Rakkaat ylipainoiset!
Tänään aurinko paistaa ja on hyvä päivä ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa uusi elämä! Unohtaa ne pahaa tekevät mässäysherkut ja alkaa nauttia muista asioista! Ruoka on sitä varten, että ravitaan keho, ei henkisten mielihalujen turruttamisen väline.
Tehkää se itsenne vuoksi, älkääkä hukatko enää päivääkään! Tsemppiä!
Kommentit (25)
Keroitistko vinkkejä millä korvata tuo syömisen tuottama mielihyvä? En ole itse löytänyt mitään, mikä olisi yhtä paljon mielihyvää tuottavaa (ja lohtua antavaa).
Kivaa toki on.
Urheilukin tuottaa mielihyvää mutta varsin laimeaa se on siihen syömisen tuottamaan verrattuna.
Ruoka ei ole enää pääasia elämässäni.
Haluan kuitenkin sanoa sinulle rakas ap. että tuon tahdon ja halun laihtua on lähdettävä ihmisestä itsestään ei muista ja heidän haluistaan.
Tiedän että olen edelleen epäesteettinen näky mutta jatkan tätä remonttia ja vain ja ainoastaan omista terveydellisistä syistäni.
Lihavuus on tuottanut minulle monia ongelmia, kohonnut verenpaine, tuki- ja liikuntaelinongelmat ja astmakin on muttei toki lihavuuden johdosta. Kaikki vaivani helpottaa ainakin jonkin verran painonpudotuksen myötä.
Pitkään jatkunut lihavuus tuottaa ongelmia, minullakaan ei nuorempana ollut mitään terveysongelmia mutta iän lisääntyessän niitä on tullut. Tiedän sen että riski diabetekseen on ollut minulla suuri mutta onnekseni se ei vielä ehtinyt puhjeta.
Tsemppiä kaikille niille jotka ovat päättäneet laihduttaa. Ylipainoiset, älkää välittäkö muiden puheista, tehkää päätös laihduttamisesta jos itse haluatte omista lähtökohdistanne ja harkinnan jälkeen. Tiedän omasta kokemuksesta ettei muiden sanomiset paina mitään, tuottaa ainoastaan pahaa mieltä, täytyy olla oma tahto ja halu laihtua ja onnistua siinä.
Ainoa tie on ruokailutottumusten pysyvä muutos, painoa on helppo pudottaa tiedän sen jojoilijana vaikeampaa on pysyä alentuneessa painossa.
Tulen kesän alussa kertomaan miten projektini on onnistunut ja päivitän myös tietoja myöhemminkin.
Yritin asettaa sanani kannustavasti ja ihan oikeasti saada tsemppiä laihdutukseen ja mikä on tulos: PASKAA NISKAAN välittömästi!!!
Ikää on 32 vuotta, ja itse entisenä ylipainoisena tiedän, mitä se touhu on.
Piehtaroikaa sitten pahassa olossanne, anteeksi että yritin auttaa.
AP
toimivat kuten sinä olet toiminut. Luuletko avuksi olevan sen, että joku jossain palstalla haluaa sinun laihtuvan. Vai niinkö sinulle itsellesikin kävi? Joku aavee palstalla käski, ja sinä laihdutit
Vanha sanonta on " Kannettu vesi ei kaivossa pysy"
Toisten kaatamana laihuusoppi ei pure vaan se täytyy löytää itse.
Älä raivoa ap tarkoituksesi oli hyvä mutta sitä on vaikea ottaa vastaan.
Terveisin 9
Syökää vain posket vinkuen suklaata ja kaikkea ihanaa ihraa, nythän on pääsiäinen, joten saa mässätä ihan vailla vastuuta omasta hyvinvoinnistaan. Toisin jos valitsisitte, voisi kesällä olla vähemmän mielipahaa siitä, että rannalla teinit tirskuvat teille eikä kaupasta tahdo kivoja kesävaatteita löytyä. Tiedän tuon tunteen, koska olen kokenut saman mutta myös nähnyt, että elämänmuutos voi onnistua todellakin, ja se tekee elämästä tuhat kertaa mielekkäämmän!
