Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat ylipainoiset!

Vierailija
20.03.2008 |

Tänään aurinko paistaa ja on hyvä päivä ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa uusi elämä! Unohtaa ne pahaa tekevät mässäysherkut ja alkaa nauttia muista asioista! Ruoka on sitä varten, että ravitaan keho, ei henkisten mielihalujen turruttamisen väline.

Tehkää se itsenne vuoksi, älkääkä hukatko enää päivääkään! Tsemppiä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo, etten avaa ketjua ollenkaan. Että joku kuitenkin vaan kirjoittelee jotain pskaa..

Mutta kiitos sulle! Mukavaa pääsiäistä!

Vierailija
22/25 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sua olla noin pienellä aivokapasiteetilla varustettu? Arvaan että tuskinpa, ethän sä sitä itse edes tajua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lihottaakin.

Vierailija
24/25 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista näistä kirjoituksista itseäni ollenkaan, vaikka olenkin ylipainoinen. Minä nyt vaan en syö suklaata, makeisia, leivonnaisia, jäätelöä, ranskalaisia, sipsejä, hampurilaisia, sokerilimuja.... ja mitä kaikkea nyt mahdoittekaan tarkoittaa mätöllä.

Minä en mätä mitään. Enkä edes ahmi. Kyllä, ateriaani kuuluu noin kerran viikossa myös jälkiruoka, mutta en minä yksin 4 hengen annosta syö, vaan vain yhden annoksen. Minä syön ihan tavallista itse laitettua kotiruokaa, joka päivä vähintään 600 g vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Minä vain syön enemmän kuin kulutan.

Kyse on ihan puhtaasti kalorien määrästä.

Vierailija
25/25 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virhearvio lapsellisuudestasi. Toivottavasti silti ymmärrät muuttaa tapojasi, jos lapsia joskus saat, he nimittäin tarvitsevat äitiään mahdollisimman pitkään.

Minua henkilökohtaisesti ei kyllä mikään kalva, asiani ovat mallillaan, olen erittäin onnellinen äiti ja rakastan lapsiani täydestä sydämestäni. Lisäksi lapseni saavat arvostusta ja - yllätys yllätys - erittäin paljon läsnäoloani, sillä en ole mikään himosuorittaja eikä minun tarvitse laskea mainitsemiasi kaloreita, koska ymmärrän syödä oikein. Varsinaisia urheiluharrastuksiakaan minulla ei ole.

Vierailija:

No mulla ei kyllä ole yhden yhtä lasta, että kenenkään äitiä en tässä ole omalla syömiselläni tuhoamassa. Kaivaako omaa omatuntoasi jokin, kun olet heti syyllistämässä toisten äitiyttä? Oletko kenties huono äiti kun sinulla ei riitä aikaa lapsille urheilultasi ja kalorien laskennaltasi, ja siksi yrität syyllistää lihavaa jha lapsetonta hänen syömisestään?