Help :) Baariin tänään with ISO perse :D
ongelma on siis mitä mä sille teen? koitanko peittää vai annanko vaan olla... mulla on klassinen päärynävartalo ja vielä päälle tosi iso perse,eikä ole vain mun mielipide... on siis LATINOpeppu ripauksella äitiyttä,eli hiukkasen on päässyt roikahtaan...
Mulla on hiukset kii ylhäällä,musta paita ja kai farkut kun en muutakaaan omista vaikka tiedän varsin hyvin ettei ne ole istuvimmat,ne tekee mahalle makkaraa ja peppua korostaa kun on taskut takana... :(
Mut noh,ehkä vaan yritän unohtaa takamukseni :D
Kommentit (15)
Mutta neuvoksi sulle: unohda koko perse ja pidä hauskaa! Peitteleminen on turhaa, on ihan luonnollista että naisella voi olla iso perse :-)
Toisaalta, jos olet sinut vartalosi kanssa, kanna se ylpeänä!
Mukavaa iltaa!
tulee itselleen ahdistava olo. Pylly pyörimään ja menoksi!
kokeiltu on ja toimii. eli jos vain vähän roikahtanut takapuoli, saat sen näyttämään upealta pienellä kepulikonstilla.
jos sulla on aikomusta lähteä tuntemattoman miehen kanssa yöjatkoille, riisu ne sukkikset salassa.. ovat aikamoiset turn-offit nimittäin.
Ja ei millään pahalla, mutta iso peppu tiukoissa farkuissa on ruma.
Jos sinulla on pitkät hiukset, niin voisitko jättää ne auki. Katse kiinnittyisi hiuksiin eikä takamukseen.
kyse on siitä miten kilonsa kantaa. hyvin istuvat farkut eivät näytä rumalta kenenkään päällä!
Ja muille,kiitos :) Itse en todellakaan ole sinut peppuni kanssa,on se niin ihmeellisen mallinen,että!!!
MUTTA en muistanutkaan et mulla muuten on tollaset onkohan ne sit just Amar mekkiset sukkikset joiden pitäs kohottaa peppua,meen kohta kokeileen et toimiiko :D En oo koskaan edes kokeillut,kerran ostin ja jäi sit tonne laatikon pohjalle... :)
Ja ei,ei ole tarvetta lähtee muualle ku sit oman miehen viereen joka on jo nähnyt kaikki turn offit mitä kuvitella saattaa :D:D
Ostin kyllä tunikan vasta,ensimmäiseni :) sitäki vois kyllä noiden farkkujen kans kokeilla! Itse mietin sitä et saaks se vaan leventämään lantio/peppuseutua kun sehän vähän levenee sinne suuntaan ja kun on viel noi kapeat hartiat niin oonko sit vielä enemmän päärynä...?
laitan kyllä korkosaappaat ja farkuissa on millin verran leveemmät lahkeet alhaalta joten se kai kuulus tasapainottaa? :):)
Sammarit on olleet haussa tai sit muut mustat tyyliltään kuitenkin nuorekkaat housut mutta kaupoissa ei tunnu olevan kuin farkkuja ja aina vaan farkkuja...
ap
kun on ihan kauheen kapea vyötärö ja painokin hallinnassa,peppu vaan on suhteettoman iso tähän muuhun kroppaan... Ja lastenkantomakkarat on iän myötä tulleet...
ap
upean näköinen. Sen sijaan ihan lituska / kuiva peppu ei...
Mistähän Suomeen saisi / tietääkö joku myydäänkö jo
sellaisia upeita farkkuja kuin vaikka USAlaisissa kuvissa näkee mahtavilla afroamerikkalaisilla bebamamoilla ?
ihmisen päällä tosi naurettavilta, mielummin antaa pepun näkyä.
Terkuin nro 2.
Sori, mutta niin se vaan on...
Koeta peittää se jollain.
ettet korosta ahterisi leveyttä. Paidan helman täytyy ylettyä pitkälle, niin että vartalo alkaa jo kaventua, tai sitten vyötärölle.
eli muodot on pop. Asetut eteeni kontalleen ja aloitan astumisen..., maailman kaunein näky kun muodokas nainen on kontalleen ja mies pääsee muotoja ihailemaan takaapäin.
m35
kun farkut, mutta perse näyttää pienemmältä, terkuin toinen isoperäinen.