Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä on? Sain äsken todella kummallisen puhelun! Kenellekään sattunut tällaista lähiaikoina? Ikinä?

Vierailija
20.03.2008 |

Kännykkäni siis soi tuossa kymmenisen minuuttia sitten. Vastasin ja linjalla oli hiljaista. Sitten kuului jotain ihmeen piipitystä, vähän niin kuin faxin ääni. Sitten kuului matala ääni, ihme kurkkuääntä. Tämän jälkeen ääni puhui jotain tunnistamatonta kieltä!

Tässä vaiheessa löin luurin kiinni. Mitä ihmettä se oli?!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku yritti faksata väärään numeroon?

Tai tosi Williä. UFOt on ottaneet suhun yhteyttä, ja kaappaavat sut tänä yönä. Ja 9 kk päästä synnytän 7 raajaisen Wauvan.

: D

Vierailija
2/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väärinymmärrysten välttämiseksi, juuri SINÄ synnytät sen Wauvan.

(kirjotushärö)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vääränumero, ei kai kukaan käyttäytyisi noin soittaessaan väärään numeroon. Äänet olivat todella kummallisia.

Ei myöskään ollut faxi, koska siellä ihan sevästi joku kommunikoi kanssani. Eihän faxi pidä inhimillisiä ääniä.

T: Ap ihmeissään

Vierailija
4/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Warma, että joku yritti kanssasi kommunikoida, pelkään että olin siis oikeassa.

Wältä kaappaus ja nuku foliohattu päässä. Kai sulla on foliota? Se estää niiden yhteydenoton nukkuessasi, koska rivät pääse tumkeutumaan aivoihisi.

Itseasiassa, kannattaa nyt käyttää foliota vähintään pari Wiikkoa, jotta luovuttavat, ja siirtyvät toiseen uhriin.

T. yhden 7 raajaisen, vihreänharmaan öapsen yh-äiti

Vierailija
5/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua mitään kontakteja ekstraterestiaalisiin olioihin! Mulla on ihan tarpeeksi murhetta tässä kolme pienen lapsen rumbassa! Menkatkin taas myöhässä :( Miehen mielestä kumi ei tunnu hyvältä pannessa.

Kehtaisko mennä huomenna apteekkiin hakemaan raskaustestiä tää kelmuhaarukkakruunu päässä?

T: Ap edelleen vähän varpaillaan

Vierailija
6/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faksi on siis myös puhelin ja linjalla odottelen piipausääntä, jolloin voi laskea luurin ja painaa lähetysnäppäintä. Jos joku vastaakin puhelimeen, niin toki voin puhua jotain. ;o) Ensin tosin voin olla hetken hiljaa ihmeissäni, että enkö soittanutkaan faksinumeroon. ;o) Elämä on NÄIN IHMEELLISTÄ!

Vierailija
7/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää vaksi voi olla samanaikaisesti telkefooni, niin mähän olen nesteessä! Sillä on ilmeisestikin vainoajan piirteitä ja luonnolleen tyypilliseen tapaan piinaa mua nyt näillä kummallisilla telefoonilähetyksillä.

Mä jään saleen kiinni miehelleni :( Mitä mä teen näiden pienten kanssa, Niccelauskin on vasta 9kk. Pitäkää peukkuja, että testi näyttää negaa huomenna!

T: Ap, joka alkaa päästä jutun jujuun kiinni

Vierailija
8/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että huomenna eka ostaan sitä folioo. Tuo haarukka on hyvä ensihätään, muttei Ne niin tyhmiä ole, etteivätkö sitä kiertäis kun tajuuvat.

Raskaustestissä olioraskaus ei näy. Tarkkaile vuotoja. Jos olet raskautunut, sinulla n. viikon päästä erittyy vihertävää limaa, ja huomaat sen varmasti, kun käyt Wessassa.

Toivotaan kuitenkin parasta. Ne ei kyllä maksa elatusmaksuja, vaikka mikä olis! Ja tuo syö kolmen normilapsen verran. Tunnissa.

Vierailija
9/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olet Warma, että joku yritti kanssasi kommunikoida, pelkään että olin siis oikeassa.

Wältä kaappaus ja nuku foliohattu päässä. Kai sulla on foliota? Se estää niiden yhteydenoton nukkuessasi, koska rivät pääse tumkeutumaan aivoihisi.

Itseasiassa, kannattaa nyt käyttää foliota vähintään pari Wiikkoa, jotta luovuttavat, ja siirtyvät toiseen uhriin.

T. yhden 7 raajaisen, vihreänharmaan öapsen yh-äiti

Ettekö te ole jo kuulleet, ettei tuosta foliohatusta ole mitään hyötyä, PÄINVASTOIN: se kerää ja voimistaa vastaanottamansa aallot!!!

Vierailija
10/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Using a $250,000 network analyser, we find that although on average all helmets attenuate invasive radio frequencies in either directions (either emanating from an outside source, or emanating from the cranium of the subject), certain frequencies are in fact greatly amplified. These amplified frequencies coincide with radio bands reserved for government use according to the Federal Communication Commission (FCC). Statistical evidence suggests the use of helmets may in fact enhance the government' s invasive abilities. We speculate that the government may in fact have started the helmet craze for this reason.

http: //people. csail. mit. edu/rahimi/helmet/

Vierailija
11/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folio täytyy vain laittaa niin, että se mattapuoli on ulospäin. Silloin aivosäteet pysyy hatussa, eikä oliot voi napata niitä itelleen.

Terv. 3

Vierailija
12/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä tarkkailen sitä vuotoo, onnex jälkivuoto on loppunut jo Niccelauksesta! Kesti tosi pitkään, kun mies halus puuhiin jo heti laitoksella ja nappasin siltä sitten jonkun pöpön, joka piti kohtua haavauteena pitkään. Höpsö mies, on niin kuumana muhun.

Noi elarit on kyllä hyvä muistaa jos tässä käy niin kuin pelkään. Mä en kestä, kukaan ei o rakastanu mua niin kuin mun mies!

T: Ap

Vierailija
13/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warmistuksen vuoksi, vedä musta pipo pääsän. Ei säteet mene minnekkään!

Ja nyt on täysikuukin!

3

Vierailija
14/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

insä kulta. Aina lohduttamassakin kun elämä potkii päähän. Mitä mä tekisin ilman mun lapsia?

Täytyy toivoa, että vaksi, ufot tai mitkä ikinä mua yrittääkään tavoittaa, jättävät hankkeensa kesken ja siirtyvät seuraavaan uhriin. Pitää ottaa pari diapamia, että saa yöllä nukuttua rauhassa.

Vierailija
15/15 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päässä vaan, niin kaikki sujuu hyvin.

T. 3