Mutta en tietenkään pakota ketään mihinkään. Katselen vierestä vain, kun kanssaihmiset mättävät kupunsa täyteen paskaa, pullistuvat ja käyvät näköjään äkäisiksikin. :(
Nyt menen syömään terveellisen, herkullisen lounaan ja sitten ulos!
Hyvää pääsiäistä kaikille.
ok, joillakin on näin.
Mutta entä jos ei syö herkkuja vaan syö normaalia terveellistä perusruokaa ja on silti lihava?
Miten helvetissä jättää herkkujen syönti jos niitä ei syö?
Ja ap, voi olla että sinä olit surkea ja onneton. Mutta monet ylipainoiset elävät täysin onnellista ja tervettä elämää kiloista huolimatta.
Voi olla että sinulla oli tarkoitus hyvä mutta epäonnistuit siinä surkeasti.
Jos joku kokee olonsa epämukavaksi ylipainoisena niin sitten hän varmasti haluaa itse laihduttaa ja osaa itse etsiä tietoa ja vinkkejä siihen.
Mutta jos joku on ylipainoinen ja silti täysin tyytyväinen oloonsa ja itseensä niin tuskin hän alkaa laihduttamaan vain sen takia että joku idiootti täällä meuhkaa asiasta.
Antaisitte jo asian olla. Mitä helvet.... se edes teille kuuluu?
KUKAAN joka syö normaalisti terveellistä ruokaa ja liikku tarpeeksi EI OLE LIHAVA!!! Turha jauhaa paskaa tyylin " syön yhden kurkun viipaleen päivässä ja liikun tauotta, mutta silti olen lihava koska sitä-taikka-tätä-tekosyytä" . Täyttä sontaa, kukaan ei liho ellei syö enemmän kuin kuluttaa. terv. itsekkin lihava ja liikaa syövä.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole että on lihava vaikkei syö herkkuja. EI niiden herkkujen syöntiä silloin voi tosiaan lopettaakaan.
En ole onneton, en häpeä itseäni, nautin elämästäni ja olen tyytyväinen.
jotenkin ne jossain tulevaisuudessa ehkä häämöttävät terveysoneglmat eivät riitä motivoimaan mua laihduttamaan NYT.
Vierailija:
kun ladotte kassan liukuhihnalle ahmintasatsianne?
Mua ainakin hävettää. Ja hävettää myös kun katson peiliin. Ja hävettää kun kaikki vaatteet on liian pieniä ja läskit pursuavat niistä. Mutta silti, syöminen on parasta mitä tiedän!
Aika huolestuttavaa, että tällaista asennetta esiintyy nykyään niin yleisesti. Täydellistä piittaamattomuutta omasta terveydestä eli toisi sanoen lastensa ainokaisen äidin terveydestä. :(
Vierailija:
Primitiivinen, itsetuhoinen mättäminen on parasta mitä joku tietää. :(
Aika huolestuttavaa, että tällaista asennetta esiintyy nykyään niin yleisesti. Täydellistä piittaamattomuutta omasta terveydestä eli toisi sanoen lastensa ainokaisen äidin terveydestä. :( :(
No mulla ei kyllä ole yhden yhtä lasta, että kenenkään äitiä en tässä ole omalla syömiselläni tuhoamassa. Kaivaako omaa omatuntoasi jokin, kun olet heti syyllistämässä toisten äitiyttä? Oletko kenties huono äiti kun sinulla ei riitä aikaa lapsille urheilultasi ja kalorien laskennaltasi, ja siksi yrität syyllistää lihavaa jha lapsetonta hänen syömisestään?
sitä aio tehdä, joten jätetään myöhempään
minkä ikäinen muuten olet? äo?