Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisenä sinua pidetään?

Vierailija
19.03.2008 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku kysyy mun ikää, ja kun vastaan 27, eivät usko, tai sanovat että luulin sua 22-vuotiaaksi. Ja tää on sattunut niin monta kertaa että en usko että aina sanovat vain imarrellakseen.

Vierailija
22/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua luullaan usein vähän reilu parikymppiseksi. Useat ovat antaneet tämän arvion. Itseäni se v-ttaa, varsinkin työkuvioissa. En voi sietää tytöttelyä vaan haluaisin näyttää ikäiseltäni (mutten tädiltä!). En käytä teinivaatteita, meikkaan päivittäin, siististi ja käytän hyvälaatuisia (ja usein merkki-) vaatteita.

Muutama muu esimerkki menneisyydestäni:

Sain esikoisen 28v:na ja kun olin pihalla lapsen kanssa, naapurin täti päivitteli miten nuorena olinkaan lapseni tehnyt. Kun sitten kuuli ikäni, sanoi luulleensa minua 10 vuotta nuoremmaksi.

Olin lukion jälkeen ollut jo 2 vuotta ulkomailla, eli silloin 20v. ja lomalla Suomessa. Eräs vieras tiedusteli minulta, miten lukio menee ja suositteli sitten ulkomaanvälivuotta kirjoitusten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi moni on sanonut töissä että " ai sä oletkin vasta niin nuori" . Eli ilmeisesti näytän vanhemmalta =( Vaikka tunnenkin olevani ihan ikäiseni, ja pukeutuminenkaan ei ole tätityyliä. Ehkä ne on ne mustat silmänaluset jotka vanhentaa..?

Vierailija
24/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v. arvellaan ilmeisesti suunnilleen olevan. Tuntuu aika kivalta:)

Vierailija
25/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v, kysyttiin Alkossa paperit, ja sekös mieltä lämmitti.

Vierailija
26/26 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla yksi mamma totesi, että kuinka noin nuorella tytöllä on jo kaksi lasta =) Meidän lapset siis 4 ja 1 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi