Miksiköhän mua aina luullaan teiniksi:D
Olen kahden lapsen äiti. Hieman ihannepainon alarajoilla. Puolipitkät hiukset, meikkiä käytän silloin tällöin. Vaatteeni ovat normaalia farkku-nahkatakki-toppatakki-huppari-toppi-linjaa.
Joka kerta asioidessani esim. alkossa minulta kysytään paperit! Välillä jopa tupakkaa ostaessani kysytään paperit!
Ja juuri eräs tuttu päivitteli: onko sulla lapsia, minkä ikänen oikeen oot? Kun vastasin että 27v, hän naurahri ja sanoi luulleensa minua paaaljon nuoremmaksi kun kysyin miten nuoreksi, hän sanoi että nippanappa täysi-ikäiseksi:D
Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, lähes kaikki luulevat minun olevan korkeintaa 19-vuotias.
Kommentit (2)
En ole hihittäjä tyyppiä kyllä vaikka hymiöitä laitoinkin. Yleisesti naamallani on ihan perusilme, joskus hymyilen.
ap
Luultavasti näytät steissiteiniltä.