  

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä unohda koskaan. Voisi verrata siihen että putoaa alempaan sosiaaliluokkaan ja siellä pysyy. N39

Vierailija
22/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso penis kun työntyy sisään, se on puhdasta nautintoa jo itsessään. Pienemmällä pitää miettiä asentoja ja käyttää lihaksia ahkerasti. Kyllä sellainen isohko on paras, ei mikään monsterikyrpä kuitenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on naisillakin näin raadollista niin turha varmaan odottaa miehiltä yhtään fiksumpaa käytöstä 

Vierailija
24/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehellä on eksää pienempi ja vaikka nautin seksistä hänen kanssaan niin joskus tulee kyllä fantasioitua että saisi vielä sitä ihanan isoa.

Vierailija
25/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka väittää ettei koolla ole väliä, puhuu paskaa. Ei kyllä saa olla liian isokaan, silloin seksi on kivuliasta. Mutta sellainen ison puoleinen on ihanin.

Vierailija
26/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:47"]

En minä ole ollenkaan tottunut. Minulla oli 8 vuotta sitten miesystävä, jolla oli oikeasti valtava vehje. Alkuun yhdynnät sattuivat kamalasti vaikka kuinka käytti liukkariakin. Sitten kuitenkin kun isoon vehkeeseen tottui, tuntui seksi aivan valtavan hyvältä. Tosiaan joskus hyvin kiihottuneena sain ekan orgasmin jo siitä kun mies työnsi vehkeen sisään. Koskaan siihen ei montaa työntöä tarvittu, ja sen jälkeen sai nauttia monista orgasmeista saman yhdynnän aikana.

No, tuon jälkeen en olekaan sitten saanut pelkästään tavallisesta seksistä muiden miesten kanssa orgasmia lainkaan. Saan vain niin jos samalla kiihotan klitorista sormilla tai lelulla. Useimmiten valitsen hyväksyä sen etten saa yhdynnässä orgasmia ja hoidan sitten orkut itselleni yhdynnän jälkeen suihkussa dildon ja suihkun avulla. Ei tämä nyt niin valtavan suuri ongelma ole, kun noin helposti saan sitten noin minuutissa asian hoidettua itse.

[/quote]

Sama minulla. Useimmiten kun saa tiukkaa teiniä niin saan orgasmeja pitkin aktia eikä edes muna löysty. Normaalin löysätussuisen kanssa on vähän vaikeaa nauttia ja ylläpitää erektiota. Tiukka pillu on nautinnon tae <3

Vierailija
27/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:40"]

Omalla miehelläsi oli siis paksumpi lompakko, kun et lähtenyt isomunaisen matkaan?

Sen koko kun on palstamammoille se tärkein.

[/quote]

Sä kirjoittelet joka viestiin aina nämä sama vastaukset, keksi jo jotain uutta, alkaa jo naurattaa:D

Vierailija
28/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti haluatko tottua? Vaihtoehtoja kun on..Siitä vain etsimään.

Vierailija
29/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi vissiin se ainut syy, minkä takia seksi kannattaisi säästää avioliittoon. Ei olisi vertailukohtia kuin teoriassa tieto siitä että vehkeet on erikokoisia, mutta se omakohtainen kokemus puuttuisi. Ei tietäisi miltä se isompi tai paremminkin itselle sopivan kokoinen tuntuu. Tosiasia kun on se, että suurimmalla osalla miehistä on se normaali ja keskiverto medium-size ja kyllähän se koko on joka kerta pieni pettymys, kun on hiukan normaalia isompaa kokeillut.

Vierailija
30/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi peniksen koolle mitään, joten en ikinä sanoisi siitä mitään negatiivista. Olen silti sitä mieltä että iso tuntuu paremmalta, se on jotenkin kokonaisvaltaisempi elämys. Iso näyttää myös kiihottavalta ja jotenkin tuhmalta. :)

Vierailija
31/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on ihanin (kunhan ei liian iso). Keskikokoisen kanssa voi myös nauttia oikein hyvästä seksistä, mutta kovin pieni penis on kyllä iiiiso miinus. 

Vierailija
32/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:47"]

En minä ole ollenkaan tottunut. Minulla oli 8 vuotta sitten miesystävä, jolla oli oikeasti valtava vehje. Alkuun yhdynnät sattuivat kamalasti vaikka kuinka käytti liukkariakin. Sitten kuitenkin kun isoon vehkeeseen tottui, tuntui seksi aivan valtavan hyvältä. Tosiaan joskus hyvin kiihottuneena sain ekan orgasmin jo siitä kun mies työnsi vehkeen sisään. Koskaan siihen ei montaa työntöä tarvittu, ja sen jälkeen sai nauttia monista orgasmeista saman yhdynnän aikana.

No, tuon jälkeen en olekaan sitten saanut pelkästään tavallisesta seksistä muiden miesten kanssa orgasmia lainkaan. Saan vain niin jos samalla kiihotan klitorista sormilla tai lelulla. Useimmiten valitsen hyväksyä sen etten saa yhdynnässä orgasmia ja hoidan sitten orkut itselleni yhdynnän jälkeen suihkussa dildon ja suihkun avulla. Ei tämä nyt niin valtavan suuri ongelma ole, kun noin helposti saan sitten noin minuutissa asian hoidettua itse.

