Jos viheltää silleen "wiu wit" jollekin naiselle
Kommentit (24)
Mä oon aina luullut, että se on "fif fiu" 😳
Tää täytyy ehdottomasti selvittää. Ja jos on olemassa sekä "fif fiu" ja "wiu wit" niin onko molemmat rikollista toimintaa vai ainoastaan toinen ja jos niin kumpi.
Mitä jos vaan huutaa "wiu wit"? Niinku että ei vihellä?
Ei! 😁 Olen kerran kokenut, kun eräs duunari vihelsi ohikulkiessani.
Ja joskus joku tööttäili takanani. Kun sitten ajoivat ohi, niin olivat vähän noloja, koska olin aika viimeisilläni raskaana silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan huutaa "wiu wit"? Niinku että ei vihellä?
😂 Saisi varmaan valkotakkiset ainakin paikalle.
Miehet, muistakaa se vihellys tulee tehdä vasta sitten kun nainen on kävellyt ohi, mutta on vielä kuuloetäisyydellä. Näin se tuntuu naisestakin parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, muistakaa se vihellys tulee tehdä vasta sitten kun nainen on kävellyt ohi, mutta on vielä kuuloetäisyydellä. Näin se tuntuu naisestakin parhaimmalta.
Niin mutta silloin menee mahdollisuus buuata jos reaktio on nihkeä. Kun viheltää ajoissa ja reaktio on nyrpistely niin voi triggeröidä lisää buuaamalla ja jos taas reaktio on hymy (niinku pitäisi olla koska kyseessä on kehu) niin sitten ehtii vielä idioottimaisesti ulvoa perään kuin susi.
Koirille vihelletään. Eli mies joka viheltää pitää naisia narttuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta silloin menee mahdollisuus buuata jos reaktio on nihkeä. Kun viheltää ajoissa ja reaktio on nyrpistely niin voi triggeröidä lisää buuaamalla ja jos taas reaktio on hymy (niinku pitäisi olla koska kyseessä on kehu) niin sitten ehtii vielä idioottimaisesti ulvoa perään kuin susi.
Aika eläimellistä.
On vähintäänkin moraalinen rikos. Naiset eivät ole seksiobjekteja eivätkä kaipaa tuntemattomien kommentteja ulkonäöstään. Aikoinaan oli sanonta että vain h - rille ja koirille vihelletään.
Vierailija kirjoitti:
H*orille ja koirille vihelletään.
Mä en tiedä kuka on H*ori, enkä oo koskaan vihellellyt koirille... Kuulostaa oudolta. Onko toi enempi joku zoofiliasta kärsivien juttu?
Entä jos viheltää että " wiu wit tu"?
Vierailija kirjoitti:
On vähintäänkin moraalinen rikos. Naiset eivät ole seksiobjekteja eivätkä kaipaa tuntemattomien kommentteja ulkonäöstään. Aikoinaan oli sanonta että vain h - rille ja koirille vihelletään.
Jaahas. Eipä mennyt kauaa. Ankeuttaja havaittu! Kaikki, ottakaa teidän Harry Potter sauvat ja taikavihelletään ankeuttaja pois tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
FiFiu Va FyyFii?
Show-off 😂
Vierailija kirjoitti:
👏
Ainakin 1.8k ylänuolta! Tää oli niin vakava ketju, että hyvä kun tulit vähän komentamaan.
Jos et ole Ralph Fiennes niin jätä viheltämättä. Jos puolestasi olet Fiennes niin juokse ja lujaa koska minä olen sännänyt ääntäkohden🏃
On rikos ja voi saada sakot.