Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 42 vuotias ihan täti- ihminen jo?

Vierailija
21.03.2008 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaukana tädistä.

Vierailija
2/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen energinen, aktiivinen ja aina menossa. Mutta jollekin olen varmasti täti, sanoinhan itsekin ketä tahansa yli 15-vuotiasta tädiksi lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" täti-ihminen" on 27-vuotias. Tarkoitan siis vaatetusta, olemusta, harrastuksia, työtä jne. On niin tätiä, että. Sitten taas tiedän nelikymppisiä jotka eivät ole tätimäisiä. Kai se riippuu ihmisestä. Joku on jo parikymppisenä, toinen ei vielä nelikymppisenäkään.

Vierailija
4/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just esim. tämä mummottelu ja tädittely, nehän ovat arvonimiä eikä mitään haukkumanimiä??

Vierailija
5/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan en miehelleni sentään.

Vierailija
6/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin se parjatun ikäinen

Vierailija
7/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lihava/pullea ja pukeutuu tätimäisesti. Kun taas 45v hoikka ja " raikas" , pirtsakka nainen voi olla hyvinkin kaukana tätimäisyydestä.

Vierailija
8/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tosiaan jo lukioikäisinä " tätejä" , ja jotkut 50-vuotiaina " nuorekkaita" .

Väitän myös, että ennen tätiydyttiin aikaisemmin...! Jos katsoo vaikka Paula Koivuniemen kuvia n. 20 vuotta sitten, hän oli täti, kun taa tänä päivänä oikein nuorekas ikäisekseen:)

Ennen varmaan oli enemmän vaatteet suunniteltu " nuoret" " tädit" " mummot" jne. tänä päivänä taas kuka tahansa voi pukea minä ikäryhmän vaatteen päälleen.

HUOM: toki jotkut " pissaliisa" vaatteet eivät keski-ikäislle sovi...!

Mutta esim. oma mummoni joka liki 80-vuotias shoppilee Hennesiltä vaatteita, ja muutenkin pukeutuminen on nuorekas (ei kuitenkaan teinimäinen!) eli pukeutuu suurimmaksi osaksi vaatteisiin joita minä 25-vuotias voisin myös käyttää....;)

Ja myös hiusten värjääminen ymv. on nykyään yleistä, eli mummoillakin harvalla on harmaat hiukset jne.

Vierailija
9/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen nimittäin 41 ja minulla on pieni 2 kk ikäinen vauva ja hyvin hyvin monet pitävät minua vähintään 10 vuotta nuorempana:)

Vierailija
10/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40, mulla on 4-vuotias lapsi ja olen kaikkea muuta kuin täti. Ikä näkyy varmasti, mutta olemukseni on nuorekas (enkä tarkoita tällä mitään teiniä). Eiks tää ole jo vähän vanhanaikainen ajattelumalli muutenkin?

Vierailija
11/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jokin merkillinen kaakattaja, rumasti pukeutunut pulliainen tai jotain vastaavaa

Vierailija
12/12 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutumisesta

T. 46 v ja pienten lasten äiti