Sinä kolmevitonen! Pystyisitkö aloittamaan seksisuhteen nuoren parikymppisen miehen kanssa? Mä en , en todellakaan.
Vaikka olenkin hoikka, en kehtaisi ikuna riisua vaatteitani. Kroppani ei ole enää parikymppinen, varsinkaan kahden lapsen jälkeen. En muuten kehtaisi riisua edes ikäiseni uuden miehen edessä. Onneksi mulla on oma tuttu kulta!
Kommentit (15)
ajattelisin vain, että minä voisin olla hänen äitinsä...
Vaikka osa toki todella kauniita jne. niin kyllä monella on ylipainoa, ja se juttu myös että monet ovat todella epävarmoja itsestään...
Toisin sanoen siinä missä moni 35-vuotias kantaa ylpeidellä sen -ei niin täydellisen- kroppansa, moni 15-vuotta nuorempi häpeilee omansa, jossa siis ei mitään vikaa ole.
Tuohan on tunnetusti paras yhdistelmä. Sitä paitsi tuon ikäiset miehet palvovat vanhempia naisia, ovat kirjoittaneet lukuisia ylistäviä teoksiakin, esim. Aikuisten naisten ihanuudesta.
Ensinnäkin 20- vuotias on liian nuori. Ja kahden synnytyksen jälkeen en ole sinut kroppani kanssa. Vatsa roikkuu ja raskausarpia.
en alkanut. En edes ehtinyt ajatella alastomusvaiheeseena sti, nyt vasta tajusin sen pointin, enkä todellakaan siis olis kehdannut olla alasti hänen silmissän, onneksi en alknut mihinkään =D
Mutta se ei johdu omasta kropasta vaan miehen iästä. En vain osaisi ottaa niin nuorta vakavasti tässä iässä, pidän parikymppisiä " miehiä" ihan poikasina vielä. Etenkin seksuaalisessa mielessä :D Pojista tulee Miehiä vasta lähemmäs kolmikymppisinä, jos silloinkaan... Moni mies on parhaassa vedossa 30-40v! Sen jälkeen saattaa tulla kremppoja, vaikka pää vielä toimisikin parikymppistä paremmin ;) Naisilla ikä ei tule samalla tavalla vastaan, paitsi ettei parikymppiset " naisetkaan" vielä Naisia ole. Aika harva on silloin vielä seksuaalisesti itsevarma, naisellinen ja aidosti vapautunut.
Onneksi ei tarvitse etsiä kumppania tässä iässä! Yli kolmikymppiset, vapaat miehet on usein " hylkiökamaa" ja alle kolmikymppiset taas keskenkasvuisia... Saa käydä melkoinen mäihä, että löytää sopivan kumppanin keski-ikää lähestyessään, vaikkahan sitten etsisi pelkkää seksiseuraa.
seksisuhteen kyllä. En ole mikään luonnostaan timmi 20v itse enää, mutta muuten kyllä on paljon enemmän annettavaa (ja osaa ottaakin) kuin jollain 20v:llä. ;D
Olen nuorekas, hyväkroppainen ja treenattu. Saan mys katseita juuri nuoremmilta miehiltä, mutta henkisesti en pystyisi. En haluaisi myöskään sänkyyni mitään kiimasta läähättävää nuorukaista, jolla ei olisi mitään elämänkokemusta.
En haluaisi olla kenellekään pikkupojalle se " vanhempi nainen" josta sitten hihiteltäisiin kaverien kanssa.
Lisäksi 20-vuotiaat olivat musta huonoja sängyssä jo silloin kun itse olin 20-vuotias. Jos pitäisi ottaa 15 vuotta ikäeroa niin mieluummin hankkisin viisikymppisen rakastajan kuin kaksikymppisen.
kun kaksikymppisenä. Ruokavalio on nyt kohdallaan ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Mitat 165/49. Olen kiinteä, eikä mikään paikka repsota. Raskausarpia ei ole ja iho on vielä kimmoisa. Rinnat pystyt b:t.
Voisin melkein väittää, että vartaloni on nyt täydellinen. Olen kuitenkin naimisissa, joten suhde parikymppiseen on poissuljettu vaihtoehto. Onneksi mieheni on kolmekymppinen ja täysin timmi myös.
Oli mulla suhde 32v:nä kakskymppisen miehen kans. Täytyy sanoa, että oli aivan mahtavaa!!
Tuossa iässä heillä riittää vielä intoa, himoa ja kokeilunhalua seksiin. Ne ovat tuossa iässä vielä täysillä mukana. Tämä mies jumaloi minua, ah että teki hyvää.
Vanhemmat miehet ovat usein leipiintyneet seksiin, eivät enää jaksa mitään uutta.
Eikä miehen seksitaidoissa ollut mitään valittamista, hieman kun ohjaili niin kyllä sujui.
Mikä kroppaani tulee, niin en ole mikään mallivartalo, mutta silti ok kunnossa, myös kahden lapsen jälkeen. Olen sinut kroppani kanssa, enkä edes tajunut hävetä kroppaani, eikä tämä nuorukainen siitä mitään sanonut.
Ihanaa oli, molemmin puolin. Nuorukainen olisi halunut syvempää suhdetta, valitettavasti en nähnyt sille mitään pidempää tulevaisuutta, koska olimme niin erilaisessa elämäntilanteessa. Vaikka nuori mies vakuutti että olisi valmis perhe-elämään kanssani, mutta annoin hänen mennä ja elää nuoruuttaan.
ylipainoisia. Ihan yhtä harvoin näkee hyväkroppaisen parikymppisen kun kolmekymppisen.
Itse asiassa suurin osa kavereistani on paremmassa kunnossa nykyään, koska ovat heränneet pitämään vartalostaan huolta vasta myöhemmällä iällä - ei välttämättä ulkonäön vuoksi, vaan terveyden. Monet ovat lopettaneet tupakoinnin, vähentäneet alkon käyttöä, liikkuvat enemmän jne... pukeutuvat paremmin myös. Itsekin olen nyt todella paljon paremman näköinen kuin 20-vuotiaana.
Kolmen lapsen jälkeen tietty jäljet on vartalossa, mutta ei ne ainakaan mua häiritse, eikä ole miehiäkään häirinnyt. Voisin aloittaa nuoren miehen kanssa juuri seksisuhteen, en ehkä sen vakavampaa. Yhden 22v nuoren miehen kanssa olikin tällainen suhde, mies olisi halunnut vakavampaa, mutta itse pidin tätä suhdetta yllä vain seksin takia. Innokkaitahan ne on ja jaksavat vaikka kuinka :) Enemmän se on kiinni miehen korvien välistä kuin iästä että mikä sattuu sytyttämään.
Joku 27-30 v. ehkä menisi " toyboy" -meiningillä. Hävettäisi tämä mahamakkarakin tietty, mutta kyllä sen voisi unohtaa jos ois tarpeeksi sexy mies...:D
T. eräs kolmevitonen