Mua ei koskaan ennen ole ärsyttänyt kenenkään vanhemman toimista. Mutta tänään meinas tuölla täyslaidallinen.
Isä ja poika noin 6-vuotias pulkkamäessä. Isä antaa aina pojalleen kovat vauhdit kun lapsi laskee stigalla. Isä tahallaan antaa liian kovat vauhdit ja ohjaa stigan niin että se menee joka kerta hyppyristä. Joka ainoa kerta poika lentää todella pahasti hyppyristä ja stiga lentää alta. Poika kierii alas jäistä mäkeä ja stiga lentää toiseen suuntaan.
Joka kerta poika pyysi isältään: älä anna niin kovia vauhteja. Ja joka kerta isä riuhtaisee narusta hirveät vauhdit. Mitä ihmettä tuollainen on. Mun tuli niin paha olla. Se näytti ihan hirveän vaaralliselta. Miksen puuttunut tilanteeseen?
Kommentit (7)
Mieti nyt millaiset muistot lapselle tuollaisista mäenlaskuista jää? :(
kyllä poika oikeasti uskaltaa laskea kovaa. No ei nyt montaa kertaa putkeen lennätä pensaisiin mutta aina välillä, naurattaa kun toinen kierii nurin. Älkää tulko kommentoimaan meille ainakaan, soittakaa ennemmin vaikka sossuun sitten, kiitos.
Ja olisin ottanut siitä etukäteen kameralla kuvan ennen kuin olisin sanonut sille mitään.
laskin kerran kun poika oli n 2v rattaat alamäkeä alas että päästin irti, ne ajautui pientareelle rytisten ja keikkuen ja mua sekä miestäni nauratti kun poika kurkisti kauhuissaan ja hölmistyneenä niistä =D
Se vauhti mihin se laittoi lapsensa kerta toisen jälkeen. Lapsi lensi pitkin jäistä mäkeä pää edellä ja kieri holtittomasti. Ja lapsen sanat: älä anna nyt kovia vauhteja. Ja isä vaan riuhtoo minkä pystyy. Kuvottavaa, kuvottavaa, kuvottavaa.
Tuollaisesta vois tehdä jo lastensuojeluilmoituksen :(