Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Nöykkiön seutuvilla asuvat (ml. Kattilalaakso, Eestinmalmi ja -laakso)!

Vierailija
20.03.2008 |

Viihdyttekö alueella? Mitä huonoa alueella/mitä toivoisitte alueelle? Onko alueelle tulossa isoja kaavamuutoksia tms. mullistavaa?



Lyhyesti siis: kannattaako alueelle muuttaa?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme