Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän mua aina luullaan teiniksi:D

Vierailija
19.03.2008 |

Olen kahden lapsen äiti. Hieman ihannepainon alarajoilla. Puolipitkät hiukset, meikkiä käytän silloin tällöin. Vaatteeni ovat normaalia farkku-nahkatakki-toppatakki-huppari-toppi-linjaa.

Joka kerta asioidessani esim. alkossa minulta kysytään paperit! Välillä jopa tupakkaa ostaessani kysytään paperit!

Ja juuri eräs tuttu päivitteli: onko sulla lapsia, minkä ikänen oikeen oot? Kun vastasin että 27v, hän naurahri ja sanoi luulleensa minua paaaljon nuoremmaksi kun kysyin miten nuoreksi, hän sanoi että nippanappa täysi-ikäiseksi:D

Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, lähes kaikki luulevat minun olevan korkeintaa 19-vuotias.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näytät steissiteiniltä.

Vierailija
2/2 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hihittäjä tyyppiä kyllä vaikka hymiöitä laitoinkin. Yleisesti naamallani on ihan perusilme, joskus hymyilen.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi