Missä työssä ei tarvitse olla ihmisten kanssa paljoa tekemisissä?
Kommentit (7)
Vierailija:
Riittää kun avaat oven joskus. Jos joku kysyy jotain, murahda ja paina kaasua.
Kyselee sh joka ei aijo hoitotyöhön takaisin.
Ja jos osaa jonkin verran sairaalaslangia ja ammattitermien oikeinkirjoitusta. Palkka ei ole kovin kummoinen, mutta työajat yleensä kahdeksan tuntia päivässä. Kai joku taitavampi saa tehdä vuorojakin jossain ensiavussa yms.
Paras koulutus kai olisi sihteerin koulutus, mutta hyvin siellä pärjää sairaahoidon/lääketieteen opinnoillakin.
Ilman koulutustakin tuota työtä voi tehdä, joten palkka ei ole iso.
Muita ehdotuksia:
rakennusalalla esim. maalari, laatoittaja, sähkömies...
tehdastyöntekijä
varastotyöntekijä
Näkeehän näissä töissä teitenkin muita ihmisiä, mutta ei samalla tavalla kuin sairaanhoitajan ammatissa.
ei tarvi tavata ketään, ellet halua!
Riittää kun avaat oven joskus. Jos joku kysyy jotain, murahda ja paina kaasua.