Ostin KESTOSITEEN. Miten päin se on tarkoitus laittaa, värillinen kuosi alaspäin vai miten?
Kommentit (12)
kiinnostaa asia, kunhan tulee taas ajankohtaiseksi!
Onko siinä jotain tarraa? kuu kupista olen myös kiinnostunut..
ainakin nämä mallit mitkä mulla on... ja kuvapuoli ylöspäin.
Olen myös kokeillut tehdä tarrallisia, mutta näppärit ovat näppärämmät. Tarra voi olla joskus vähän paksua, muuten tietysti ihan hyvää. Siteet saa kätevästi paketoitua sellaiseksi pieneksi paketiksi, joten niitä on helppo kuljettaa mukana puhtaana ja likaisenakin. Käytön jälkeen kotioloissa huuhtelu kylmällä vedellä että tahrat irtoavat, sitten odottamaan pesua (60 asteessa). En vaihtaisi missään nimessä enää kertakäyttöisiin!
Kuules joku tekee maailman kaikki kestositeet! Minä teen omani.
Kuvottavaa teidän veriset kestositeet.
viimeksi sitten ajattelin huuhdella ne ja olipahan sotkuista hommaa. Kaikenhuipuksi siteen alapuolelle jäi pesun jälkeen tahrat, aiemmin kun en huuhdellut lähtivät aivan puhtaaksi.
Mutta on kyllä todella mukavat käyttää, hiivatulehdukset jäivät historiaan minulla. Harmittaa kun en aiemmin alkanut kestoilemaan, nytkin ostin oikeistaan jälkivuotoa varten.
eikä päästä läpi? Onko kestositeitä vaihdettava vähän väliä?
Kertakäyttöiset haisevat paljon pahemmalle käytössä. Se on tosiasia. Onkohan niissä olevilla kemikaaleilla jotain tekemistä asian kanssa. Kestoja kauan käyttäneenä jouduin kerran ottamaan käyttööni pitkästä aikaa yhden kertsin, ja haju oli ihan kamala verrattuna kestoihin. Sitten ne haisevat roskikset ja niiden tyhjentäminen... Yäk. Onneksi on kestositeet.
Ja kyllä ne siellä pysyy sisällä, kun ulkopuolella on kosteutta pitävä kuori, kuten pul-kangas tai fleece.
ja tekemään niistä kestositeitä! :)
" Mulla on Reimateciä alla, pitää muuten tosi hyvin."
" Joo, mutta niiden laatu on huonontunut. Mun mielestä Remu on varmempi ja nätimmät värit."
" Remut ei istu niin hyvin kuin Lennet."
...jne...
Riippuu merkistä. Suurin osa laitetaan niin päin, että kuviot tulee ylöspäin. Joku poikkeuskin on. Minkä merkkisen ostit?
tervetuloa kestoilun maailmaan - on kyllä ollut paljon ihanampi positiivinen yllätys kuin mitä olisin koskaan uskonut