Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisenä sinua pidetään?
Kommentit (26)
ja mua luullaan usein vähän reilu parikymppiseksi. Useat ovat antaneet tämän arvion. Itseäni se v-ttaa, varsinkin työkuvioissa. En voi sietää tytöttelyä vaan haluaisin näyttää ikäiseltäni (mutten tädiltä!). En käytä teinivaatteita, meikkaan päivittäin, siististi ja käytän hyvälaatuisia (ja usein merkki-) vaatteita.
Muutama muu esimerkki menneisyydestäni:
Sain esikoisen 28v:na ja kun olin pihalla lapsen kanssa, naapurin täti päivitteli miten nuorena olinkaan lapseni tehnyt. Kun sitten kuuli ikäni, sanoi luulleensa minua 10 vuotta nuoremmaksi.
Olin lukion jälkeen ollut jo 2 vuotta ulkomailla, eli silloin 20v. ja lomalla Suomessa. Eräs vieras tiedusteli minulta, miten lukio menee ja suositteli sitten ulkomaanvälivuotta kirjoitusten jälkeen.
Ja tosi moni on sanonut töissä että " ai sä oletkin vasta niin nuori" . Eli ilmeisesti näytän vanhemmalta =( Vaikka tunnenkin olevani ihan ikäiseni, ja pukeutuminenkaan ei ole tätityyliä. Ehkä ne on ne mustat silmänaluset jotka vanhentaa..?
35 v. arvellaan ilmeisesti suunnilleen olevan. Tuntuu aika kivalta:)
27v, kysyttiin Alkossa paperit, ja sekös mieltä lämmitti.
Viimeviikolla yksi mamma totesi, että kuinka noin nuorella tytöllä on jo kaksi lasta =) Meidän lapset siis 4 ja 1 v.
Joskus joku kysyy mun ikää, ja kun vastaan 27, eivät usko, tai sanovat että luulin sua 22-vuotiaaksi. Ja tää on sattunut niin monta kertaa että en usko että aina sanovat vain imarrellakseen.