Lue keskustelun säännöt.
Travalle Remun talvihaalarista polvet puhki - miten kiinnitän paikan?
20.03.2008 |
Meiltä meni puhki Travallen REMU talvihaalari. Sain samanväristä paikkakangasta ison palan. Miten kiinnitän paikkapalan - liimallako? Ja jos niin millä liimalla? Pitääkö ommella paikka sen liimauksen lisäksi?
Valmistajan mukaan pyöreä paikkapala pysyy paremmin kuin neliskantti... nyt olen ihan kädetön...
Kommentit (3)
... tämä vuoden REMUN mallistoa ja en mitenkään haluaisi eriväristä. Eikö jollakin " superhyperextraultrakontaktiliimalla" saa pysyvästi kiinni?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä minä koetin liimata REIMATEC välikausi housuihin
nuo liimattavaat tarrapaikat tuolla Bostik - merkkisellä
tekstiili liimaalla - huonoin tuloksin - eivät pysy :D
Jos paikkakangas on ihan kangasta ja sä olet kädetön, niin suosittelen:
1) marssit lähimpään Prismaan ja ostat tarrapaikan (niitä saa ainakin tummansinisenä, mustana, tummanvihreänä ja punaisena, varmaan jostain voi saada muitakin värejä)
2) peset haalarin puhtaaksi
3) liimaat vedenpitävän pyöreäksi leikatun tarrapaikan paikoilleen
Itse olen ostellut pojille mieluusti haalareita, joissa alaosa on mustaa tai tummansinistä, niin ei niin näy nuo paikat. Ainakin töissäkäyvälle päiväkotilapsen äidille nuo tarrapaikat on ollut kyllä ihania käyttää ja ei ole harmittanut sit jos on joutunut peräkkäisinä iltoina joskus paikkaamaan ;-)
Toivottavasti joku osaa neuvoa tuolle varsinaiselle kankaalle hyvät paikkausohjeet, jos teidän haalari ei olekaan ihan standardivärinen alaosastaan.