[/quote]

Sama minulla. Useimmiten kun saa tiukkaa teiniä niin saan orgasmeja pitkin aktia eikä edes muna löysty. Normaalin löysätussuisen kanssa on vähän vaikeaa nauttia ja ylläpitää erektiota. Tiukka pillu on nautinnon tae <3

[/quote]

Jep, en yhtään epäile etteikö miehilläkin olisi näin että koolla on merkitystä. Eikä itselleni ainakaan sen faktan sanominen mitenkään loukkaa. Päin naamaa sitä ei ehkä kannata kumppanille sanoa, en minäkään sanoisi miehelle että ei oikein tahdo tulla kun sulla on  niin pieni, mutta kyllä minusta vaikka täällä voi ihan hyvin keskustella siitäkin ettei väljemmän naisen kanssa seksi oikein tunnu niin hyvältä kuin tiukemman.

Vierailija
33/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä voivat vaikuttaa kovastikin pillunsa tiukkuuteen, toisin kuin miehet peniksensä kokoon.

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:45"]

Näin miehenä en voi muuta vastata kuin että löysään pilluun ei totu kun on saanut tiukempaakin.

Ehkä se on naisilla sit sama, kun on kerran saanut hyvää niin huonompi ei tunnu missään.

M43

[/quote]

Vierailija
34/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:24"]

Tässä olisi vissiin se ainut syy, minkä takia seksi kannattaisi säästää avioliittoon. Ei olisi vertailukohtia kuin teoriassa tieto siitä että vehkeet on erikokoisia, mutta se omakohtainen kokemus puuttuisi. Ei tietäisi miltä se isompi tai paremminkin itselle sopivan kokoinen tuntuu. Tosiasia kun on se, että suurimmalla osalla miehistä on se normaali ja keskiverto medium-size ja kyllähän se koko on joka kerta pieni pettymys, kun on hiukan normaalia isompaa kokeillut.

[/quote]

Totta. On se vaan harmi kun useimmilla naisilla on sellanen keskiverto lörtsykkä, että joka kerta on pettymys kun muistelee tiukempia pimuja ja ihania panoja niiden kanssa.

Vierailija
35/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä peniksen koolla ei ole kovinkaan suurta väliä, mikäli on itse kunnolla kiihottunut ennen varsinaista aktia. Mulla oli eksä, jolle ei mahtunut kunnolla edes semmoinen XL-kondomi, ja nykyiselläni on semmoinen normi 18 cm ja sen verran paksuutta, että peukalo ja keskisormi eivät kohtaa toisiaan, jos laitan kämmenen varren ympärille. 

Omaan myös dildon, jonka tarkoituksella ostin pienemmän kuin mitä miehelläni on, ettei tule "totuteltua" isompaan kuin mitä on luomuna tarjolla. Kyllä sen emättimen pitäisi mukautua sen mukaan, mitä on tarjolla. 

Vierailija
36/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:38"]

Mun mielestä sillä peniksen koolla ei ole kovinkaan suurta väliä, mikäli on itse kunnolla kiihottunut ennen varsinaista aktia. Mulla oli eksä, jolle ei mahtunut kunnolla edes semmoinen XL-kondomi, ja nykyiselläni on semmoinen normi 18 cm ja sen verran paksuutta, että peukalo ja keskisormi eivät kohtaa toisiaan, jos laitan kämmenen varren ympärille. 

Omaan myös dildon, jonka tarkoituksella ostin pienemmän kuin mitä miehelläni on, ettei tule "totuteltua" isompaan kuin mitä on luomuna tarjolla. Kyllä sen emättimen pitäisi mukautua sen mukaan, mitä on tarjolla. 

[/quote]

No toi nyksäsi ei oo normikokoista nähnytkään! Enempikin kooltaan juuri sitä monien mainitsemaa sopivampaa.

Vierailija
37/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pikkupilinen sika. Iso kyrpä on kaiken perusta ja elämän tärkein asia.

Vierailija
38/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:44"]

[/quote]

No toi nyksäsi ei oo normikokoista nähnytkään! Enempikin kooltaan juuri sitä monien mainitsemaa sopivampaa.

[/quote]

Onko muka isompi kuin normaali? Mun nykyisellä kans samankokoinen meisseli kuin edellisellä vastaajalla ja mun mielestä ihan normi. Exällä oli kyllä jäätävän kokoinen.

Vierailija
39/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä viestissä piilee epäloogisuus. Jos koolla ei ole suurtakaan väliä, niin miksi dildo ei saa tottumisvaaran vuoksi olla isompi kuin saatavilla oleva luomuversio?

Vierailija
40/133 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

Onko muka isompi kuin normaali? Mun nykyisellä kans samankokoinen meisseli kuin edellisellä vastaajalla ja mun mielestä ihan normi. Exällä oli kyllä jäätävän kokoinen.

[/quote]

Normaalein penis on 13,77cm ja paksuus luokkaa 3,5-4cm eli jokaisen normaalin naisen sormet yltää ympäri. Vertailun vuoksi, 0,5l kokispullo on 19cm ja sormet ei juuri yletä ympäri. Sellainenko on "normi"? Kyrpä jonka tilavuus on 0,5l eli paino kyrvällä 500g? :D