Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko masentunut vai ihan vaan laiska luonne?

Vierailija
19.03.2008 |

Jos onkin persoonallisuudeltaan sellainen ei mistään välittävä, aina rimaa hipoen menevä? Ja yrittää vain ympäristön paineiden vuoksi suoriutua elämästä tyydyttävästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin ala vuosien saattoon ahistaa, jos tekemisien ainoa motiivi on ympäristön asettamat paineet.

Vierailija
2/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olenko nyt sitten superahkera vai superlaiska. Koulussa ja yliopistossa tein niin helvetisti töitä, ja sen jälkeen sitten en olekaan saanut mitään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kärsinyt masennukstakin joten se pahensi asiaa.



Mutta anteeksi en pyydä;minä elän omaa elämää ja elän sitä näin niin kauan kuin se tekee mut onnelliseksi.

Vierailija
4/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olen kyllä kärsinyt masennukstakin joten se pahensi asiaa.

Mutta anteeksi en pyydä;minä elän omaa elämää ja elän sitä näin niin kauan kuin se tekee mut onnelliseksi.

Olen myös sellainen taivaanrannanmaalari, vähän muiden oudoksuma siksi, että elän miten elän. Mieluummin välttäisin kaikkea tavallista, hyväksyttävää.

Vierailija
5/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttää toisia.



Esim. inhoan tavallista työtä,se ei anna mulle mitään. Olen työtön,hoidan lasta ja teen entisöinti ym töitä kotoa käsin. Mutta eihän se ole oikeaa työtä... hmm..



Tykkään nukkua nukkua nukkua.. Rakastan maalaamista;saatan nousta keskellä yötä maalaamaan jos saan hyvän idean. Kyllästyn todella äkkiä kaikkeen;olen muuttanut usein,vaihdan esim. huonekalujen järjestystä usein.



Jos muutan esim. olohuoneen sisustusta,saattaa väri" -mieltymys" muuttua kesken kaiken ja aloitan taas alusta.. Nää on vaan ihan esimerkkejä.



Olen meidän perheen musta lammas,mutta ei se mua haittaa..